Helemaal mee eens. Op http://teletekst.infothuis.nl/?pagina=635a&sub=alle (en http://teletekst.infothuis.nl/?pagina=636a&sub=alle en http://teletekst.infothuis.nl/?pagina=637a&sub=alle) wordt dit al een aantal jaar er bij gezet, is voor de Teletekst-lezer wel zo begrijpelijk. Een 10-10 kan 0-0 (10 (bloedeloze) remises) zijn, maar ook 5-5 (aan beide kanten strijd geleverd (al kan een remise ook door strijd tot stand zijn gekomen natuurlijk)).Leo Mous wrote:Even iets heel anders: toen ik zojuist op de KNDB-site naar de uitslagen zat te kijken, werd ik weer aangetrokken door de doelpuntenuitslag. Wordt het niet eens tijd dat de doelpuntenuitslag de ouderwetse uitslagweergave vervangt? De doelpuntenuitslag is beknopt, zegt veel meer over een wedstrijd dan de traditionele notering en doet veel meer recht aan het belang van winstpartijen. We hebben het zo vaak over vernieuwingen. Dit is er zo eentje (weliswaar klein), maar wel een die je onmiddellijk probleemloos kunt invoeren.
Er is geen grootheid van geest nodig om het voordeel van deze simpele vernieuwing te begrijpen.
Nationale Competitie 2009/2010
Re: Nationale Competitie 2009/2010
B. Terwel - Bosker
Het fenomenale combinatietalent uit SArnhem sloeg na zwarts laatste zet 4-9? vernietigend toe!
Heaven is no location, but a state of mind
In 2D is ODB 2 - Scheveningen niet doorgegaan vanwege de begin deze week met een hersenbloeding in het ziekenhuis opgenomen voorzitter van de gasten, Johan Pronk. Hij is nog steeds niet buiten levensgevaar.
Laten we hopen dat hij er snel weer bovenop komt.
Laten we hopen dat hij er snel weer bovenop komt.
wie zegt dat hij in levensgevaar is ?
daar kan ik niets over vinden op de weblog.
http://johanpronkherstelnastroke.blogspot.com/
loop je weer sensatie te zoeken
Jeepee wrote:wie zegt dat hij in levensgevaar is ?
Als er 1 sensatie loopt te zoeken is het Jeepee (Jeremy Pauwels) wel; wel of niet door laten gaan van de wedstrijd, terwijl meneer niet eens bij Scheveningen speelt. En ook nog 's met 2 monden spreken.
Mijn info komt van een Scheveningen-speler.
Maar laten we het hier in deze draad over de Nationale Competitie en alles wat daarbij hoort hebben en dus niet gewauwel van Jeepee.
Cema/De Vaste Zet - Ofram Telecom Twente 1-1
Olga Kamyshleeva - Vadim Wirny 1-1
Zie ook www.devastezet.nlDieter wrote:Cema/De Vaste Zet - Ofram Telecom Twente 1-1
Ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Ze voorspellen voor zaterdag ook weer sneeuwval
-
Fikse reis naar Schiedam hansie.hansie wrote:Ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Maar flink vroeg vertrekken!!
Huizum 1 speelt tegen Oldehove 1.
En Huizum 3 tegen Oldehove 2.
Da's mazzel. Die derby's rond de Potmarge - volgens Kosmos de moeder aller oorlogen -
gaan natuurlijk door!
Of Harderwijk de reis naar Leeuwarden maakt - zij moeten tegen Huizum 2 -
is effe afwachten....
Last edited by Piet Bouma on Tue Jan 05, 2010 22:48, edited 1 time in total.
https:toernooibase.kndb.nl More than 415.000 games on applet, more than 1.300.000 results, more than 21.000 games broadcasted (semi-)live, more than 12.900 inserted tournaments!
Hallo Hansie en Piet, Net voorspelde het KNMI, temperatuur hoger in weekend zonder sneeuw.
Lastig voor de KNDB om eem algemeen advies te geven.
Lastig voor de KNDB om eem algemeen advies te geven.
