Ik bedoelde ook en en. Dus en de reglemetaire nederlaag en de strafpunten. Er was geen negatief reisadvies en als je je net als Van Stigt Thans 3 nog zo schappelijk opstelt om de wedstrijd pas mij aankomst van de gasten te laten aanvangen en geen tijdswinstwinst te claimen, dan houdt het toch ergens op?Rob wrote:Elke competitieleider die de competitie serieus neemt zal niet toestaan dat inhaalwedstrijden worden vastgesteld na de laatste reguliere ronde. Dit om de schijn van competitievervalsing te voorkomen. Inhalen op 13 februari dus of inhalen op 20 februari en de volledige laatste ronde opschuiven. Maar of dat laatste nu echt uitvoerbaar is betwijfel ik.
De zin van het inhalen is de volgende: van Stigt Thans 3 staat nu drie punten achter op Raes. Als besloten wordt tot een reglementaire overwinning voor van Stigt Thans is de achterstand teruggbracht tot 1 punt, maar kan van Stigt Thans Raes in de stand niet voorbij in de onderlinge confrontatie. Als besloten wordt tot twee punten in mindering voor Raes en de wedstrijd in laten halen kan dat wel. Uiteraard kan Raes via die wedstrijd het verschil ook weer op drie punten brengen. Voor de degradatie uit 1C kan dit een groot verschil uitmaken.
Misschien miste Raes wel een hoop spelers en kwam het ze goed uit. Al valt dat natuurlijk niet te bewijzen.