Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
Wij hebben iets in de aanbieding dat je mogelijk kan interesseren; de Chasey Lain love doll. Voor slechts 450 Euro heb je the next best thing; zelfs goedkoper dan een paar dampartijtjes sponsoren tegenwoordig.
Voor meer info: www.pabo.nl en zoek op Chasey.[/quote]
Maar dan moet je de batterijen nog apart bestellen.[/quote]
Spreekt hier een teleurgestelde klant, die net geen geld meer had voor de batterijen en dus nu elk dubbeltje apart legt?
Voor meer info: www.pabo.nl en zoek op Chasey.[/quote]
Maar dan moet je de batterijen nog apart bestellen.[/quote]
Spreekt hier een teleurgestelde klant, die net geen geld meer had voor de batterijen en dus nu elk dubbeltje apart legt?
- Eric Sanders
Het is wel een beetje kruidenierderig van de pabo om de batterijen er niet bij te doen, vind je niet? Als ik Chasey zou bestellen, zou ik de batterijen ook nog wel kunnen betalen, maar uit principe zou ik die dan ergens anders kopen.Double_D wrote:Spreekt hier een teleurgestelde klant, die net geen geld meer had voor de batterijen en dus nu elk dubbeltje apart legt?
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart
-
-
Inderdaad.Koops wrote:
(...) In ieder geval leek het me wel een geinige promotiestunt die ook het dammen weer eens in een interessant daglicht zou plaatsen. Kortom, net iets voor een onvermoeibare damsportpromoter als jij om daar aan mee te werken.
Het zou mooi zijn als Guest, bij de opening van de NK-finale, uit een grote doos -met een strik erom- zou stappen ten overstaan van de media en natuurlijk de vele, speciaal hiervoor gekomen toeschouwers.
En krantenkoppen in de trant van "Damwereld in ban van mystery guest" (Telegraaf) en "Vreemde gast bij NK-dammen" (Volkskrant).
Hopelijk is de tweekamp nog te redden. Het zou anders een gemiste kans zijn.
-
Ik heb guest gisteren al uitgedaagd (met enkele voorwaarden). Willen jullie mij wel voor 66% sponsoren.Eric van Dusseldorp wrote:Erik v.d. Weerdhof, Pertap Malahé en Leen de Rooij lijken me leuke tegenstanders voor Guest. Maar de vraag is natuurlijk of Guest wel tegen iemand anders wil spelen dan tegen Hanco.Double_D wrote:Eric, noem jij gewoon een stel kleurrijke 1200 spelers, er is er vast wel een die de handschoen opneemt!Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Eerlijk gezegd vind ik dat Guest -ondanks alles- hier een beetje als morele winnaar uit is gekomen.
We moeten dus een andere tegenstander voor Guest bedenken. Ik begrijp dat ik zelf te sterk ben, maar een kleurrijke 1200-dammer die er ook zelf iets in wil stoppen is welkom. Ik blijf bereid om in redelijkheid een bedrag te sponsoren en mijn site ter beschikking te stellen.
Wie biedt zich aan?
-
Nee, want ik sponsor geen match tussen twee anoniemen.Halve Gare wrote:Ik heb guest gisteren al uitgedaagd (met enkele voorwaarden). Willen jullie mij wel voor 66% sponsoren.Eric van Dusseldorp wrote:Erik v.d. Weerdhof, Pertap Malahé en Leen de Rooij lijken me leuke tegenstanders voor Guest. Maar de vraag is natuurlijk of Guest wel tegen iemand anders wil spelen dan tegen Hanco.Double_D wrote: Eric, noem jij gewoon een stel kleurrijke 1200 spelers, er is er vast wel een die de handschoen opneemt!
- Hanco Elenbaas
Ik begin er wel steeds meer voor te voelen Guest. Maar ik moet enerzijds nog een beetje aan de heroriëntering van het oorspronkelijke idee wennen en heb daarnaast momenteel nog allerlei andere dingen te regelen, dus geef me wat tijd!Guest wrote:Eric, ik waardeer je vasthoudendheid! Hanco, speel je nog? Ga er voor het gemak even vanuit dat we de sponsoring rond krijgen. Laat het even weten.Eric van Dusseldorp wrote: Hopelijk is de tweekamp nog te redden. Het zou anders een gemiste kans zijn.
