Hij kan het natuurlijk overzien hebben, maar voor het bekend worden van de loting zullen de speeldata van het persoonlijk kampioenschap toch wel bekend zijn geweest, verondestel ik?Hanco Elenbaas wrote:Op 17 maart zette Guest 17 april nog in zijn agenda, op 29 maart schreef hij dat hij wat anders te doen had.Bert Zwart wrote:Rond die tijd inderdaad.Hanco Elenbaas wrote: Wanneer is het rooster van het UPDB kampioenschap bekend gemaakt Erik?
Ergens tussen 17 en 29 maart?
Echter, OG Utrecht spelers, en Wouter van Beek is hierop geen uitzondering hebben er een handje van om onderlinge partijen gewoon op de clubavond te spelen. De eerste ronde op 13 maart geloof ik zat Wouter in het buitenland, die partij heeft hij remise gegeven als ik de verslagen op www.updb.nl goed begrijp.
Op 17 april speelt hij tegen Bertus de Harder - geen OG-er. Ben benieuwd!
Als Guest inderdaad Wouter van Beek is zal hij vast wel vooruit willen spelen op vrijdagavond. Echter Bertus is jeugdleider en neemt die taak dermate serieus dat hij dan niet zal spelen.
Wouter kan Bertus natuurlijk niet uitleggen waarom hij die partij van 17 april per se vooruit wil spelen. Lastig! Kan Eric niet even contact opnemen met Bertus en de ernst van de situatie overbrengen?
Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Gerrit denkt ook dat Wouter het nooit zou durven mij uit te dagen voor dat soort bedragen en Jos natuurlijk wel.
Maar volgens mij is het wel degelijk Wouter.
Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
volgende poging dan maar weer?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]blondegod wrote:volgende poging dan maar weer?? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Wel, het zou leuk zijn als we achter de identiteit van guest komen voordat hij zichzelf prijs geeft. Wie denk jij dat het is blondegod?
ik zou het bij god niet weten ( [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] ) dat zie ik de 17e wel!
-
Ik kan me niet voorstellen dat Jos anoniem zou posten op welk forum dan ook.Hanco Elenbaas wrote: Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Gerrit denkt ook dat Wouter het nooit zou durven mij uit te dagen voor dat soort bedragen en Jos natuurlijk wel.
- Hanco Elenbaas
Van jou kon ik het me niet voorstellen, van Jos wel.Casper van der Tak wrote:Ik kan me niet voorstellen dat Jos anoniem zou posten op welk forum dan ook.Hanco Elenbaas wrote: Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Maar Casper, is Wouter volgens jou wel een mogelijke anonieme poster?
-
het lijkt me leuk om de 17e nog voor guest achter dat bord te gaan zitten. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]. Alleen vrees ik dat Hanco niet erg onder de indruk zal zijn. (Hoewel volgens mij heb ik tegen Hiltex spelers een aardige score).
- Hanco Elenbaas
Inderdaad Pieter, je score tegen Hiltex-spelers is imponerend!kleine trap wrote:het lijkt me leuk om de 17e nog voor guest achter dat bord te gaan zitten. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]. Alleen vrees ik dat Hanco niet erg onder de indruk zal zijn. (Hoewel volgens mij heb ik tegen Hiltex spelers een aardige score).
Maar ik ben bang dat de sponsors vooral investeren omdat ze erachter willen komen wie al die vunzigheid in naam van Guest bij elkaar geschreven heeft.
Vunzigheid
Een vunzigheid die schril afsteekt bij de sereniteit die Hanco steeds weer aan de dag legt... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
Verklappen
Zal ik je eens wat verklappen Hanco.
Ik ben Guest hahahahahhahahaha
Ik ben Guest hahahahahhahahaha
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ik ken Wouter niet goed genoeg om hierover te kunnen oordelen. Hij lijkt me niet het type om iemand uit te dagen om een match te spelen, ongeacht het krachtsverschil. Jos is niet bang uitgevallen en zou om het even wat posten onder eigen naam - of ik moet me wel sterk vergissen... In het psychologisch profiel staat bij mij voor Guest iemand die zowel koppig is als vermeend principieel. Ik heb iemand in gedachten, en de tweede letter van zowel de voornaam als achternaam (voorvoegsels weglaten) zijn aan elkaar gelijk (net als bij mij dus), maar in dit geval dan een "e".Hanco Elenbaas wrote:Van jou kon ik het me niet voorstellen, van Jos wel.Casper van der Tak wrote:Ik kan me niet voorstellen dat Jos anoniem zou posten op welk forum dan ook.Hanco Elenbaas wrote: Volgens Gerrit Tigchelaar is Guest trouwens niet Wouter van Beek, maar de ultra-rechtse Jos Livestro. Gerrit zegt dat een oude man als Wouter nooit zo kan schrijven als Guest.
Maar Casper, is Wouter volgens jou wel een mogelijke anonieme poster?
Als iedereen wacht ik vol spanning op de onthulling van de ware identitieit!
- Hanco Elenbaas
Hendrik van der Zee? Herman van Westerloo? Gep Leeflang?Casper van der Tak wrote: Ik ken Wouter niet goed genoeg om hierover te kunnen oordelen. Hij lijkt me niet het type om iemand uit te dagen om een match te spelen, ongeacht het krachtsverschil. Jos is niet bang uitgevallen en zou om het even wat posten onder eigen naam - of ik moet me wel sterk vergissen... In het psychologisch profiel staat bij mij voor Guest iemand die zowel koppig is als vermeend principieel. Ik heb iemand in gedachten, en de tweede letter van zowel de voornaam als achternaam (voorvoegsels weglaten) zijn aan elkaar gelijk (net als bij mij dus), maar in dit geval dan een "e".
Als iedereen wacht ik vol spanning op de onthulling van de ware identitieit!
Aan de laatste heb ik ook wel eens gedacht, maar Eric maakte me erop attent dat Gep niet bepaald een liefhebber van spelhervormingen is, zie Dieter's site: http://draughts.nl/delft/uitslag.php nummer 155.
Jos is onherkenbaar veranderd. Een paar jaar geleden heb ik samen met wat anderen die hem van vroeger kenden eens een onderzoekje gedaan en een aantal interviews met hem beluisterd of gelezen.
Het enige wat nog gelijkend is, is het uiterlijk, maar in zijn stem, zijn manier van praten en zijn visie ken je echt Jos niet meer terug, probeer maar eens!
Maar of Jos zich nu zo druk maakt om de remisemarge in het dammen, betwijfel ik.
Wouter van Beek daarentegen schijnt woedend te kunnen worden om de 'conservatieven' onder ons, die de Delftse telling om zeep hebben geholpen en Wouter heeft ook dezelfde mantra als Guest, zie opnieuw Dieter's site: http://draughts.nl/delft/uitslag.php nummer 183.