Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
Nee Eric dat gaat te ver. Dat Tsjizow niet bang is voor Hanco dat geloof ik nog wel maar zijn Nederlands is nu ook weer niet van het niveau dat Guest produceert.Eric van Dusseldorp wrote:Het zou Tsjizjow kunnen zijn. Tsjizjow spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, denkt als Guest (is vóór DT of nog erger), zit niet in de bondsraad en is niet bang voor een match tegen Hanco. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Het gevaar is natuurlijk dat Guest iemand laat komen spelen die in werkelijkheid helemaal niet Guest zelf is, controle daarop hebben we niet lijkt me zo. Tsjizow zou ook nooit 500 euro inzetten voor een beloning zoals ook jij en Bert deden.
Guest is wel weer iemand die nu middels een match zijn toezegging weer ongedaan probeert te maken en er zelfs geld mee te verdienen in plaats van misschien toch nooit uitgeven. Niet zo mooi eigenlijk.
Voor mij is Jesse Bos ook nog wel een optie
-
Tsjizjow is het natuurlijk niet. Ik had er ook een vette knipoog bij gezet. Even kijken hoe men zou reageren.Dieter wrote:Nee Eric dat gaat te ver. Dat Tsjizow niet bang is voor Hanco dat geloof ik nog wel maar zijn Nederlands is nu ook weer niet van het niveau dat Guest produceert.Eric van Dusseldorp wrote:Het zou Tsjizjow kunnen zijn. Tsjizjow spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, denkt als Guest (is vóór DT of nog erger), zit niet in de bondsraad en is niet bang voor een match tegen Hanco. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Het gevaar is natuurlijk dat Guest iemand laat komen spelen die in werkelijkheid helemaal niet Guest zelf is, controle daarop hebben we niet lijkt me zo. Tsjizow zou ook nooit 500 euro inzetten voor een beloning zoals ook jij en Bert deden.
Guest is wel weer iemand die nu middels een match zijn toezegging weer ongedaan probeert te maken en er zelfs geld mee te verdienen in plaats van misschien toch nooit uitgeven. Niet zo mooi eigenlijk.
Voor mij is Jesse Bos ook nog wel een optie
Wouter van Beek
4. Bent U van mening dat de regels van het damspel ongemoeid moeten blijven? Ja
Heb je dit wel goed ingevuld, Guest?
Heb je dit wel goed ingevuld, Guest?
Heaven is no location, but a state of mind
Wouter is de enige gok die logisch is, al die andere namen kun je weglachen. Heb je de uitstraling van Wouter wel eens gezien. De man glimt van trotsheid op zichzelve en zo schrijft hij ook.Hanco Elenbaas wrote:Op 17 maart zette Guest 17 april nog in zijn agenda, op 29 maart schreef hij dat hij wat anders te doen had.Bert Zwart wrote:Rond die tijd inderdaad.Hanco Elenbaas wrote: Wanneer is het rooster van het UPDB kampioenschap bekend gemaakt Erik?
Ergens tussen 17 en 29 maart?
Echter, OG Utrecht spelers, en Wouter van Beek is hierop geen uitzondering hebben er een handje van om onderlinge partijen gewoon op de clubavond te spelen. De eerste ronde op 13 maart geloof ik zat Wouter in het buitenland, die partij heeft hij remise gegeven als ik de verslagen op www.updb.nl goed begrijp.
Op 17 april speelt hij tegen Bertus de Harder - geen OG-er. Ben benieuwd!
Als Guest inderdaad Wouter van Beek is zal hij vast wel vooruit willen spelen op vrijdagavond. Echter Bertus is jeugdleider en neemt die taak dermate serieus dat hij dan niet zal spelen.
Wouter kan Bertus natuurlijk niet uitleggen waarom hij die partij van 17 april per se vooruit wil spelen. Lastig! Kan Eric niet even contact opnemen met Bertus en de ernst van de situatie overbrengen?
Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Gerrit denkt ook dat Wouter het nooit zou durven mij uit te dagen voor dat soort bedragen en Jos natuurlijk wel.
Maar volgens mij is het wel degelijk Wouter.
Last edited by Kosmos on Wed Apr 07, 2004 18:19, edited 1 time in total.
-
Wouter lijkt soms op een tot leven gekomen beeld van Paaseiland, maar of hij daarom Guest is...Kosmos wrote:Wouter is de enige gok die logisch is, al die andere namen kun je weglachen. Heb je de uitraling van Wouter wel eens gezien. De man glimt van trotsheid op zichzelve en zo schrijft hij ook.Hanco Elenbaas wrote:Op 17 maart zette Guest 17 april nog in zijn agenda, op 29 maart schreef hij dat hij wat anders te doen had.Bert Zwart wrote: Rond die tijd inderdaad.
Echter, OG Utrecht spelers, en Wouter van Beek is hierop geen uitzondering hebben er een handje van om onderlinge partijen gewoon op de clubavond te spelen. De eerste ronde op 13 maart geloof ik zat Wouter in het buitenland, die partij heeft hij remise gegeven als ik de verslagen op www.updb.nl goed begrijp.
