Bedankt voor het compliment, Tjalling!Kosmos wrote:Zozo edelmoedige Eric neemt de handschoen op!
Compliment voor de moed van Eric!
Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
Re: Moed
Enfant terrible
En dat nog wel van het enfant terrible... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Heaven is no location, but a state of mind
-
- Real name: Irene Stegeman
Hanco Elenbaas wrote:Eric, ik wil graag tegen guest spelen, maar ben lang niet zo nieuwsgierig naar wie hij is als jij. Als jij nu die 500 euro ophoest (twee krantenrubrieken?) dan zal ik tegen hem spelen en weet jij eindelijk wie hij is. Afgesproken?Eric van Dusseldorp wrote: Kortom, ik denk dat jij -ondanks alles- toch aan zet bent, Hanco!
Jij en niet nieuwsgierig? Jij zit hier als enigste elke keer te zeuren dat Guest zijn naam moet zeggen. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
- Hanco Elenbaas
Luister Irene, het is hier geen Montessorischool, dus je kunt niet verlangen dat iedereen jou steeds maar gaat uitleggen wat jij niet goed begrijpt.Damkoningin wrote:Hanco Elenbaas wrote:Eric, ik wil graag tegen guest spelen, maar ben lang niet zo nieuwsgierig naar wie hij is als jij. Als jij nu die 500 euro ophoest (twee krantenrubrieken?) dan zal ik tegen hem spelen en weet jij eindelijk wie hij is. Afgesproken?Eric van Dusseldorp wrote: Kortom, ik denk dat jij -ondanks alles- toch aan zet bent, Hanco!
Jij en niet nieuwsgierig? Jij zit hier als enigste elke keer te zeuren dat Guest zijn naam moet zeggen. [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Ga jij eens een mooi gedicht maken over alles wat jou op dit forum boven de pet gaat. Maak het gedicht niet te lang, laten we zeggen maximaal 50 regels.
Neem gerust de tijd!
-
Hmm En nu heb ik het dus weer gedaan. IK kan er niets aan doen, dat wat ik ook lees van jou, ongeveer 85 % gaat over dat jij wil weten wie Guest is.Hanco Elenbaas wrote:Luister Irene, het is hier geen Montessorischool, dus je kunt niet verlangen dat iedereen jou steeds maar gaat uitleggen wat jij niet goed begrijpt.Damkoningin wrote:
Ga jij eens een mooi gedicht maken over alles wat jou op dit forum boven de pet gaat. Maak het gedicht niet te lang, laten we zeggen maximaal 50 regels.
Neem gerust de tijd!
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
-
En trouwens nog es iets. Wie zegt dat ik iets nie begrijp dan?? Dat maak jij ervan. IK snap ut wel. Jij wil nie damme omdat je bang bent om te verliezen... En daarom wil je graag Guest z'n naam weten.Hanco Elenbaas wrote: Luister Irene, het is hier geen Montessorischool, dus je kunt niet verlangen dat iedereen jou steeds maar gaat uitleggen wat jij niet goed begrijpt.
Neem gerust de tijd!
-
Ik wil de boel niet opnaaien, maar ik vind dat de kleine meid wel gelijk heeft.Damkoningin wrote:
Hmm En nu heb ik het dus weer gedaan. IK kan er niets aan doen, dat wat ik ook lees van jou, ongeveer 85 % gaat over dat jij wil weten wie Guest is.
En trouwens nog es iets. Wie zegt dat ik iets nie begrijp dan?? Dat maak jij ervan. IK snap ut wel. Jij wil nie damme omdat je bang bent om te verliezen... En daarom wil je graag Guest z'n naam weten.
Dit is toch wel weer een zwaktebod, Hanco. Als Damkoningin je eens aan de tand voelt dan verberg je je achter dit soort lage berichtjes. Met betrekking tot jou heeft Damkoningin uitstekend in de gaten wat er op dit forum aan de hand is. Kijk nog maar eens naar het schijtende kuiken.Hanco Elenbaas wrote: Ga jij eens een mooi gedicht maken over alles wat jou op dit forum boven de pet gaat. Maak het gedicht niet te lang, laten we zeggen maximaal 50 regels.
Neem gerust de tijd!
En nog iets anders... ik wil nog steeds voor die Euro 500 met je spelen. Kun je Eric niet overhalen die E500 in jou te investeren? Dan zijn we eruit. Kom op, man. Weet Eric ook gelijk wie ik ben. Mooi meegnomen.
Oh ja, en nog iets, Hanco. Die 500 Euro kun je ook zelf verdienen. Zo'n zelfverzekerde jongen als jij durft toch wel op eigen kracht te rekenen??
-
Eric van Dusseldorp wrote:Ik wil de boel niet opnaaien, maar ik vind dat de kleine meid wel gelijk heeft.Damkoningin wrote:
Hmm En nu heb ik het dus weer gedaan. IK kan er niets aan doen, dat wat ik ook lees van jou, ongeveer 85 % gaat over dat jij wil weten wie Guest is.
En trouwens nog es iets. Wie zegt dat ik iets nie begrijp dan?? Dat maak jij ervan. IK snap ut wel. Jij wil nie damme omdat je bang bent om te verliezen... En daarom wil je graag Guest z'n naam weten.
Dank je .
-
-
Je moet wel even de LOI-cursus 'Quoten voor beginners' gaan volgen, want dit gaat niet goed zo.Fred van Amersfoort wrote:Guest wrote:Hanco doet het in ieder geval met open vizier en niet anoniem.Eric van Dusseldorp wrote: Hanco laat zich lelijk kennen door zijn laagwaardige uithaal naar Damkoningin.
Erg makkelijk om een speler die je kent en die waarschijnlijk niet zo goed kan dammen als jij anoniem in de hoek te duwen en te proberen te verleiden tot een match om 500 Euro. Lekker makkelijk zo'n persoonlijke aanval. Ik ben niet bang uitgevallen, maar ik zou daar toch ook niet intrappen. Ik geef Hanco groot gelijk.Guest wrote:Ik wil met open vizier met Hanco een leuke dampartij spelen. Hij durft echter niet. Hoe open is zijn vizier eigenlijk, Fred?Fred van Amersfoort wrote: Hanco doet het in ieder geval met open vizier en niet anoniem.
Die wedstrijd tegen EvD probeer je overigens handig te omzeilen door het (gesloten) vizier nogmaals op Hanco te richten. Mogen we daaruit concluderen dat EvD beter damt dan jij?
Hoe makkelijk is dit, Dominique? Is het misschien net zo makkelijk als voortdurend onzin op dit forum neerzetten of persoonlijke details van mensen rondslingeren? In een match laten we tenminste de schijven spreken.Dominique wrote:Erg makkelijk om een speler die je kent en die waarschijnlijk niet zo goed kan dammen als jij anoniem in de hoek te duwen en te proberen te verleiden tot een match om 500 Euro. Lekker makkelijk zo'n persoonlijke aanval. Ik ben niet bang uitgevallen, maar ik zou daar toch ook niet intrappen. Ik geef Hanco groot gelijk.
Een match met Eric dient nauwelijks enig doel zoals ik die nastreef met een dergelijke match (zie eerdere uitleg van doel vd match - nav jouw vraag); anders dan 500 euro verdienen. Maar daar komen we wel uit. Alles op zijn tijd.