Je laat perfect zien wat de enige specialiteit is van complottheorieaanhangers: Schelden en mensen beschuldigen.Je projecteert Tjalling en je overschat jezelf. Als je het bewijsmateriaal over 9/11 eens onbevangen zou doornemen en verder zou kunnen kijken dan de gebruikelijke prietpraatbronnen waar jij gewoonlijk bij terecht komt, zou je wel anders piepen. Misschien maar gelukkig voor je dat je niet kunt zien wat er gaande is, anders zou je misschien nog banger worden dan je al bent. De argumentjes van degenen door wie jij je hebt laten overtuigen dat 9/11 geen inside job was, zijn voor mij al overtuigend genoeg ontkracht in 2002, toen ik bijvoorbeeld 'Alice in Wonderland and The World Trade Center Disaster' doornam van David Icke. Zelf heb ik gelukkig niet zo'n last van angst en al helemaal niet voor de dood. Als die voorspelling van Credo Mutwa uitkomt zijn jij en de jouwen waarschijnlijk allemaal beter af, in de volgende wereld, dus er is geen reden om je zorgen te maken, integendeel. Wie weet, wordt ook jouw pijnappelklier daar weer aan de praat gebracht.
Ondertussen is het wel treurig dat mede door sukkels als jij de mensen maar blijven slaapwandelen en geen oog hebben voor de predators die de generaties na ons binnenkort definitief gaan knechten, indien men niet bereid is verder te kijken dan jouw neusje lang is.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rsFeIgngbfE[/youtube]
Inmiddels gaat ook de draad biologie ook al weer over die nare obsessie van je. Nu dre draad toch al verknald is, een vraagje: Wat ga jij en je superieure medestanders doen om de mensheid te redden van de predators die de volgende generaties gaan knechten, terwijl wij sukkels in de andere wereld, gelukkig is de tandpasta er fluorvrij - rillend van angst toekijken?