Op 17 april speelt hij tegen Bertus de Harder - geen OG-er. Ben benieuwd!
Als Guest inderdaad Wouter van Beek is zal hij vast wel vooruit willen spelen op vrijdagavond. Echter Bertus is jeugdleider en neemt die taak dermate serieus dat hij dan niet zal spelen.
Wouter kan Bertus natuurlijk niet uitleggen waarom hij die partij van 17 april per se vooruit wil spelen. Lastig! Kan Eric niet even contact opnemen met Bertus en de ernst van de situatie overbrengen?
Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Gerrit denkt ook dat Wouter het nooit zou durven mij uit te dagen voor dat soort bedragen en Jos natuurlijk wel.
Maar volgens mij is het wel degelijk Wouter.
Ik heb de hele draad eens doorgelezen en begrepen dat een aantal uwer de pest heeft aan christenen in het algemeen en aan de farmaceutische industrie in het bijzonder. Daar ben ik mooi kaar mee: van mijn 12e tot mijn 26e op de middelbare school en daarna aan de KUN onderwezen door jezuïten en uiteindelijk ook nog eens terechtgekomen bij een van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld.
Toch wil ik, vuige, paapse representant van het grootkapitaal als ik ben, een opmerking maken over de identiteit van guest. We gaan er voor mijn gevoel te gemakkelijk van uit dat hij prima kan dammen, omdat hij geen enkele vrees voor Hanco schijnt te hebben. Maar het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat hij er in werkelijkheid geen hout van bakt, maar gewoon bulkt van het geld. Wie komen er dan in aanmerking?
Toch wil ik, vuige, paapse representant van het grootkapitaal als ik ben, een opmerking maken over de identiteit van guest. We gaan er voor mijn gevoel te gemakkelijk van uit dat hij prima kan dammen, omdat hij geen enkele vrees voor Hanco schijnt te hebben. Maar het is natuurlijk ook heel goed mogelijk dat hij er in werkelijkheid geen hout van bakt, maar gewoon bulkt van het geld. Wie komen er dan in aanmerking?
- Hanco Elenbaas
Precies!Kosmos wrote: Wouter is de enige gok die logisch is, al die andere namen kun je weglachen. Heb je de uitstraling van Wouter wel eens gezien. De man glimt van trotsheid op zichzelve en zo schrijft hij ook.
Wouter is een ijdele man, maar wel een ijdeltuit met hart voor de zaak.
Verder duldt hij geen tegenspraak en als hij verliest, zal hij niet nalaten onder de gordel terug te slaan, zie wat hij allemaal aan de PZC vertelde over Harm Wiersma, toen Harm wat stembiljetten had verscheurd in Zwartsluis.
Nadat de naam Wouter van Beek in verband is gebracht met Guest is de pen van Guest een stuk aarzelender geworden.
Waar is Denker Bert Bervoets? Die had een heel dossier over Wouter samengesteld.
- Hanco Elenbaas
Tsja, dat is niet best Hein!composite wrote:Ik heb de hele draad eens doorgelezen en begrepen dat een aantal uwer de pest heeft aan christenen in het algemeen en aan de farmaceutische industrie in het bijzonder. Daar ben ik mooi kaar mee: van mijn 12e tot mijn 26e op de middelbare school en daarna aan de KUN onderwezen door jezuïten en uiteindelijk ook nog eens terechtgekomen bij een van de grootste farmaceutische bedrijven ter wereld.
Toch wil ik, vuige, paapse representant van het grootkapitaal als ik ben, ...
Over christenen heb ik hier geen negatieve dingen gelezen.
Jezuïeten en aanhangers van de farmaceutische industrie zijn dan ook zeer zelden christenen.
Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
- Eric Sanders
Rush is zeker de reptielvorm van George W. Bush, de anti-Christ?Eric Sanders wrote:Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!Hanco Elenbaas wrote: Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
- Eric Sanders
Rush is de eerst prog-hardrock band (die bijvoorbeeld DT zeer beinvloed heeft). Trio uit Canada. Nog steeds ijzersterk, zie de DVD Rush in Rio. Schreven ongeveer 30 jaar geleden het nummer 2112 en ook die briljante tekst in mijn sig. is van hen afkomstig. Tot zover het college.Kosmos wrote:Rush is zeker de reptielvorm van George W. Bush, de anti-Christ?Eric Sanders wrote:Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!Hanco Elenbaas wrote: Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
De overeenkomst tussen Rush en Bush is dat je er of helemaal voor gaat of helemaal niet.Eric Sanders wrote:Hanco, je vergist je een eeuw. Het is 2112 2112. Je moet meer naar Rush luisteren!Hanco Elenbaas wrote: Je hebt nog ruim de tijd om je te bekeren vóór de revolutie van 21 december 2012.
Ik vraag me bij Rush echt nog steeds af of het geniaal is of total crap. Bij Bush heb ik dat probleem niet zo.