Verder vraag ik me af wat er gebeurt als we remise spelen. Heb ik dan de verplichting om dag-in-dag-uit in Huissen aanwezig te zijn, totdat een van ons eindelijk weet te winnen?
Als het allemaal doorgaat, dan liefst vanaf enkele dagen na het Amsterdams Paastoernooi, dus vanaf donderdag 15 april. OK?
- Arjen de Mooij
Fantastisch! Ik wist het wel.Hanco Elenbaas wrote: Verder vraag ik me af wat er gebeurt als we remise spelen. Heb ik dan de verplichting om dag-in-dag-uit in Huissen aanwezig te zijn, totdat een van ons eindelijk weet te winnen?
Als het allemaal doorgaat, dan liefst vanaf enkele dagen na het Amsterdams Paastoernooi, dus vanaf donderdag 15 april. OK?
Ik zou het liefst gewoon 1 dag ervoor uittrekken. Dan spelen we 1 partij. Mocht er remise optreden dan nog een met 30min bedenktijd enz. Is dat OK?
Je bent niet de eerste die er naar vraagt. Komt eerder in de buurt van de tienduizendste, maar vooruit:Arjen de Mooij wrote:Ik ben zo benieuwd naar het kerstpakket van Dominique.
Afgelopen jaar was het een wafelijzer met toebehoren (beslag, slagroom, jam, ijs etc.) en het jaar daarvoor hadden we een Spaans pakket (olijven- en tapasbordjes, ingredienten voor paella, Spaanse wijn...). Van de jaren daarvoor weet ik het niet meer zo precies, maar het was altijd zeer de moeite waard.
Nieuwsgierigheid gestild? [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Wat mij betreft goed, maar wat vinden de sponsors ervan??Guest wrote:Fantastisch! Ik wist het wel.Hanco Elenbaas wrote: Verder vraag ik me af wat er gebeurt als we remise spelen. Heb ik dan de verplichting om dag-in-dag-uit in Huissen aanwezig te zijn, totdat een van ons eindelijk weet te winnen?
Ik zou het liefst gewoon 1 dag ervoor uittrekken. Dan spelen we 1 partij. Mocht er remise optreden dan nog een met 30min bedenktijd enz. Is dat OK?
-
Een match moet toch wel uit tenminste drie partijen bestaan, vind ik.Hanco Elenbaas wrote:Wat mij betreft goed, maar wat vinden de sponsors ervan??Guest wrote:Fantastisch! Ik wist het wel.Hanco Elenbaas wrote: Verder vraag ik me af wat er gebeurt als we remise spelen. Heb ik dan de verplichting om dag-in-dag-uit in Huissen aanwezig te zijn, totdat een van ons eindelijk weet te winnen?
hmm, wafelijzer. Kinky.... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Dominique wrote:Je bent niet de eerste die er naar vraagt. Komt eerder in de buurt van de tienduizendste, maar vooruit:Arjen de Mooij wrote:Ik ben zo benieuwd naar het kerstpakket van Dominique.
Afgelopen jaar was het een wafelijzer met toebehoren (beslag, slagroom, jam, ijs etc.) en het jaar daarvoor hadden we een Spaans pakket (olijven- en tapasbordjes, ingredienten voor paella, Spaanse wijn...). Van de jaren daarvoor weet ik het niet meer zo precies, maar het was altijd zeer de moeite waard.
- Arjen de Mooij
Het zoeken naar de waarheid is toch altijd weer leuker dan de waarheid zelve.Dominique wrote:Je bent niet de eerste die er naar vraagt. Komt eerder in de buurt van de tienduizendste, maar vooruit:Arjen de Mooij wrote:Ik ben zo benieuwd naar het kerstpakket van Dominique.