oefenkloksimultaan Ben Provoost op donderdag 11 maart

Post Reply
Jochem Zweerink

oefenkloksimultaan Ben Provoost op donderdag 11 maart

Post by Jochem Zweerink » Mon Feb 15, 2010 22:12

Op donderdag 11 maart zal Ben Provoost een oefenkloksimultaan geven te Tilburg. Schrijft u zich allen in! In de bijlage zijn alle details (ook over inschrijving) te vinden.

Bijgewerkt maandag 15 februari om 23:35 uur:
er zat een fout in de uitnodiging m.b.t. het criterium dat nodig is om een nieuw wereldrecord kloksimultaan dammen te vestigen. De tegenstanders van de simultaangever moeten namelijk gemiddeld genomen een FMJD rating van 1950 hebben itt de 1900 die er eerst genoemd werd. Ik heb dit even bijgewerkt. Verder klopte (en klopt!) de info in de uitnodiging gewoon. Voorheen dienden tegenstanders van de kloksimultaangever gemiddeld een FMJD rating van minimaal 1900 te hebben, maar dat is nu dus 1950 (equivalent aan een KNDB rating van 1022; dit FMJD rating criterium is gewijzigd nadat de rekenregels voor de ratings gewijzigd zijn). Deze wijziging van het criterium geldt voortaan ook voor eventueel komende wereldrecordpogingen blindsimultaandammen.
Attachments
uitnodigingkloksimultaan.pdf
(170.2 KiB) Downloaded 243 times
uitnodigingkloksimultaan.doc
(153.5 KiB) Downloaded 198 times

Jochem Zweerink

uitslagen oefenkloksimultaan Ben Provoost op donderdag 11 ma

Post by Jochem Zweerink » Fri Mar 12, 2010 01:53

In de bijlage zijn de uitslagen van de oefenkloksimultaan van Ben Provoost van vanavond in Tilburg te vinden.
Attachments
oefenkloksimultaan Ben Provoost.xls
(23.5 KiB) Downloaded 456 times

Voorpost

Re: uitslagen oefenkloksimultaan Ben Provoost op donderdag 11 ma

Post by Voorpost » Mon Mar 15, 2010 13:31

Om nog wat laatste zelfvertrouwen te kweken ben ik nog op zoek naar een club ergens in den lande waar ik volgende week een oefensimultaan kan spelen, liefst tegen zo'n dertigtal tegenstanders/borden (er kunnen bijvoorbeeld ook enkele spelers op twee borden simultaan tegen mij spelen). Mocht u of uw club iets dergelijks willen/kunnen organiseren, stuur mij dan even een pb.

Bij voorbaat dank!

Post Reply