WK 2009 in Rio de Janeiro, Brazilië, mei-juni 2010

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Aug 26, 2009 00:23

One of Lélio Marcos' sponsors is Orlando Silva:

<center>Image
Orlando Silva, Minister of Sports in Brazil
Lélio Marcos (August 26, 2008) wrote:I met yesterday the Ministry of Sports of Brazil - Ministry of Lula - and I got a nice photo.
He likes draughts very much and his father and grand father used to play also in some competitions many years ago.
His name is Orlando Silva.
In the photo he is showing my magnetic board.

Greetings...

Lélio Marcos

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Wed Aug 26, 2009 03:51

A.Presman wrote:Hier zijn de antwoorden van Lélio Marcos op de vragen van Jan Pieter:
Lélio Marcos wrote: 1) It´s first time we are using this system. Some architects worked on the project and they confirmed that temperature will be good and also it will be silence inside.

2) We will start the games 16 h because on this moment there is a shadow in the place we will install the acquarium. We will not play under the sun. The games will finish already under moon light. And inside there are a lot of lights.

3) Outside, 1 meter far from the main entrance there is a chemistry toillet only for the players.

4) Yes. Only players and referees inside. Coachs and everyone outside. The show is for the players. Coachs and evereybody else are spectators.

5) Spectators will be 1 meter far from the aquarium. Spectators will not disturbe the players.

6) Yes. It´s.
Met dank aan J.P. voor goede vragen en Lélio Marcos voor de antwoorden.
Thank to Jan Pieter for the good questions and to Lélio Marcos for the answers.
Dank je Alexander. Ik had al gehoopt dat mijn vragen op de een of andere manier door zouden sijpelen richting betrokkenen, maar zo'n snelle reactie had ik niet verwacht. Het is duidelijk dat Lelio over alles goed heeft nagedacht. Alleen over punt 5 houd ik mijn twijfels. Hoe kan hij zo zeker weten dat de toeschouwers geen aanwijzingen zullen (proberen te) geven en de spelers niet zullen storen? Over spiegelpanelen wordt niet gerept. Verder denk ik dat de coaches niet blij zullen zijn met punt 4, maar dat zij dan zo. Ze kunnen hun rondjes om het aquarium in elk geval in de schaduw afleggen. Ik ben zeer benieuwd naar het wk.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Aug 26, 2009 08:59

Lélio Marcos heeft zich beschikbaar gesteld voor het presidentschap van de FMJD. Op 24 oktober hoopt Lélio in Rio de Janeiro te worden gekozen tot opvolger van Wladimir Ptitsyn. Het is nog niet zeker of Ptitsyn zich herverkiesbaar zal stellen.

<center>Image

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Aug 26, 2009 10:38

Wie is die vent met dat waterpistool op de foto? Moet dat de nieuwe president worden? Hoog tijd dat wij dammers ons aansluiten bij de Koninklijke Nederlandse Carnavalsbond. Het wordt echt iedere dag erger. Portretrecht, dammen in een aquarium, het gewauwel van Guido,Killerfreaks etc etc........Ik heb niks tegen een zuivere vorm van krankzinnigheid onder dammers, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van krankzinnigheid. Iedere dag kijk ik hier even of een verdwaalde optimist een Nederlandse wereldkampioen voorspelt Dat is voor mij de laatste check voor ik de overheid ga waarschuwen. Massaal inenten is dan onvermijdelijk. Dikke krantenkoppen zie ik voor me. "dammer met afgekeurde zonnebril aangetroffen in Braziliaans aquarium". Of in De Telegraaf: "verwarde man overleefde Titanic en woonde jaren in een aquarium uit protest tegen damremises"

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Aug 26, 2009 11:12

Fred van Amersfoort wrote:Wie is die vent met dat waterpistool op de foto? Moet dat de nieuwe president worden? Hoog tijd dat wij dammers ons aansluiten bij de Koninklijke Nederlandse Carnavalsbond. Het wordt echt iedere dag erger. Portretrecht, dammen in een aquarium, het gewauwel van Guido,Killerfreaks etc etc........Ik heb niks tegen een zuivere vorm van krankzinnigheid onder dammers, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van krankzinnigheid. Iedere dag kijk ik hier even of een verdwaalde optimist een Nederlandse wereldkampioen voorspelt Dat is voor mij de laatste check voor ik de overheid ga waarschuwen. Massaal inenten is dan onvermijdelijk. Dikke krantenkoppen zie ik voor me. "dammer met afgekeurde zonnebril aangetroffen in Braziliaans aquarium". Of in De Telegraaf: "verwarde man overleefde Titanic en woonde jaren in een aquarium uit protest tegen damremises"
Hebben ze jou nooit verteld dat voor iemand met jouw geestelijke gesteldheid alle anderen krankzinnig schijnen? [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] De man op de foto is al een paar jaar president van de FMJD.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Aug 26, 2009 11:47

Serieus Hanco, dus die pipo op de foto is onze president? Dan ben ik reeds nu voor om Marcos te kiezen, zelfs als achteraf blijkt dat hij een teen mist en baas blijkt van een schimmig pyramidespel. Laten we maar gewoon genieten van dat aquarium, zal de laatste keer zijn dat een Nederlander 300 euro kan winnen aan prijzengeld. Een volgend wk zal wel georganiseerd worden tijdens de bouwvakvakantie in een leegstaande zeecontainer.

