Discussies over damsport (in het Nederlands)
-
Eric van Dusseldorp
by Eric van Dusseldorp » Sun Mar 28, 2004 21:42
rijmer wrote:er is in huissen nog een klein zaaltje naast de speelzaal, maar ik vermoed dat de organisatie daar zetelt.
Dat is de boboruimte. Ook als Guest zelf een bobo blijkt te zijn -en die kans is allerminst denkbeeldig- is de kans klein dat we die ruimte voor de match kunnen confisqueren.
rijmer wrote: Overigens is er nog wel een hoek in de bar wat je toch betrekkelijk rustig kan zitten.
Dat klopt. Daar doelde Paul Visser ook op.
-
Kosmos
- Real name: Tj. Goedemoed
-
Eric van Dusseldorp wrote:
Misschien dat er iets te regelen valt dat Johan en Güntis een beetje rekening houden met de match.
Zonder umlaut graag, Eric.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Eric van Dusseldorp
by Eric van Dusseldorp » Sun Mar 28, 2004 22:52
Kosmos wrote:Eric van Dusseldorp wrote:
Misschien dat er iets te regelen valt dat Johan en Güntis een beetje rekening houden met de match.
Zonder umlaut graag, Eric.
Mag Umlaut dan met een hoofdletter?
-
Guest
Tsja, jammer dat het er nu nog steeds niet van komt.
De 17e kwam me echter eigenlijk zeer slecht uit; ik had toegezegd zonder na te denken. Dus ik kan er mee leven dat we het uitstellen.
Qua locatie kan het me geen bal schelen waar we spelen. Zolang we ons alletwee onder dezelfde omstandigheden moeten concentreren zie ik geen probleem.
-
Eric van Dusseldorp
by Eric van Dusseldorp » Mon Mar 29, 2004 09:19
Guest wrote:Tsja, jammer dat het er nu nog steeds niet van komt.
De 17e kwam me echter eigenlijk zeer slecht uit; ik had toegezegd zonder na te denken. Dus ik kan er mee leven dat we het uitstellen.
Qua locatie kan het me geen bal schelen waar we spelen. Zolang we ons alletwee onder dezelfde omstandigheden moeten concentreren zie ik geen probleem.
Maar als Hanco accoord gaat met de analyseruimte, dan is er geen beletsel om op de 17e te spelen (zie ook jouw laatste volzin). Of is de 17e van jouw kant vanaf heden gevetoëd?
-
Eric van Dusseldorp
by Eric van Dusseldorp » Mon Mar 29, 2004 11:05
Dat is nog steeds mijn streven. Ik hoop dat de toernooiorganisatie ook notie neemt van deze aanmoedigingen en creatief meedenkt over een oplossing.
-
Dieter
-
Eric van Dusseldorp wrote:Guest wrote:Tsja, jammer dat het er nu nog steeds niet van komt.
Maar als Hanco accoord gaat met de analyseruimte, dan is er geen beletsel om op de 17e te spelen (zie ook jouw laatste volzin). Of is de 17e van jouw kant vanaf heden gevetoëd?
Misschien is guest er achter gekomen dat hij op de 17e ook nog gewoon een partij in het NK moet spelen???
-
Eric van Dusseldorp
by Eric van Dusseldorp » Mon Mar 29, 2004 12:04
Dieter wrote:Eric van Dusseldorp wrote:Guest wrote:Tsja, jammer dat het er nu nog steeds niet van komt.
Misschien is guest er achter gekomen dat hij op de 17e ook nog gewoon een partij in het NK moet spelen???
Of dat hij als bobo verwacht wordt en eventueel moet optreden. Misschien niet als lid van de organisatie, maar wel om te 'netwerken'.
-
Guest
Dieter wrote:
Ha Dieter - heb ik je al gefeliciteerd met het kampieonschap? Mooi gedaan. Wat is er zoeter dan in de slotminuten van de wedstrijd de overwinning opeisen?? Erg mooi voor je.
Ok, over de match. Ik hoor graag de mogelijkheden. Zoals gezegd ga ik niet moeilijk doen over de locatie.
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Mon Mar 29, 2004 17:17
rijmer wrote: Overigens is er nog wel een hoek in de bar waar je toch betrekkelijk rustig kan zitten.
Volgens Reinier is het redelijk rustig in de hoek van de bar, dus laten we daar dan maar spelen, dat lijkt me beter dan de analyse- of demonstratieruimte.
Wanneer dan Guest, als je niet op de 17de kunt?
Als het per se in Huissen moet, blijven voor mij over donderdag 15 en vrijdag 16 april.
-
dam'right
Ik ben bereid 500 Euro's extra in de match te steken , indien Ton Sijbrands als commentator aanwezig is. 350 Euro voor Ton . en 150
Euro voor de winnaar. Dit alles indien de match in mijn woonplaats plaatsvindt ( en waar is dat dan, hoor ik al vragen; dat wordt bekend
indien de deelnemers toezeggen ).
-
Hanco Elenbaas
by Hanco Elenbaas » Mon Mar 29, 2004 19:02
dam'right wrote:Ik ben bereid 500 Euro's extra in de match te steken , indien Ton Sijbrands als commentator aanwezig is. 350 Euro voor Ton . en 150
Euro voor de winnaar. Dit alles indien de match in mijn woonplaats plaatsvindt ( en waar is dat dan, hoor ik al vragen; dat wordt bekend
Wat denken jullie ervan Eric, Dieter, Bert en Guest? Het wordt steeds vreemder.
-
dam'right
In een andere thread werd ik ervan beticht geen humor te hebben.
De onnozelen ! Door deze lollige, maar wel degelijk waar bedoelde
toezegging, hoop ik een en ander te hebben ontkracht. Als iemand mij
kan vertellen hoe ik Sijbrands kan bereiken , ga ik het in gang zetten.
En, hoewel ik het eigenlijk niet mag zeggen, ik ben Hanco-fan.
-
Bert Zwart
Hanco Elenbaas wrote:dam'right wrote:Ik ben bereid 500 Euro's extra in de match te steken , indien Ton Sijbrands als commentator aanwezig is. 350 Euro voor Ton . en 150
Wat denken jullie ervan Eric, Dieter, Bert en Guest? Het wordt steeds vreemder.
Geen slecht idee, behalve dan die woonplaats van je - te dicht bij verweggistan.