Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
Niet om het een of ander mensen, maar Hanco gaat het natuurlijk niet doen, ook niet als hij zelf niets hoeft te betalen. Want het gaat natuurlijk niet om het geld, het gaat niet om het verliezen, het gaat om het 'principe'. Ik zal daar, bij het gebrek aan eigen principes , maar niet over oordelen.
Het was een leuk idee. Maar weer dreigt een mooie reclamestunt voor het dammen te verzuipen om dat niet iedereen het eens is met de voorwaarden. Interessante vraag is natuurlijk of dit ook goed aansluit bij de ideeën (en principes) van Hanco met betrekking tot het promoten van de damsport.
Het was een leuk idee. Maar weer dreigt een mooie reclamestunt voor het dammen te verzuipen om dat niet iedereen het eens is met de voorwaarden. Interessante vraag is natuurlijk of dit ook goed aansluit bij de ideeën (en principes) van Hanco met betrekking tot het promoten van de damsport.
- Hanco Elenbaas
De match is voorlopig van de baan Eric. Guest wil zijn identiteit alleen prijsgeven voor 500 euro. Maar natuurlijk gun ik jou van harte een match met Guest. Misschien kom ik nog wel eens kijken, hoewel mijn aandacht tijdens een NK toch voornamelijk zal uitgaan naar de partijen van de andere 14 dammers in Huissen.Eric van Dusseldorp wrote: Maar... maar...
Als ik € 500 sponsor dan speel jij die match, staat inmiddels zwart op wit.
Als de verdeling is: Eric/Bert/Hanco ieder een derde, dan haak je af.
Het is dus geen principekwestie, maar een flauwe centenkwestie.
Welke verdeling vind jij nog acceptabel? Over geld valt altijd te onderhandelen.
Heb je er trouwens wel eens aan gedacht dat Guest ook bijvoorbeeld Ruud Palmer, Fred Ivens, Peter Schuitema, Hans Vermin of Gep Leeflang zou kunnen zijn?
- Hanco Elenbaas
-
Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Eerlijk gezegd vind ik dat Guest -ondanks alles- hier een beetje als morele winnaar uit is gekomen.
We moeten dus een andere tegenstander voor Guest bedenken. Ik begrijp dat ik zelf te sterk ben, maar een kleurrijke 1200-dammer die er ook zelf iets in wil stoppen is welkom. Ik blijf bereid om in redelijkheid een bedrag te sponsoren en mijn site ter beschikking te stellen.
Wie biedt zich aan?
Eerlijk gezegd vind ik dat Guest -ondanks alles- hier een beetje als morele winnaar uit is gekomen.
We moeten dus een andere tegenstander voor Guest bedenken. Ik begrijp dat ik zelf te sterk ben, maar een kleurrijke 1200-dammer die er ook zelf iets in wil stoppen is welkom. Ik blijf bereid om in redelijkheid een bedrag te sponsoren en mijn site ter beschikking te stellen.
Wie biedt zich aan?
-
Jammer dat de match Hanco -Guest niet door lijkt te gaan. (Ik denk toch dat Guest al die tijd gebluft heeft. Mooi gedaan!)Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Wie biedt zich aan?
Als een laatste ultieme poging stel ik voor dat we om een prijzenpot van 666 euro spelen.
Eric en ik doen samen 333 in de pot en Guest de andere 333.
[img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
Misschien is het ook niet duidelijk. In ieder geval leek het me wel een geinige promotiestunt die ook het dammen weer eens in een interessant daglicht zou plaatsen. Kortom, net iets voor een onvermoeibare damsportpromoter als jij om daar aan mee te werken.Hanco Elenbaas wrote:Dit begrijp ik niet goed. Kun je dat toelichten?Koops wrote: Interessante vraag is natuurlijk of dit ook goed aansluit bij de ideeën (en principes) van Hanco met betrekking tot het promoten van de damsport.
Niet te snel, Eric. We zijn inmiddels van een schier onoverbrugbare principiele kwestie naar een kloofje van 166 Euro die Hanco nodig heeft om aan te willen treden. Misschien komt er nog een oplossing. Ik wil dat niet opgeven.Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Wie biedt zich aan?
Wees gerust, Eric, jij zelf bent niet te sterk. Je mag zelfs je broertje meenemen. Probleem is echter dat het mij juist gaat om een match met Hanco. Ik heb eerder al uitgelegd waarom.
En ik kan gewoon niet geloven dat Hanco dit om 166 Euro laat schieten... daar kun je vandaag de dag misschien 4x lekker voor uit eten. Dat weegt toch niet op tegen een heroische dampartij?
