groenteboer wrote:Kosmos wrote:
Ik koppel jouw onaangepaste gedrag aan dat van marokkaanse jeugddelinquentjes. Lees je wel eens een krant? Ken je de cijfers soms niet, dat je het vooroordeel hebt dat ik een vooroordeel heb?
Bij killer loopt laveerspel dus niet altijd tot remise, dat is nou net het verschil!
Dat jij het spoor volledig bijter bent is de eerste stap in de goede richting. Nu nog je plaats leren kennen. Zal wel even duren nog, maar de wet van karma zorgt er wel voor dat jij diverse verbale dreunen van divserse kanten zal oplopen de komende tijd...
Voel je jezelf nu gelukkig met je eeuwige gezeur?
Hmm.. Voor mij dus de perfecte reden om fel tegen Killer te zijn. Ik wil graag spannend spel en niet laveerspel. Wij 'zeuren' allebei even hard hoor Kosmos. Jij over het aantal remises en ik over het laveerspel dat leidt tot remises. Ik houd er maar over op nu, want we komen er toch nooit uit. Ik heb ook geen zin om me tot jouw niveau te gaan verlagen door scheldwoorden te gaan gebruiken, terwijl ik enkel wat kritiek leverde op het laveerspel van jou. Over en uit.
Naast een asociaal grote bek ken je ook nog eens geen zelfkritiek, zuurkoolboertje. Ik heb van jou nog nooit een positieve bijdrage gezien hier. Alleen maar gezeik. Kijk, ik zeik ook wel eens, maar probeer het evenwicxht wat te bewaren met mijn enthousiaste bijdragen.
Ik zal je nog een verhaaltje vertellen. Toen ik een jong knaapje was en NOG veel meer te leren had dan nu, was ik tijdens een zomervakantie aan het zwemmen met een bal in het zwembad ergens in Italie. Bal gooien, er achteraan duiken. Naast het bad zaten twee oudere jongens. Plots sprak een van d ejongens mij streng aan:
Zorg ervoor dat wij niet nat worden, anders zwaait er wat!
Een vreemde opmerkingen die mijn opruierig geaarde brein meteen prikkelde. Een enorme bom in het water was het gevolg...
Het gevolg van deze vrijpostige actie (ik meende dat de jongen een grap maakte) was een woeste achtervolging langs en door het zwembad. Toen mijn belager me te pakken had dompelde hij me divserse keren langdurig onder water. Daarna droop ik letterlijk af. Uiteraard haatte ik die jongen een tijdje, maar dat ging vrij snel over. Ik had een belangrijke levensles geleerd. Als iemand zegt, doe dat en dat niet, doe het dan gewoon niet, dat voorkomt ellende.
Iedereen wordt wel eens vernederd en iedereen moet lessen leren in dit leven. Geen schande! Integendeel! Daardoor ontwikkelt een mens zich.
Jij, puberale puistenkop, denkt dat je tegen een meester nationaal, een ervaren damtrainer kan schreeuwen dat-ie niet zo
hakken moet. Dit is jouw typerende, respectloze manier van doen. Je doet dit bij iedereen, ik trek het me echt niet persoonlijk aan. Ik doe gewoon dat wat de oudere generatie (op de lafbekken na) altijd al heeft gedaan, haar verantwoordelijkheid nemen en de jongere generaties onderwijzen. Inmiddels is wel duidelijk dat jij een harde heelmeester nodig hebt om genezen te worden van je bespottelijke arrogantie...
Als jij zo respectloos en egocentrisch blijft doorbrallen, zuurkoolboertje, dan zal iedereen je uitkotsen? Wil je dat soms?
Geen dank voor de les.