4de Open Sneldamkampioenschap van Utrecht

Post Reply
jellegroeneveld
Posts: 84
Joined: Fri Aug 18, 2006 22:44

4de Open Sneldamkampioenschap van Utrecht

Post by jellegroeneveld » Mon Aug 31, 2009 09:50

Bron: site UPDB

http://www.updb-dammen.nl/


Zaterdag 29 augustus 2009
DAMMEN ONDER DE DOM

Hoor de wind waait...................

Voor de vierde keer werd op het Domplein het Open Sneldamkampioenschap van Utrecht gehouden, met een aanschuifsimultaan door Ton Sijbrands.

Wat niet meewerkte was het weer, waarschijnlijk is het Domplein het koudste plein van Utrecht waar het ook nog eens het hardste waait. Regelmatig moesten schijven van de grond geraapt worden en bleek het vastplakken van de plastic borden geen overbodige luxe. Reden om volgend jaar naar een andere locatie uit te zien.

Jean Marc Ndjofang werd onbedreigd eerste met 22 punten uit 11 partijen.

Een uitgebreid verslag van Harry de Waard met een meer dan prachtige fotoreportage van George Kalicharan op de site van de UPDB

Image

Image

Image

Image

User avatar
Theo Dijkstra
Posts: 880
Joined: Thu May 29, 2003 23:37
Location: Tavira Portugal
Contact:

Post by Theo Dijkstra » Mon Aug 31, 2009 23:03

Leuk verslag en een mooie, hoewel winderige gure dag. Voor mij was het mijn seizoen goedmakertje. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Opmerkelijk en bizar was dat Marc gedurende onze hele partij in de tweede ronde, verwikkeld was in een telefoongesprek .......... [img]images/smilies/icon_cry.gif[/img] [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Allé, het was zéker een mooie dag! Geen gezeur, welke simpele schuiver wint er nou van Bert, Harry en ook nog Laurens op een dag?

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Mon Aug 31, 2009 23:07

Theo Dijkstra wrote: Allé, het was zéker een mooie dag! Geen gezeur, welke simpele schuiver wint er nou van Bert, Harry en ook nog Laurens op een dag?
Ik gok op Theo Dijkstra.

Image

Ik zie Jean Marc niet bellen. Niet zo sportief trouwens om te bellen tijdens een dampartij. Beetje respectloos...
Ik vind JM een enorm sympathieke, coole gast, maar bellen tijdens de partij is niet goed.
Heaven is no location, but a state of mind

User avatar
Theo Dijkstra
Posts: 880
Joined: Thu May 29, 2003 23:37
Location: Tavira Portugal
Contact:

Post by Theo Dijkstra » Mon Aug 31, 2009 23:19

Yes, dat was de ouwe. [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] Ik had overigens nauwelijks last van zijn gebel. Hooguit een beetje afgeleid. Van mij mag ie. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Last edited by Theo Dijkstra on Mon Aug 31, 2009 23:36, edited 1 time in total.

User avatar
Kosmos
Posts: 7564
Joined: Mon Sep 29, 2003 15:21
Real name: Tj. Goedemoed
Location: Ktar
Contact:

Post by Kosmos » Mon Aug 31, 2009 23:23

Theo Dijkstra wrote:Yes, dat was de ouwe. Ik had overigens nauwelijks last van zijn gebel. Hooguit een beetje afgeleid. Van mag ie.
Bij Ktardammen deed onze sympathieke vriend het ook eens. Een paretijlang msm-en Omdat het zo'n coole gast is, en omdat het mijn partij niet was, heb ik niks gezegd. Maar het kan niet altijd zo doorgaan dit gedrag. Druist zowel tegen het reglement in als tegen de goede orde en fatsoen.
Als iemand tegen mij speelt zal ik er meteen wat van zeggen om meer ergernis te vorkomen.
Heaven is no location, but a state of mind

Post Reply