Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Fri Mar 12, 2004 13:08

Eric van Dusseldorp wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Guest wrote: Fantastisch! Ik wist het wel.

Ik zou het liefst gewoon 1 dag ervoor uittrekken. Dan spelen we 1 partij. Mocht er remise optreden dan nog een met 30min bedenktijd enz. Is dat OK?
Wat mij betreft goed, maar wat vinden de sponsors ervan??
Een match moet toch wel uit tenminste drie partijen bestaan, vind ik.
Inderdaad, en niet meer dan 1 partij per dag. Maar goed, als EricvD het goed vind dat de match met versneld tempo wordt gespeeld dan ben ik met een eendaagse wedstrijd accoord.

Aan de andere kant vind ik dat bij een match over 3 partijen geen barrage nodig is: bij 3-3 wordt de persoon met de laagste rating als winnaar uitgeroepen, Hanco dus waarschijnlijk. Guest heeft meerdere malen al met veel gebaar aangegeven dat hij Hanco de pan in wil hakken en is ook nog eens een keer anoniem - dan moet hij het maar binnen de reguliere match laten zien.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Fri Mar 12, 2004 13:27

Bert Zwart wrote:
Hanco Elenbaas wrote: Wat mij betreft goed, maar wat vinden de sponsors ervan??
Een match moet toch wel uit tenminste drie partijen bestaan, vind ik.
Inderdaad, en niet meer dan 1 partij per dag. Maar goed, als EricvD het goed vind dat de match met versneld tempo wordt gespeeld dan ben ik met een eendaagse wedstrijd accoord.
Maar dan wel drie partijen van 1 uur p.p.p.p. Het moet wel dammen blijven. De partijen moeten noteerbaar zijn en te volgen op een demonstratiebord.
Zaterdag 17 april zou een prachtige dag zijn. Het is dan tevens de laatste ronde van het NK.

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Fri Mar 12, 2004 15:45

Als kleine sponsor zal ik wel niet zo veel medezeggenschap hebben, maar ik ben het met Eric eens.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Fri Mar 12, 2004 15:54

Fons van der Plas wrote:Als kleine sponsor zal ik wel niet zo veel medezeggenschap hebben, maar ik ben het met Eric eens.
Maar sponsoren voor slechts € 5,- ... Schenk voor de matadoren dan liever een colaatje in.

Fons van der Plas

Post by Fons van der Plas » Fri Mar 12, 2004 16:22

Fons van der Plas wrote:Als kleine sponsor zal ik wel niet zo veel medezeggenschap hebben, maar ik ben het met Eric eens.
Maar sponsoren voor slechts € 5,- ... Schenk voor de matadoren dan liever een colaatje in.
Ik vind 166,67 iets te veel om te vergokken. Bovendien heb ik al gezegd dat ik 5 Euro zelf ook een mietjesbedrag vind, maar alle beetjes helpen toch?

Guest

Post by Guest » Sun Mar 14, 2004 22:50

Fons van der Plas wrote:
Ik vind 166,67 iets te veel om te vergokken. Bovendien heb ik al gezegd dat ik 5 Euro zelf ook een mietjesbedrag vind, maar alle beetjes helpen toch?
Ok, paar reacties:
1. Een enkele dag vind ik wel het beste idee; daar zou ik me graag aan houden
2. 1 uur p.p.p.p. geen enkel probleem
3. Ik wil eigenlijk 1 partij; meer is echt niet nodig. Als Hanco ook 3 partijen wil dan ga ik echter niet dwarsliggen
4. Hanco-sponsoren: jullie hebben een hoop eisen maar zoals je ziet wil ik best meewerken. Een probleem vind ik wel belangrijk: ik speel voor 500 Euro: kunnen jullie dat oplossen?