Er zijn hier geen problemen. De verhalen over verkeerschaos op de ring Rotterdam zijn fabeltjes. De sneeuw blijft hier niet liggen, want het is boven 0. Zelfs de fietspaden zijn goed berijdbaar. Niet dat jij daar een boodschap aan hebt, maar toch.hansie wrote:Ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Tot zaterdag!
he piet
ja idd een hele reis hangt er een beetje vanaf hoeveel sneeuw we nog krijgen
las net op de site van de kndb dat ze de verantwoording bij de verenigingen neerleggen
ja idd een hele reis hangt er een beetje vanaf hoeveel sneeuw we nog krijgen
las net op de site van de kndb dat ze de verantwoording bij de verenigingen neerleggen
Lol wat?GuidoB wrote:Er zijn hier geen problemen. De verhalen over verkeerschaos op de ring Rotterdam zijn fabeltjes. De sneeuw blijft hier niet liggen, want het is boven 0. Zelfs de fietspaden zijn goed berijdbaar. Niet dat jij daar een boodschap aan hebt, maar toch.hansie wrote:Ben benieuwd wat er zaterdag gaat gebeuren.
Tot zaterdag!
Jij komt zeker nooit verder dan de snelweg, of wel??
Snelwegen rond Rotterdam zijn inderdaad redelijk goed begaanbaar, op het moment in ieder geval.
Als het zaterdag weer gaat sneeuwen is dat natuurlijk alsnog de vraag.
Maar de binnenwegen zijn over het algemeen nog steeds een drama, en de meeste parkeerplaatsen zijn gelijk ondergelopen boerenland waarop geschaatst wordt, laat staan stoepen e.d. - en dat is geen overdrijving.
Ik weet niet precies waar jullie speellokaal is, maar ik hoop voor de tegenstander (en jullie zelf) dat deze direct naast de snelweg gesitueerd is, en dat men niet al te ver over parkeerplaatsen en stoepen hoeft te lopen.
Op de snelweg bij Schiedam ben ik maandag voor het laatst geweest. Ik spreek dagelijks mensen die daar rijden. Er is voorlopig niets aan de hand daar. Het is niet redelijk goed begaanbaar, maar uitstekend begaanbaar. Vandaag is er in de regio Rotterdam weer geen sneeuw gevallen. We hebben wel geluk. Uiteraard zijn lokale wegen plaatselijk glad en is niet op alle stoepen gestrooid. Het is winter, weet je. Ons speellokaal is voorlopig zeer goed bereikbaar. Je kunt dichtbij parkeren (of met een beetje geluk pal voor de deur) en dan is het niet ver lopen.MenO wrote:Lol wat?
Jij komt zeker nooit verder dan de snelweg, of wel??
Snelwegen rond Rotterdam zijn inderdaad redelijk goed begaanbaar, op het moment in ieder geval.
Als het zaterdag weer gaat sneeuwen is dat natuurlijk alsnog de vraag.
Maar de binnenwegen zijn over het algemeen nog steeds een drama, en de meeste parkeerplaatsen zijn gelijk ondergelopen boerenland waarop geschaatst wordt, laat staan stoepen e.d. - en dat is geen overdrijving.
Ik weet niet precies waar jullie speellokaal is, maar ik hoop voor de tegenstander (en jullie zelf) dat deze direct naast de snelweg gesitueerd is, en dat men niet al te ver over parkeerplaatsen en stoepen hoeft te lopen.
Maar zaterdag kan alles anders zijn. De sneeuwkans neemt toe, maar niemand kan nu voorspellen waar de sneeuw zal vallen. Sneeuw valt heel plaatselijk, hebben we de afgelopen dagen gemerkt. Wij hopen in elk geval dat of alle wedstrijden van Van Stigt Thans doorgaan, of dat ze allemaal worden afgelast. Net als de KNDB hebben wij alle begrip voor de situatie, maar anders dan de KNDB draaien wij op voor de extra kosten van de zaalhuur.
Je krijgt aanstaande zaterdag dispensatie als je te laat bent (geen tijdsverlies) en de mogelijkheid om je wedstrijd uit te laten stellen in extrema gevallen. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren en of teams die veel of sterke spelers missen daar misbruik van gaan maken.
Of is dit iets te zwartgallig gedacht?
Of is dit iets te zwartgallig gedacht?
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.