Nacompetitie
-
Nacompetitie
1 Angarde Informatica PWG 's-Gravenpolder
2 Dammers uit Oost 2 DIOS
3 Schagen RDG-DIO
4 WSDV Pekelsma
5 Heemstede SNA
6 Harderwijk DOS
7 Middelburg PSV Dammen
8 Apeldoorn 2 Warffum
9 Meurs Denk en Zet 2 Source+ NDG
Wie weet er al wat uitslagen?
2 Dammers uit Oost 2 DIOS
3 Schagen RDG-DIO
4 WSDV Pekelsma
5 Heemstede SNA
6 Harderwijk DOS
7 Middelburg PSV Dammen
8 Apeldoorn 2 Warffum
9 Meurs Denk en Zet 2 Source+ NDG
Wie weet er al wat uitslagen?
Angarde - PWG 13-7 [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img]
Middelburg - PSV Dammen 8-12
Meurs DEZ 2 - Source/NDG 9-11
Meurs DEZ 2 - Source/NDG 9-11
-
gek dan dat de KNDB nog steeds
GEEN ENKELE UITSLAG weet
[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
F.Groeneveld
GEEN ENKELE UITSLAG weet
[img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
F.Groeneveld
-
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Grappig. Alle acht eerste-klasseteams hebben hun wedstrijd gewonnen. Niemand is dus gedegradeerd en twee teams zijn alsnog gepromoveerd.
Wonderlijk is het lot van Schagen. In de slotronde ontsnapten ze dankzij een 10-10 tegen SNA niet alleen aan de degradatiewedstrijden, maar bereikten ze ook nog de 7e plek, en nu gaan ze zelfs naar de hoofdklasse. Van harte gefeliciteerd, Ad!
Wonderlijk is het lot van Schagen. In de slotronde ontsnapten ze dankzij een 10-10 tegen SNA niet alleen aan de degradatiewedstrijden, maar bereikten ze ook nog de 7e plek, en nu gaan ze zelfs naar de hoofdklasse. Van harte gefeliciteerd, Ad!
- Hanco Elenbaas
De promotie van de dappere West-Friezen uit Schagen is heel verdiend, gefeliciteerd! Ik ben ook blij voor SNA, dat met één versterking komend seizoen makkelijk moet kunnen promoveren.Jan Pieter wrote:Grappig. Alle acht eerste-klasseteams hebben hun wedstrijd gewonnen. Niemand is dus gedegradeerd en twee teams zijn alsnog gepromoveerd.
Komen er ook nog gedetailleerde uitslagen op de KNDB-site ofzo of doen ze dat niet bij de nacompetitie? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
-
Ja dat valt me ook tegen.Ajax-fan wrote:Komen er ook nog gedetailleerde uitslagen op de KNDB-site ofzo of doen ze dat niet bij de nacompetitie? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img]
Angarde Informatica-PWG ’s-Gravenpolder 13-7: Harm Wiersma-Erwin Hamers 1-1, Toine Brouwers-Bennie Provoost 2-0, Wiebe van Wijk-Kees Rijk 1-1, Michiel Kloosterziel-Johnny de Leeuw 1-1, Ad van Tilborg- Aart Walraven 2-0, Jasper Daems-Henk.Gunter 1-1, Edgar Haegh-Daaf Kasse 1-1, Ruud Palmer-Arjo Kousemaker 1-1, Ad de Hoon-Jaap Veerhoek 1-1, Jasper Lemmen-Jan van de Weteringh 2-0.
Met dank aan Hanco zie krantartikelen
Hanco Elenbaas wrote:De promotie van de dappere West-Friezen uit Schagen is heel verdiend, gefeliciteerd! Ik ben ook blij voor SNA, dat met één versterking komend seizoen makkelijk moet kunnen promoveren.Jan Pieter wrote:Grappig. Alle acht eerste-klasseteams hebben hun wedstrijd gewonnen. Niemand is dus gedegradeerd en twee teams zijn alsnog gepromoveerd.
