WK junioren en meisjes Naaldwijk
WK junioren en meisjes Naaldwijk
Het WK junioren en meisjes in Naaldwijk gaat bijna van start. De deelenemerslijsten zijn licht gewijzigd.
Kijk op http://www.damweb.nl/jwc, met tijdens het toernooi 10 partijen live te volgen.
Kijk op http://www.damweb.nl/jwc, met tijdens het toernooi 10 partijen live te volgen.
Re: WK junioren en meisjes Naaldwijk
Ik vroeg me al af waar Ainur wasAlex wrote:Het WK junioren en meisjes in Naaldwijk gaat bijna van start. De deelenemerslijsten zijn licht gewijzigd.
Maar hij is er bij dus, mooi!
Ondanks het wegvallen van Tolchikov, die de afgelopen jaren heerste in de juniorentoernooien, is het een sterk bezet toernooi bij de junioren! Leuk dat het WK voor het eerst sinds 2004 weer eens in Nederland gehouden wordt, en dan nog wel om de hoek
Wel een puntje van aandacht voor de website: ik kan nergens het adres vinden. Wellicht dat dat aan mij ligt, maar het lijkt mij dat er toch wel ergens een tabje met 'toernooi-info' oid moet zijn, waar dit bij vermeldt staat.
-
- Real name: Michel Stempher
Ik heb het alleen kunnen vinden in het toernooiboek (dat ook online staat)MenO wrote:Ik vroeg me al af waar Ainur wasAlex wrote:Het WK junioren en meisjes in Naaldwijk gaat bijna van start. De deelenemerslijsten zijn licht gewijzigd.
Maar hij is er bij dus, mooi!
Ondanks het wegvallen van Tolchikov, die de afgelopen jaren heerste in de juniorentoernooien, is het een sterk bezet toernooi bij de junioren! Leuk dat het WK voor het eerst sinds 2004 weer eens in Nederland gehouden wordt, en dan nog wel om de hoek
Wel een puntje van aandacht voor de website: ik kan nergens het adres vinden. Wellicht dat dat aan mij ligt, maar het lijkt mij dat er toch wel ergens een tabje met 'toernooi-info' oid moet zijn, waar dit bij vermeldt staat.
De link van het hotel is aanklikbaar, en daar staat het adres.MenO wrote:Wel een puntje van aandacht voor de website: ik kan nergens het adres vinden. Wellicht dat dat aan mij ligt, maar het lijkt mij dat er toch wel ergens een tabje met 'toernooi-info' oid moet zijn, waar dit bij vermeldt staat.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Juist, dat had ik ook gevonden... dan moeten we dus eerst uit een paar zinnen op de homepage opmaken dat het toernooi in dit hotel gespeeld wordt (verblijfplaats en speellocatie zijn zeker niet altijd dezelfde), en vervolgens zelf op een externe website op zoek naar het adres.ildjarn wrote:De link van het hotel is aanklikbaar, en daar staat het adres.MenO wrote:Wel een puntje van aandacht voor de website: ik kan nergens het adres vinden. Wellicht dat dat aan mij ligt, maar het lijkt mij dat er toch wel ergens een tabje met 'toernooi-info' oid moet zijn, waar dit bij vermeldt staat.
Kom op, dat kan beter!
Als website moet je het je bezoekers zo makkelijk mogelijk maken, niet zo moeilijk mogelijk
Goed punt. Ik heb de organisatie (met name de webmaster) gevraagd het adres expliciet op de site te vermelden.MenO wrote:Juist, dat had ik ook gevonden... dan moeten we dus eerst uit een paar zinnen op de homepage opmaken dat het toernooi in dit hotel gespeeld wordt (verblijfplaats en speellocatie zijn zeker niet altijd dezelfde), en vervolgens zelf op een externe website op zoek naar het adres.ildjarn wrote:De link van het hotel is aanklikbaar, en daar staat het adres.MenO wrote:Wel een puntje van aandacht voor de website: ik kan nergens het adres vinden. Wellicht dat dat aan mij ligt, maar het lijkt mij dat er toch wel ergens een tabje met 'toernooi-info' oid moet zijn, waar dit bij vermeldt staat.