-
Inderdaad heeft Hanco eerder zwart op wit toegezegd dat hij, als hij voor € 500 gesponsord wordt (en dus geen financieel risico loopt), de match wil spelen. Dat betekent dat wanneer er nog één sponsor over de brug komt met € 166, de tweekamp gewoon kan doorgaan. Of Bert en ik moeten beiden € 250 fourneren. Maar ik heb met Koops en Eric Sanders het idee dat Hanco helemaal niet meer wil spelen en dus terugkomt op zijn toezegging. Als dat anders is wil ik dat heel graag snel van hem horen.Guest wrote:Niet te snel, Eric. We zijn inmiddels van een schier onoverbrugbare principiele kwestie naar een kloofje van 166 Euro die Hanco nodig heeft om aan te willen treden. Misschien komt er nog een oplossing. Ik wil dat niet opgeven.Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Wie biedt zich aan?
Maar wie moge guest volgens de vermoedens dan wel zijn?Hanco Elenbaas wrote:De match is voorlopig van de baan Eric. Guest wil zijn identiteit alleen prijsgeven voor 500 euro. Maar natuurlijk gun ik jou van harte een match met Guest. Misschien kom ik nog wel eens kijken, hoewel mijn aandacht tijdens een NK toch voornamelijk zal uitgaan naar de partijen van de andere 14 dammers in Huissen.Eric van Dusseldorp wrote: Maar... maar...
Als ik € 500 sponsor dan speel jij die match, staat inmiddels zwart op wit.
Als de verdeling is: Eric/Bert/Hanco ieder een derde, dan haak je af.
Het is dus geen principekwestie, maar een flauwe centenkwestie.
Welke verdeling vind jij nog acceptabel? Over geld valt altijd te onderhandelen.
Heb je er trouwens wel eens aan gedacht dat Guest ook bijvoorbeeld Ruud Palmer, Fred Ivens, Peter Schuitema, Hans Vermin of Gep Leeflang zou kunnen zijn?
Als ik zo naar de voorgestelde namen kijk dat zitten daar geen spelers bij waarvan ik veronderstel dat Hanco daar direct bang van worden. Is het niet een idee om bijv. een partij te spelen waarbij de winnaar het geld krijgt, en bij gelijkspel Hanco de keuze voor een replay (eventueel met de optie tot verdubbelen) of niet. Daarmee geef je Hanco in elk geval enige compensatie voor het feit dat hij vooraf niet weet wie zijn tegenstander zal zijn en daarom terecht niet op het voorstel ingaat.
-
- Real name: Irene Stegeman
Jullie kunnen er nu wel eeuwig over doorgaan. Maar dan kom je toch niet tot een oplossing.
Het beste is wat je nu kunt doen is OF de partij spelen en niet meer verder zeuren OF gewoon ophouden en niet meer verder zeuren. Want hier komt anders geen einde aan.
Niet dat het nie leuk is ofzo, dat gezeur, maar het is nie meer zo interessant.
Hanco wil niet, alleen als die gesponserd word.
Guest wil wel.
Bert en Eric willen wel een deal maken over het geld.
Kort samengevat dus.
Ik denk dat Hanco gewoon moet zeggen, Ja of Nee. En dan is het opgelost en kunnen we verder met een ander onderwerp. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Het beste is wat je nu kunt doen is OF de partij spelen en niet meer verder zeuren OF gewoon ophouden en niet meer verder zeuren. Want hier komt anders geen einde aan.
Guest wil wel.
Kort samengevat dus.
Ik denk dat Hanco gewoon moet zeggen, Ja of Nee. En dan is het opgelost en kunnen we verder met een ander onderwerp. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Onze kleine meid heeft weer gelijk. Zeg het maar Hanco, ja of nee?Damkoningin wrote:Jullie kunnen er nu wel eeuwig over doorgaan. Maar dan kom je toch niet tot een oplossing.
Guest wil wel.
Kort samengevat dus.
ik wil niet vervelend doen ofzo, maar ik ben bang dat ik het antwoord van hanco al weet [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]. waarschijnlijk zal ie er wel weer een of ander lulverhaal omheen breien.
-
Eric, noem jij gewoon een stel kleurrijke 1200 spelers, er is er vast wel een die de handschoen opneemt!Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Wie biedt zich aan?
-
Erik v.d. Weerdhof, Pertap Malahé en Leen de Rooij lijken me leuke tegenstanders voor Guest. Maar de vraag is natuurlijk of Guest wel tegen iemand anders wil spelen dan tegen Hanco.Double_D wrote:Eric, noem jij gewoon een stel kleurrijke 1200 spelers, er is er vast wel een die de handschoen opneemt!Eric van Dusseldorp wrote:Jammer, ik ga het ook niet meer proberen.
Wie biedt zich aan?
-
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen om een groot bedrag wil gokken als je geen idee hebt of er wel een reeele kans is dat je er iets voor terug krijgt. Daarom wil ik Hanco ook wel sponsoren voor het mietjesbedrag (ik geef het zelf toe) van 5 Euro. Als er genoeg andere mietjes-sponsors zijn komt het wel goed toch?