NK sneldammen 2010

Post Reply
groenteboer
Real name: Michel Stempher

Re: NK sneldammen 2010

Post by groenteboer » Mon Jun 14, 2010 17:29

wibor wrote: Ik neem aan dat de KNDB eerst met de locatie (en organisatie) heeft overlegd,
voordat de planning veranderd werd. Zou me er geen zorgen om maken...
Daar zal ik niet zomaar vanuit gaan. Misschien is het toch handig om dat met de organisatie af te stemmen. Ik denk niet dat de KNDB zelf een groot scherm heeft. In de Hommel heb ik er nog nooit een gezien. Heeft de Hommel er geen dan lijkt het logisch dat de bond er voor zorgt. Ik zou snel informerenbij de bond , want als het nodig is om een scherm te huren moet je er snel bij zijn, want de kans dat ze er anders nog zijn wordt gezien het resultaat van Nederland telkens kleiner.
In Rosmalen bij de jeugdleidersbijeenkomst werd ook een relatief groot scherm gefixed voor de powerpoints. Er is dus genoeg mogelijk als het maar goed is geregeld.

wibor

Post by wibor » Mon Jun 14, 2010 18:46

groenteboer wrote:
wibor wrote: Ik neem aan dat de KNDB eerst met de locatie (en organisatie) heeft overlegd,
voordat de planning veranderd werd. Zou me er geen zorgen om maken...
Daar zal ik niet zomaar vanuit gaan. Misschien is het toch handig om dat met de organisatie af te stemmen. Ik denk niet dat de KNDB zelf een groot scherm heeft. In de Hommel heb ik er nog nooit een gezien. Heeft de Hommel er geen dan lijkt het logisch dat de bond er voor zorgt. Ik zou snel informerenbij de bond , want als het nodig is om een scherm te huren moet je er snel bij zijn, want de kans dat ze er anders nog zijn wordt gezien het resultaat van Nederland telkens kleiner.
In Rosmalen bij de jeugdleidersbijeenkomst werd ook een relatief groot scherm gefixed voor de powerpoints. Er is dus genoeg mogelijk als het maar goed is geregeld.
Inderdaad als het maar goed is geregeld, maar is het goed geregeld?

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Mon Jun 14, 2010 19:24

Een van de eerste vragen die je je als bestuurslid/bond stelt is:
Is er wel de mogelijkheid om met zijn allen daar voetbal te kijken?
Zonder een bijpassend, bevestigend antwoord, lijkt het mij dat deze maatregel nooit genomen zou worden...

Jos van der Geest

Post by Jos van der Geest » Mon Jun 14, 2010 23:45

Persoonlijk vind ik het dammen belangrijker dan voetbal. Zelfs als Nederland zou spelen, zou dat voor mij geen probleem zijn. Het wel of niet verschuiven van tijdstippen dat er gespeeld wordt heeft zowel voor als nadelen. Natuurlijk begrijp ik dat er ook voetbal fans zijn. Tja, wat is wijsheid..
Ik heb een lichte vorm van dyslexie. Hierdoor kan in een enkel geval misschien een posting verkeerd worden begrepen. Doch ik bedoel het altijd goed.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Tue Jun 15, 2010 15:32

Een wijze les:
wijsheid is de kunst om in alle levensomstandigheden juist te oordelen en te handelen.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jun 15, 2010 20:34

Koos van Amerongen wrote:Een wijze les:
wijsheid is de kunst om in alle levensomstandigheden juist te oordelen en te handelen.
Dammen, veranderingen en wijsheid. Een mooi gebed wat dan opkomt is:

God, grant me the serenity
To accept the things I cannot change;
Courage to change the things I can;
And wisdom to know the difference.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serenity_Prayer

Bart Terwel

Post by Bart Terwel » Tue Jun 15, 2010 20:36

Koos van Amerongen wrote:Een wijze les:
Koos, dit is geen wijze les maar een mogelijke definitie...
Een wijze les is: zit toch niet elke dag op het damforum onzin te schrijven over van alles en nog wat, maar koop enkele halve liters bier en ga voetbal kijken tot je in slaap valt. Net als ik nu

