Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal

Discussies over damsport (in het Nederlands)
Arjen de Mooij

Post by Arjen de Mooij » Thu Mar 11, 2004 12:18

Ik sponsor 10 euro, als ik de 1200 speler mag zijn.

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Thu Mar 11, 2004 12:26

Arjen de Mooij wrote:Ik sponsor 10 euro, als ik de 1200 speler mag zijn.
We kunnen ook alle 1200 spelers op laten bieden om te mogen spelen. Dan krijgen we uiteindelijk misschien nog wel een grotere pot als 500 euro!

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Thu Mar 11, 2004 12:27

Fons van der Plas wrote:Ik kan me voorstellen dat niet iedereen om een groot bedrag wil gokken als je geen idee hebt of er wel een reeele kans is dat je er iets voor terug krijgt. Daarom wil ik Hanco ook wel sponsoren voor het mietjesbedrag (ik geef het zelf toe) van 5 Euro. Als er genoeg andere mietjes-sponsors zijn komt het wel goed toch?

Hanco wil niet spelen. Dat is wel duidelijk. Dus de sponsoring mag naar iemand anders.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Jasper Daems

Post by Jasper Daems » Thu Mar 11, 2004 12:36

Hanco wil niet spelen. Dat is wel duidelijk. Dus de sponsoring mag naar iemand anders.[/quote]

Daar zijn we inmiddels al mee bezig Irene, alleen moet guest ff zeggen of hij wel durft tegen alle 1200 spelers!

Koops

Post by Koops » Thu Mar 11, 2004 12:39

Fons van der Plas wrote:Ik kan me voorstellen dat niet iedereen om een groot bedrag wil gokken als je geen idee hebt of er wel een reeele kans is dat je er iets voor terug krijgt. Daarom wil ik Hanco ook wel sponsoren voor het mietjesbedrag (ik geef het zelf toe) van 5 Euro. Als er genoeg andere mietjes-sponsors zijn komt het wel goed toch?
Ik weet het niet hoor. Ik heb net alle partijen van Hanco van 2003 nagespeeld in T-Dam en ik heb daar niet echt dingen gezien waarvan ik dacht: op die persoon ga ik eens geld inzetten. Zelfs als Guest de middelmatige 1200-rating speler is waarvan iedereen denkt dat hij het is dan lijkt het me nog een loterij wie een dergelijke match gaat winnen. Dus in die zin lijkt me investeren in de winst van Hanco een dubbele gok: Als Guest een rating van boven de 1350 heeft wordt Hanco kansloos ingeblikt en als hij ongeveer net zo sterk is heb je vijftig procent kans dat het goed gaat. Mijn statistiek is niet meer wat het geweest is, maar het lijkt me dat de verwachtingswaarde van je investering behoorlijk kleiner is dan je investering zelf.

Overigens is bovenstaande geen aanval op Hanco. Als ik mijn eigen partijen naspeel springen de tranen me ook in de ogen. Dat is nu eenmaal het leven van een minder getalenteerde speler.

blondegod

Post by blondegod » Thu Mar 11, 2004 12:49

ik durf m'n geld wel op jou te zetten hoor koops! zolang je maar geen schijven gaat offeren

Guest

Post by Guest » Thu Mar 11, 2004 12:50

Ik speel verreweg het liefst tegen Hanco! En we zijn al een heel eind op weg. we hebben inmiddels bijna 340 Euro aan sponsor toezeggingen.

Over de verwachtingswaarde van de investering zou ik niet al te moeilijk doen, Koops. Dit is geen zuivere financiele investering. Het is ook gewoon een leuk mini-spektakeltje.

Van der Plas en sommigen anderen melden dat het normaal is dat Hanco de uitdaging uit de weg gaat in verband met de onzekerheid. Normaal gesproken is Hanco echter de eerste die zonder enige zekerheid allerlei posities en stellingen inneemt; daarom verwacht ik ook dat hij snel de sportieve uitdaging aangaat!! Verder wist hij ook zeker dat ik een nogal slechte dammer ben, dus wat belet Hanco nog??

Kom op, Hanco, laten we gaan dammen! Ik beloof dat het een goede training is voor het Paastoernooi!

blondegod

Post by blondegod » Thu Mar 11, 2004 13:06

je blijft hoop houden quest, ten onrechte lijkt mij. kom je wel van deze planeet??? of kom je misschien van ktar? [img]images/smilies/icon_surprised.gif[/img]

dam'right

Post by dam'right » Thu Mar 11, 2004 13:08

In de maanden maart en april staat ons de minimatch Tholel-Kloosterman
te wachten (over 5 partijen). Nu het er naar uitziet dat de match
Guest-Hanco geen doorgang zal vinden , zullen er vast wel mensen zijn
die deze match van een financiele injectie willen voorzien ?

Koops

Post by Koops » Thu Mar 11, 2004 13:21

Guest wrote:Ik speel verreweg het liefst tegen Hanco!
En ik heb verreweg het liefst sex met Chasey Lain. We hebben alleen een beetje hetzelfde probleem Guest: de persoon in kwestie wil niet.

Ik heb wel het idee dat Guest een grotere mond krijgt naarmate hij er meer van overtuigd is dat Hanco toch niet speelt. Kicking a dead dog.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu Mar 11, 2004 13:39

dam'right wrote:In de maanden maart en april staat ons de minimatch Tholel-Kloosterman
te wachten (over 5 partijen). Nu het er naar uitziet dat de match
Guest-Hanco geen doorgang zal vinden , zullen er vast wel mensen zijn
die deze match van een financiele injectie willen voorzien ?
Ik loof een prijs van 50 euro uit voor de mooiste blunder

Guest

Post by Guest » Thu Mar 11, 2004 13:39

Koops wrote:En ik heb verreweg het liefst sex met Chasey Lain. We hebben alleen een beetje hetzelfde probleem Guest: de persoon in kwestie wil niet.
Ik ben 160Euro verwijderd van mijn doel. Chasey zal iets meer financiele prikkeling nodig hebben, vrees ik.

Koops

Post by Koops » Thu Mar 11, 2004 14:34

Guest wrote:
Koops wrote:En ik heb verreweg het liefst sex met Chasey Lain. We hebben alleen een beetje hetzelfde probleem Guest: de persoon in kwestie wil niet.
Ik ben 160Euro verwijderd van mijn doel. Chasey zal iets meer financiele prikkeling nodig hebben, vrees ik.
Net als bij Hanco gaat het Chasey niet om het geld. Tenminste, dat zei ze...

Dominique

Post by Dominique » Thu Mar 11, 2004 14:52

Koops wrote:
Guest wrote:
Wij hebben iets in de aanbieding dat je mogelijk kan interesseren; de Chasey Lain love doll. Voor slechts 450 Euro heb je the next best thing; zelfs goedkoper dan een paar dampartijtjes sponsoren tegenwoordig.

Voor meer info: www.pabo.nl en zoek op Chasey.

Eric Sanders

Post by Eric Sanders » Thu Mar 11, 2004 15:30

Dominique wrote:
Koops wrote:
Guest wrote: Ik ben 160Euro verwijderd van mijn doel. Chasey zal iets meer financiele prikkeling nodig hebben, vrees ik.
Wij hebben iets in de aanbieding dat je mogelijk kan interesseren; de Chasey Lain love doll. Voor slechts 450 Euro heb je the next best thing; zelfs goedkoper dan een paar dampartijtjes sponsoren tegenwoordig.

Voor meer info: www.pabo.nl en zoek op Chasey.
Maar dan moet je de batterijen nog apart bestellen.
Why does it happen? Because it happens. - Neil Peart

Post Reply