henk stoop

Post by henk stoop » Wed Aug 26, 2009 14:26

Fred van Amersfoort wrote:Wie is die vent met dat waterpistool op de foto? Moet dat de nieuwe president worden? Hoog tijd dat wij dammers ons aansluiten bij de Koninklijke Nederlandse Carnavalsbond. Het wordt echt iedere dag erger. Portretrecht, dammen in een aquarium, het gewauwel van Guido,Killerfreaks etc etc........Ik heb niks tegen een zuivere vorm van krankzinnigheid onder dammers, ik heb alleen wat tegen de uitwassen van krankzinnigheid. Iedere dag kijk ik hier even of een verdwaalde optimist een Nederlandse wereldkampioen voorspelt Dat is voor mij de laatste check voor ik de overheid ga waarschuwen. Massaal inenten is dan onvermijdelijk. Dikke krantenkoppen zie ik voor me. "dammer met afgekeurde zonnebril aangetroffen in Braziliaans aquarium". Of in De Telegraaf: "verwarde man overleefde Titanic en woonde jaren in een aquarium uit protest tegen damremises"
http://www.bovec.net/dama/core.php?id=0 ... ssociation

Bonja
Real name: Bennie Hiddink

Post by Bonja » Wed Aug 26, 2009 14:32

Fred van Amersfoort wrote:Serieus Hanco, dus die pipo op de foto is onze president? Dan ben ik reeds nu voor om Marcos te kiezen, zelfs als achteraf blijkt dat hij een teen mist en baas blijkt van een schimmig pyramidespel. Laten we maar gewoon genieten van dat aquarium, zal de laatste keer zijn dat een Nederlander 300 euro kan winnen aan prijzengeld. Een volgend wk zal wel georganiseerd worden tijdens de bouwvakvakantie in een leegstaande zeecontainer.
'K hebt altijd al gezegd Fred voor president, jij doet vast niet zo'n rare stropdas om

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Aug 26, 2009 17:50

Inderdaad foute stropdas, verder zie ik ook niet heel veel fouts aan die clown. Nou ja, hij is zijn neus vergeten maar oogt nog altijd bizar genoeg om dammer te zijn. Hoewel, na het linkje van Henk Stoop kan het ook een tafereel zijn op de binnenplaats van een kazerne. Toch lijkt het me meer een padvinder. Misschien moet Karadzic maar president worden, die heeft tijd zat. Hoofdsponsor Het tribunaal.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Thu Aug 27, 2009 00:39

...
Last edited by Kosmos on Mon Sep 07, 2009 19:43, edited 1 time in total.
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Sep 07, 2009 19:40

Arnaud Cordier zal niet meedoen aan het WK in Rio. Zijn vrouw is zwanger en zal naar verwachting in november bevallen. Bovendien is vader Henri Cordier ernstig ziek. Arnaud Cordier zal vermoedelijk vervangen worden door Gilles Delmotte of Patrick Martin.

henk stoop

Post by henk stoop » Mon Sep 07, 2009 21:01

Hanco Elenbaas wrote:Arnaud Cordier zal niet meedoen aan het WK in Rio. Zijn vrouw is zwanger en zal naar verwachting in november bevallen. Bovendien is vader Henri Cordier ernstig ziek. Arnaud Cordier zal vermoedelijk vervangen worden door Gilles Delmotte of Patrick Martin.
Dat zal niet zomaar gaan. Uit de reglementen:
- Reserve places: until August 1 reserves come from the qualifying federation / confederation, after August 1 reserves come from an FMJD reserve list.

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Sun Sep 13, 2009 00:20

Als we het toch over de reglementen hebben.
Waarom staat Pim meurs op de deelnemerslijst?
Harm Wiersma vertelde me gister dat hij zowel bij de FMJD als de KNDB om opheldering heeft gevraagd, maar men weigert om met een fatsoenlijk antwoord te komen...

Hebben mensen wel door hoe slecht zulke acties voor je karma zijn? Voor Meurs en co zullen de gevolgen van deelname aleen maar negatief zijn.
Heaven is no location, but a state of mind

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Sun Sep 13, 2009 10:07

Misschien, als iemand anders het heel lief vraagt, komt er wel antwoord?

Ganesha

Wk Rio de Janeiro 2009

Post by Ganesha » Sun Sep 13, 2009 10:43

Kosmos wrote:Als we het toch over de reglementen hebben.
Waarom staat Pim meurs op de deelnemerslijst?
Harm Wiersma vertelde me gister dat hij zowel bij de FMJD als de KNDB om opheldering heeft gevraagd, maar men weigert om met een fatsoenlijk antwoord te komen...

Hebben mensen wel door hoe slecht zulke acties voor je karma zijn? Voor Meurs en co zullen de gevolgen van deelname aleen maar negatief zijn.
Mij verbaasd het dat Harm het niet aan Lelio Marcos vraagt. Als ik het goed van Hanco begrijp zijn zij vrienden.
Het zou natuurlijk kunnen dat vanwege het Karma, Pim deze plaats heeft ontvangen!

Post Reply