Dieter

Post by Dieter » Wed Jun 16, 2010 09:45

Niet alleen vroege start in Utrecht zaterdag, maar de deelnemers moeten ook opletten want er is verkeershinder. Zie KNDB site. traditioneel loopt de start toch al uit dus het is te hopen dat iedereen op tijd aanwezig is ivm het pauze programma.
Leest nu werkelijk geen enkel bestuurslid dit forum? of waarom wordt er hier niet even een reactie geplaatst over groot scherm aanwezig of niet.

MenO

Post by MenO » Wed Jun 16, 2010 10:51

Dieter wrote:Leest nu werkelijk geen enkel bestuurslid dit forum?
Het lijkt me dat dat inmiddels genoegzaam bekend mag worden geacht...

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Jun 16, 2010 15:39

MenO wrote:
Achter de bar in de kantine staat een tv-toestel, weliswaar zwart-wit, maar even verderop is nog een snackbar waar ook een TV-toestel aanwezig is.
Heaven is no location, but a state of mind

wibor

Post by wibor » Wed Jun 16, 2010 16:40

Kosmos wrote:
MenO wrote:
Achter de bar in de kantine staat een tv-toestel, weliswaar zwart-wit, maar even verderop is nog een snackbar waar ook een TV-toestel aanwezig is.
"maar even verderop is nog een snackbar waar ook een TV-toestel aanwezig is" met de bus lijn 158 naar het centrum drie kwartier heen en drie kwartier terug en uiteraard ook een zwart-wit tv.

Kosmos

Post by Kosmos » Wed Jun 16, 2010 18:02

Kosmos wrote: Achter de bar in de kantine staat een tv-toestel, weliswaar zwart-wit, maar even verderop is nog een snackbar waar ook een TV-toestel aanwezig is.
Wibor wrote: "Maar even verderop is nog een snackbar waar ook een TV-toestel aanwezig is" met de bus lijn 158 naar het centrum drie kwartier heen en drie kwartier terug en uiteraard ook een zwart-wit tv.
Nuja, er is vast wel iemand met een laptop, met wie jullie bij toerbeurt mee mogen kijken...
Last edited by Kosmos on Wed Jun 16, 2010 18:03, edited 1 time in total.

Koos van Amerongen

Post by Koos van Amerongen » Wed Jun 16, 2010 18:03

Wat een onzinnig gespeculeer, relax en wacht af!

Kosmos

Post by Kosmos » Wed Jun 16, 2010 18:05

Koos van Amerongen wrote:Wat een onzinnig gespeculeer, relax en wacht af!
Speculatie, speculatie? Koos, toch!
Ik heb deze toekomstbeelden zelf in mijn kristallen bol gezien. Geen reden tot klagen echter, het wordt gezellig en knus. Alleen jammer dat Japan wint...

wibor

Post by wibor » Wed Jun 16, 2010 18:27

Kosmos wrote:
Koos van Amerongen wrote:Wat een onzinnig gespeculeer, relax en wacht af!
Speculatie, speculatie? Koos, toch!
Ik heb deze toekomstbeelden zelf in mijn kristallen bol gezien. Geen reden tot klagen echter, het wordt gezellig en knus. Alleen jammer dat Japan wint...
"relax en wacht af" Dat afwachten zal wel gebeuren, maar relaxen niet. Volgens mij worden er al een paar nerveus. Niet te lang wachten anders kom je in tijdnood. :lol:

Even zonder dollen: Is er nu wel of geen groot scherm, en waarom geeft de organisatie geen antwoord. Ondanks dat ik een tegenstander ben van de twee uur pauze en eerder beginnen zou ik het voor de liefhebbers lullig vinden als er voor de rest niets is geregeld.

Post Reply