Heren, mijn hartelijke dank voor jullie felicitaties. Hanco geeft blijk van historisch besef, een niet genoeg te waarderen eigenschap. Hij ziet in dat we hier een heroische strijd geleverd hebben, al moet ik er wel bij vertellen dat ik er persoonlijk alles aan gedaan heb om de promotie te verhinderen. Maar zelfs dat is dus niet gelukt, nou ja je kunt niet altijd winnen. Tevens ben ik het met Hanco eens dat SNA hier in de buurt de club van de toekomst is. Hulde voor die mannen daar. Het zou kunnen dat ik Jan Pieter tekort doe, maar ik meen toch te bespeuren dat hij net niet de juiste toon weet te vinden. " Met 10-10 ontsnapt tegen SNA" ? De uitslag had inderdaad ook andersom kunnen zijn, maar dit keer was het toch nog zo dat SNA ontsnapte. " Bereikten ze ook nog de 7e plek" ? Met een beetje beleid en vooral wat geluk waren we 5e of 6e geworden, dus die 7e plek is echt niet gestolen hoor. Maar goed dat had Hanco ook al zo haarscherp opgemerkt. " En nu gaan ze zelfs naar de hoofdklasse" ? Tut, tut, tut. Ik geef toe dat het allemaal heel ver is, en dat het lang niet zal meevallen. Maar we zijn dappere West-Friezen, zoals alweer Hanco zo juist opmerkte. We hebben bovendien uitgerekend dat het voor de tegenstanders die hier naar toe komen ook ver is. En wie zegt dat we niet in Noord mogen spelen ? Leo Mous was tenslotte ook aanwezig tegen RDG en DIO. En wie zegt dat we geen sponsor vinden om "onze" Hiltex-toppers terug te halen ? Als het met het stadion niet lukt duikt Dirk in de damsport heb ik al horen fluisteren. Van het schaatsen heeft hij tenslotte ook al afscheid genomen om de handen vrij te hebben voor nieuwe investeringen. Wat me trouwens op dat rare logo hieronder brengt. Mag dat zomaar op dit forum ? Vindt de quizzmaster dat goed ? Het kan voor sommigen toch behoorlijk aanstootgevend zijn. Is er dan in elk geval een functietoets waarmee je dat onzichtbaar kunt maken ? Tenslotte nog iets over de wedstrijd. Dat ik verloor was geen grote verrassing, maar dat Fred Ivens verloor natuurlijk wel. De Schager Courant sprak over een dammonument en zo is het maar net. Als ik het goed begreep was dit zijn laatste wedstrijd voor RDG en ik moet zeggen dat ik het wel een bijzonder moment vond om hem te zien opgeven. Vreugde ? Ja, maar ingetogen, want in de allereerste plaats komt respect. En mededogen, maar dat is natuurlijk omdat ik wel ongeveer begreep hoe hij zich gevoeld moet hebben.
Groetjes, Ad
- Hanco Elenbaas
Hallo Ad,
Nogmaals gefeliciteerd!!
Welk raar logo bedoel je? Hier beneden zie ik geen enkel logo.
Wie versloeg jou en wie won er van Fred? Is Fred transfervrij, gaat hij niet mee met de fusie? Fred naar Tomahaok of naar VST?
Ja, Schagen heeft veel pech gehad dit seizoen, dus wanneer jullie met Dirk als sponsor Hein, Johan en Marco kunnen terughalen, dan is het natuurlijk over en uit voor Hiltex...
Doe maar niet Ad.
Nogmaals gefeliciteerd!!
Wie versloeg jou en wie won er van Fred? Is Fred transfervrij, gaat hij niet mee met de fusie? Fred naar Tomahaok of naar VST?
Ja, Schagen heeft veel pech gehad dit seizoen, dus wanneer jullie met Dirk als sponsor Hein, Johan en Marco kunnen terughalen, dan is het natuurlijk over en uit voor Hiltex...
Doe maar niet Ad.
P. Allaart - C. Nas 1-1 (2)
J. de Jonge -P.Wijn 1-1 (1)
A. Kammeraat - F. Passchier 0-2 (3)
C. de Wolf - L. Greveraars 0-2 (9)
P. Nieuwenhuijzen - M. Greveraars 1-1 (10)
W. Koppejan - I. Tchartoriski 0-2 (7)
R. van Eenennaam - M. Hottinga 1-1 (5)
F. Blaas - J. Arts 2-0 (4)
J. Moens - H. van Berkel 0-2 (8)
A. Trapman - J. Hottinga 2-0 (6)
P. Allaart - C. Nas 1-1 (2)
J. de Jonge -P.Wijn 1-1 (1)
A. Kammeraat - F. Passchier 0-2 (3)
C. de Wolf - L. Greveraars 0-2 (9)
P. Nieuwenhuijzen - M. Greveraars 1-1 (10)
W. Koppejan - I. Tchartoriski 0-2 (7)
R. van Eenennaam - M. Hottinga 1-1 (5)
F. Blaas - J. Arts 2-0 (4)
J. Moens - H. van Berkel 0-2 (8)
A. Trapman - J. Hottinga 2-0 (6)
hmm, het enige logo wat direct onder jouw bericht staat is een mooi logo......Hanco Elenbaas wrote:Hallo Ad,
Nogmaals gefeliciteerd!!
Doe maar niet Ad.