Kom op, dat kan beter!
Als website moet je het je bezoekers zo makkelijk mogelijk maken, niet zo moeilijk mogelijk
Komt allen woensdag bij de opening, die een happening belooft te gaan worden!!
Gespot bij de live games:
Ayyyyna Sobakina!
Het worden er steeds meer...
Hopelijk doen de Nederlandse jongens en meisjes het een beetje goed in de eerste paar rondes, dan zijn zij voortaan ook allemaal te volgen bij de live games!
Ayyyyna Sobakina!
Hopelijk doen de Nederlandse jongens en meisjes het een beetje goed in de eerste paar rondes, dan zijn zij voortaan ook allemaal te volgen bij de live games!
Ah, een typo...MenO wrote:Gespot bij de live games:
Ayyyyna Sobakina!
Ik ben blij dat we in elk geval één toeschouwer hebben voor de live partijen.
Een vraag over ToernooiBase.
Weet er iemand hoe je een toernooi vanuit ToernooiManager upload in ToernooiBase? Ik meen dat er een import functionaliteit moet zijn, maar ik kan hem niet vinden. Antwoord graag per PB.
Weet er iemand hoe je een toernooi vanuit ToernooiManager upload in ToernooiBase? Ik meen dat er een import functionaliteit moet zijn, maar ik kan hem niet vinden. Antwoord graag per PB.
- Andrew Tjon A Ong
Ik ben ook aan het genieten van de livegames. Ik ben blij dat Frerik mocht invallen. Salarbaks zit helaas te knoeien tegen ShaybakovGuidoB wrote:Ah, een typo...MenO wrote:Gespot bij de live games:
Ayyyyna Sobakina!
Ik ben blij dat we in elk geval één toeschouwer hebben voor de live partijen.
https://marktplaza.nl/winkels/damboekshop
Shaybakov is echt met een verschrikkelijke walk-over bezig in de eerste ronde...
Geen enkel Nederlands meisje in beeld bij een WK op Neerlandse bodem? Jammer!
Heaven is no location, but a state of mind
-
Opmerkelijke loting bij de meisjes in ieder geval.
Toch zie ik Heike-Laura en Karlijn-Denise ..
Code: Select all
Article VIII
Pairings: These will be made in accordance with the Swiss system on the diskette of the FMJD. Players of the same country are not bound to meet each other in the first round.
Last edited by groenteboer on Wed Dec 15, 2010 17:52, edited 2 times in total.
Are not bound betekent dat het niet verplicht is dat landgenoten elkaar treffen in de eerste ronde, groenteboertje. Dus ze kunnen elkaar gewoon treffen, maar het hoeft niet persé.groenteboer wrote:Opmerkelijke loting bij de meisjes in ieder geval.
Toch zie ik Heike-Laura en Karlijn-Denise ..Code: Select all
Article VIII Pairings: These will be made in accordance with the Swiss system on the diskette of the FMJD. Players of the same country are not bound to meet each other in the first round.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Ja zag ik ook al, daarom wilde ik ff editten, maar zag dat er al op gereageerd was, dus dan maar hieronder:Kosmos wrote:Are not bound betekent dat het niet verplicht is dat landgenoten elkaar treffen in de eerste ronde, groenteboertje. Dus ze kunnen elkaar gewoon treffen, maar het hoeft niet persé.groenteboer wrote:Opmerkelijke loting bij de meisjes in ieder geval.
Toch zie ik Heike-Laura en Karlijn-Denise ..Code: Select all
Article VIII Pairings: These will be made in accordance with the Swiss system on the diskette of the FMJD. Players of the same country are not bound to meet each other in the first round.
Als ik één van de coaches van de KNDB was had ik op grond van artikel VIII een andere paring geëist. Op deze manier maken de Nederlanders elkaar in de 1e ronde al af, terwijl je de 1e ronde juist lekker wilt beginnen normaliter. Ik interpreteer 'to bound' als 'gebonden' (dat doe jij ook in principe) en dan zou je ook kunnen weigeren in mijn ogen..
Last edited by groenteboer on Wed Dec 15, 2010 18:00, edited 1 time in total.