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Sun Mar 14, 2004 23:47

Guest wrote:
Fons van der Plas wrote:
Eric van Dusseldorp wrote: Maar sponsoren voor slechts € 5,- ... Schenk voor de matadoren dan liever een colaatje in.
Ok, paar reacties:
1. Een enkele dag vind ik wel het beste idee; daar zou ik me graag aan houden
2. 1 uur p.p.p.p. geen enkel probleem
3. Ik wil eigenlijk 1 partij; meer is echt niet nodig. Als Hanco ook 3 partijen wil dan ga ik echter niet dwarsliggen
4. Hanco-sponsoren: jullie hebben een hoop eisen maar zoals je ziet wil ik best meewerken. Een probleem vind ik wel belangrijk: ik speel voor 500 Euro: kunnen jullie dat oplossen?
De sponsors willen graag drie partijen. Eén partij is te riskant. Straks vliegt Hanco in de Haarlemmer in de Chefneud-opening (zoals Hermelink eens overkwam tegen Den Doop) en dan weten we nog niet wie de beste speler is.
Wat doen we bij 3-3? Wat mij betreft krijgt ieder dan zijn geld terug, maar als de heren willen herkampen met versneld tempo is mij dat ook goed.
Wat het sponsorgeld betreft... wie past de overige 166 euro bij?

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Winnen

Post by Kosmos » Mon Mar 15, 2004 00:01

Luister, heren, jullie zijn op de goede weg, maar 3-3 onbeslist geld terug, dat lijkt me teveel op de Vlielandse anti-climax.
Bij 3-3 wordt er gevluggerd tot een winstpartij of de dood erop volgt!
Wij willen winnaars geen gelijkspelers!

Ebbo moest ook zo nodig remise spelen tegen die hoer!
Heaven is no location, but a state of mind

Eric van Dusseldorp

Derde sponsor!

Post by Eric van Dusseldorp » Mon Mar 15, 2004 09:45

Kosmos wrote:Luister, heren, jullie zijn op de goede weg, maar 3-3 onbeslist geld terug, dat lijkt me teveel op de Vlielandse anti-climax.
Bij 3-3 wordt er gevluggerd tot een winstpartij of de dood erop volgt!
Wij willen winnaars geen gelijkspelers!

Ebbo moest ook zo nodig remise spelen tegen die hoer!
Ha Tjalling, ik begrijp dat jij die € 166 graag wil bijpassen.

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Wed Mar 17, 2004 11:36

Hoe zit het nu met de match??? Het is zo stil!! Betekent dit Hanco en Guest druk bezig zijn met voorbereiden, of dat de match nog onzeker is?? Zo'n unieke kans gaat toch niet stuklopen op 166 euro???

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 17, 2004 11:49

Eric heeft me een paar dagen geleden laten weten dat de match financieel rond is, omdat een derde persoon zich garant heeft gesteld voor het resterende bedrag. Sindsdien heb ik er niks meer over gehoord.

Guest

Post by Guest » Wed Mar 17, 2004 13:18

Hanco Elenbaas wrote:Eric heeft me een paar dagen geleden laten weten dat de match financieel rond is, omdat een derde persoon zich garant heeft gesteld voor het resterende bedrag. Sindsdien heb ik er niks meer over gehoord.
Geweldig! Zijn we akkoord over het formaat?
- 1 dag
- 3 partijen 1u p.p.p.p.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Mar 17, 2004 13:39

Wat mij betreft maakt het niet veel verschil, 3 x 1 uur of 1 'gewone', maar Eric laat niets meer van zich horen, dus wacht even af of Eric, Bert en de derde sponsor eruit kunnen komen.

Guest

Post by Guest » Wed Mar 17, 2004 14:06

Ok, Hanco, we zijn eruit. We spelen op een dag 1 of 3 partijen, al naar gelang de heren die jou sponsoren belieft. Heren, graag even bevestigen:
- 500 beschikbaar
- 1 dag akkoord

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Mar 17, 2004 14:16

Guest wrote:Ok, Hanco, we zijn eruit. We spelen op een dag 1 of 3 partijen, al naar gelang de heren die jou sponsoren belieft. Heren, graag even bevestigen:
- 500 beschikbaar
- 1 dag akkoord
ik heb mijn mandaat aan Eric overgedragen.
Voorzover ik weet is er inderdaad 500 euro beschikbaar

Post Reply