NK sneldammen 2010
-
- Real name: Michel Stempher
NK sneldammen 2010
Zie hier de spelers die namens Overijssel geplaatst zijn voor het NK sneldammen 2010:
Categorie A: E. Hilberink, M. Stempher
Categorie B: R. Kamp, L. de Graag, J.F. Gerritsen
Categorie C: B. Lugthart, H. Jansen, W. Speksnijder
Zijn er al deelnemers van andere provincies bekend?
Re: NK sneldammen 2010
Het sneldamkampioenschap van Zeeland wordt op 27 maart 2010 gehouden.
-
Waarschijnlijk met Zwitsers systeem in Toernooimanager bijgehouden?groenteboer wrote:Zie hier de spelers die namens Overijssel geplaatst zijn voor het NK sneldammen 2010:
Als de wedstrijdleider de .KW7 en .101 bestanden(of het speciale .csv bestand),
even naar mij mailt, kunnen alle uitslagen in Toernooibase. Idea???
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
-
Opkomst wat treurig laag. 10 spelers in categorie A, 10 spelers in categorie B en 9 spelers in categorie C. 3x een rondtoernooi was de formule.Piet Bouma wrote:Waarschijnlijk met Zwitsers systeem in Toernooimanager bijgehouden?groenteboer wrote:Zie hier de spelers die namens Overijssel geplaatst zijn voor het NK sneldammen 2010:
Misschien moet je het toernooi later houden, gewoon in 2010 bijv...groenteboer wrote:Opkomst wat treurig laag. 10 spelers in categorie A, 10 spelers in categorie B en 9 spelers in categorie C. 3x een rondtoernooi was de formule.Piet Bouma wrote:Waarschijnlijk met Zwitsers systeem in Toernooimanager bijgehouden?groenteboer wrote:Zie hier de spelers die namens Overijssel geplaatst zijn voor het NK sneldammen 2010:
-
- Real name: Irene Stegeman
Daar ligt het niet aan. We hebben het sneldamtoernooi (Anton Jurg Sneldamtoernooi) altijd in december.Alex wrote:
Misschien moet je het toernooi later houden, gewoon in 2010 bijv...
Normaal zijn er wel meer aanmeldingen, maar o.a. doordat er ook een jeugdtoernooi was van de KNDB (waar 3 junioren van ons aanmeededen) en waarschijnlijk nog andere dingen, konden er dus veel mensen niet. Vorig jaar was de opkomst veel groter, dus op zich aan de tijd ligt het niet
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Even een belangrijke opmerking. Het NK sneldammen op zaterdag 19 juni is bijzonder ongelukkig gepland!!!
Op die dag speelt Nederland midden in de middag om 13.30 uur (ik weet even niet of dat Zuid-Afrikaanse of Nederlandse tijd is, maar dat verschilt een uur geloof ik) zijn 2e groepswedstrijd tegen Japan van het WK voetbal 2010!!
Edit: inmiddels heb ik de KNDB al bericht dat ik pleit voor verzetten als er ook nog maar één klein gaatje is, aangezien een heel groot aantal zal afzien van deelname.
Op die dag speelt Nederland midden in de middag om 13.30 uur (ik weet even niet of dat Zuid-Afrikaanse of Nederlandse tijd is, maar dat verschilt een uur geloof ik) zijn 2e groepswedstrijd tegen Japan van het WK voetbal 2010!!
Edit: inmiddels heb ik de KNDB al bericht dat ik pleit voor verzetten als er ook nog maar één klein gaatje is, aangezien een heel groot aantal zal afzien van deelname.
Ik ben geen voorstander van verplaatsen, weinig ruimte op zaterdagen. Zijn ook bekerwedstrijden.
En op een andere zaterdag is het fierljepkampioenschap, of heeft Groenteboer de verjaardag van de broer van een schoolvriend.
Wat een onzin om voor een voetbalwedstrijd de boel te verplaatsen.
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
-
Zondag 20 juni is een goed alternatief. Ik denk dat er minder bijbelgangers zijn dan voetbalgangers..
-
Ik zal ook voor het NK sneldammen kiezen. Maar ik verwacht dat er voldoende dammers zijn die samen met de 4 miljoen andere Nederlanders het voetbal gaan kijken. Die verjaardag van de broer van een schoolvriend is trouwens wel heel belangrijk voor mij! Het verschil is dat de verjaardag van de broer van een schoolvriend van mij een individueel probleem is en een WK voetbal of een fierljepkampioenschap een algemeen probleem.ildjarn wrote:En op een andere zaterdag is het fierljepkampioenschap, of heeft Groenteboer de verjaardag van de broer van een schoolvriend.
Wie ligt er nou niet wakker van dat ie de kampioenswedstrijd van Bart Helmholt moet missen..
Kun je niet even met de KNVB mailen dat ze die voetbalwedstrijd verplaatsen?groenteboer wrote:Ik zal ook voor het NK sneldammen kiezen. Maar ik verwacht dat er voldoende dammers zijn die samen met de 4 miljoen andere Nederlanders het voetbal gaan kijken. Die verjaardag van de broer van een schoolvriend is trouwens wel heel belangrijk voor mij! Het verschil is dat de verjaardag van de broer van een schoolvriend van mij een individueel probleem is en een WK voetbal of een fierljepkampioenschap een algemeen probleem.ildjarn wrote:En op een andere zaterdag is het fierljepkampioenschap, of heeft Groenteboer de verjaardag van de broer van een schoolvriend.
Wie ligt er nou niet wakker van dat ie de kampioenswedstrijd van Bart Helmholt moet missen..
Als het niet lukt dan de FIFA.
Heaven is no location, but a state of mind
-
Dat gaat niet om commerciële redenen. Naar het NK sneldammen zal geen hond komen kijken. Naar het WK voetbal wel. Ik verwacht niet dat er grote bedragen omgaan in het NK sneldammen. Dit in tegenstelling tot het WK voetbal.Kosmos wrote:Kun je niet even met de KNVB mailen dat ze die voetbalwedstrijd verplaatsen?groenteboer wrote:Ik zal ook voor het NK sneldammen kiezen. Maar ik verwacht dat er voldoende dammers zijn die samen met de 4 miljoen andere Nederlanders het voetbal gaan kijken. Die verjaardag van de broer van een schoolvriend is trouwens wel heel belangrijk voor mij! Het verschil is dat de verjaardag van de broer van een schoolvriend van mij een individueel probleem is en een WK voetbal of een fierljepkampioenschap een algemeen probleem.ildjarn wrote:En op een andere zaterdag is het fierljepkampioenschap, of heeft Groenteboer de verjaardag van de broer van een schoolvriend.
Als het niet lukt dan de FIFA.
Hallo Michel, je vind het blijkbaar leuk om steeds wedstrijden te verplaatsen. Ik zou zeggen tegen de KNDB: Leg dit advies terzijde.
Het gaat ook nog eens om een voorwedstrijd bij het WK. Dus extra onzinnig.
-
We zullen zien.Ganesha wrote:Hallo Michel, je vind het blijkbaar leuk om steeds wedstrijden te verplaatsen. Ik zou zeggen tegen de KNDB: Leg dit advies terzijde.