transfer geruchten

Post Reply
Koos van Amerongen

Re: transfer geruchten

Post by Koos van Amerongen » Mon Mar 14, 2011 12:42

Wat Henk zegt: Clerc, Heusdens en Gantwarg blijven. vd Akker en Winkel naar Culemborg.
Fijn van Draat weet nog niet wat hij doet.
Belangrijkste vraag: Wat doet Schwarzman?!

Leo Mous

Post by Leo Mous » Tue Mar 15, 2011 09:54

Misschien goed even wat duidelijkheid te bieden.
Het klopt dat Gantwarg, Clerc en Heusdens bij Schiedam blijven. Hetzelfde geldt voor Luteijn, Van Schaik, Van der Stap en Fijn van Draat. Waar het verhaal vandaan komt dat Jan van Stigt Thans blijft sponsoren is mij onbekend.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Tue Mar 15, 2011 11:32

Goed dat Laurens blijft.
Ik sprak hem een week geleden en toen wist hij het nog niet, maar blijkbaar is hij er uit.

De enige persoon waar nog onduidelijkheid over bestaat is dus Schwarzman. Die zal gaan, neem ik aan Leo? Enig idee waar hij heen gaat?

Leo Mous

Post by Leo Mous » Tue Mar 15, 2011 12:49

Schiedam is nog volop bezig met het zoeken naar financiele oplossingen. Dat betekent o.a. dat Schwarzman op dit moment wat ons betreft nog niet afgeschreven is. Overigens natuurlijk ook abslouut geen garantie dat hij zal (kunnen) blijven. De komende tijd zal het leren.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 16, 2011 15:59

Image

Arnaud Cordier van Schiedam naar Volendam.

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Mar 28, 2011 13:15

Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Auke Scholma van Witte van Moort naar Mo & Z Volendam. Het team is nu compleet na de eerdere aanwinsten van Wesselink, Getmanski en Cordier.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Mar 28, 2011 16:26

Andrew Tjon A Ong wrote:Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Auke Scholma van Witte van Moort naar Mo & Z Volendam. Het team is nu compleet na de eerdere aanwinsten van Wesselink, Getmanski en Cordier.
Gelukkig is Johan Bastiaannet, die een jaartje wou stoppen, vorige week op andere gedachten gebracht. Baba Sti zal komend seizoen ook weer voor Volendam uitkomen.

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Mar 28, 2011 16:47

Hanco Elenbaas wrote:
Andrew Tjon A Ong wrote:Omdat ik ook bescheiden bijgedragen heb aan de formering van het nieuwe Volendam heeft team captain Paul Sier mij gisteren als één van de eersten zijn laatste aanwinst doorgegeven:
Gelukkig is Johan Bastiaannet, die een jaartje wou stoppen, vorige week op andere gedachten gebracht. Baba Sti zal komend seizoen ook weer voor Volendam uitkomen.
Dat is heel mooi dat Baba Sti komend seizoen in ieder geval blijft dammen. Je hoeft toch niet meteen een jaartje tussenuit te gaan als je een paar ongelukkige nederlagen achterelkaar te incasseren hebt gekregen? Dan zou ik zelf allang gestopt moeten zijn :wink:
Hanco, weet je of Paul Oudshoorn wel beschikbaar blijft voor de transfermarkt of gaat hij wel een jaartje stoppen, zoals je eerder melding van maakte?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Mar 28, 2011 16:53

Andrew Tjon A Ong wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Dat is heel mooi dat Baba Sti komend seizoen in ieder geval blijft dammen. Je hoeft toch niet meteen een jaartje tussenuit te gaan als je een paar ongelukkige nederlagen achterelkaar te incasseren hebt gekregen? Dan zou ik zelf allang gestopt moeten zijn :wink:
Hanco, weet je of Paul Oudshoorn wel beschikbaar blijft voor de transfermarkt of gaat hij wel een jaartje stoppen, zoals je eerder melding van maakte?
Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Mon Mar 28, 2011 18:29

Hanco Elenbaas wrote: Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.
Ik weet alleen dat hij (Paul Oudshoorn) een aanbieding van DVSB heeft afgeslagen, maar dat verbaasd me niets. DVSB heeft geen sponsor, dus het zal alles behalve een vorstelijke aanbieding geweest zijn...

Vengaboy

Post by Vengaboy » Tue Mar 29, 2011 09:44

......door politie en dominee geweerd.....

wibor

Post by wibor » Tue Mar 29, 2011 19:03

Andrew Tjon A Ong wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Paul blijft voorlopig bij zijn eerdere besluit om een jaar te stoppen. Ik betwijfel dat zelfs een vorstelijke aanbieding hem nog op andere gedachten brengen, maar wie weet.
Ik weet alleen dat hij (Paul Oudshoorn) een aanbieding van DVSB heeft afgeslagen, maar dat verbaasd me niets. DVSB heeft geen sponsor, dus het zal alles behalve een vorstelijke aanbieding geweest zijn...
begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Tue Mar 29, 2011 19:18

wibor wrote:
Andrew Tjon A Ong wrote:
begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…

Dieter

Post by Dieter » Wed Mar 30, 2011 10:50

begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.[/quote]
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…[/quote]

Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten :wink:

Theo Dijkstra

Post by Theo Dijkstra » Wed Mar 30, 2011 13:29

Dieter wrote:begrijp ook niet waarom ze een aanbieding doen terwijl ze weten dat er geen geld is.
Je kunt het toch altijd proberen. Ik heb ook een aanbieding van DVSB lopen, om voor de gezelligheid te komen spelen. Ik heb het nog niet eens afgeslagen…[/quote]
Andrew, Bij ons ben je welkom voor de gezelligheid plus reiskosten :wink:
Ikke ook? :lol:

Post Reply