Dat geeft de WK-organisatie toch niet het recht ze daar zomaar vanaf te jatten? Waarom vragen ze de deelnemers zelf niet om een foto op te sturen? Dan krijgen ze vast veel fatsoenlijkere foto's. Of stuur de deelnemers naar een professionele fotograaf. Kijk, Ron staat erop met een heel fatsoenlijke foto. Ik bedoel dan ook de andere foto's. Het is nu echt een rommeltje.Alex wrote:De foto's staan gewoon in ToernooiBase...
WK 2009 in Rio de Janeiro, Brazilië, mei-juni 2010
Nu krijg je meteen de resultaten uit het verleden te zien. Zoals ook bij DNC Open gebeurt.GuidoB wrote:Dat geeft de WK-organisatie toch niet het recht ze daar zomaar vanaf te jatten? Waarom vragen ze de deelnemers zelf niet om een foto op te sturen? Dan krijgen ze vast veel fatsoenlijkere foto's. Of stuur de deelnemers naar een professionele fotograaf. Kijk, Ron staat erop met een heel fatsoenlijke foto. Ik bedoel dan ook de andere foto's. Het is nu echt een rommeltje.Alex wrote:De foto's staan gewoon in ToernooiBase...
Waarom zou je niet een foto uit Toernooibae mogen gebruiken voor je website?Alex wrote:Nu krijg je meteen de resultaten uit het verleden te zien. Zoals ook bij DNC Open gebeurt.GuidoB wrote:Dat geeft de WK-organisatie toch niet het recht ze daar zomaar vanaf te jatten? Waarom vragen ze de deelnemers zelf niet om een foto op te sturen? Dan krijgen ze vast veel fatsoenlijkere foto's. Of stuur de deelnemers naar een professionele fotograaf. Kijk, Ron staat erop met een heel fatsoenlijke foto. Ik bedoel dan ook de andere foto's. Het is nu echt een rommeltje.Alex wrote:De foto's staan gewoon in ToernooiBase...
Heaven is no location, but a state of mind
In ToernooiBase staan van alle WK-deelnemers al foto's, dus waarom een andere gebruiken?ildjarn wrote:Wat heeft een link naar Toernooibase te maken met welke foto gebruikt wordt?Alex wrote:Nu krijg je meteen de resultaten uit het verleden te zien. Zoals ook bij DNC Open gebeurt.
Er doen overigens nog steeds geen Nederlanders mee aan het WK
Hollander
Denk daar eens over na, Alex, over het woord Hollander. Iemand die op een (of andermans) hol landt?Alex wrote:In ToernooiBase staan van alle WK-deelnemers al foto's, dus waarom een andere gebruiken?ildjarn wrote:Wat heeft een link naar Toernooibase te maken met welke foto gebruikt wordt?Alex wrote:Nu krijg je meteen de resultaten uit het verleden te zien. Zoals ook bij DNC Open gebeurt.
Re: Hollander
Nee Tjalling.... Een Hollander is een inwoner van Noord- of Zuid-Holland. Een Nederlander is een inwoner van Nederland en een Fries is een inwoner van Friesland.Kosmos wrote:Denk daar eens over na, Alex, over het woord Hollander. Iemand die op een (of andermans) hol landt?Alex wrote:In ToernooiBase staan van alle WK-deelnemers al foto's, dus waarom een andere gebruiken?ildjarn wrote: Wat heeft een link naar Toernooibase te maken met welke foto gebruikt wordt?
Al doet nu Ron mee, da's tenminste 1 Hollander (en Kees is import, want geboren Brabo).
WK 2009 in Rio de Janeiro, Brazilië* 15 opktober-7 november
Hallo Alex, dat de Brazilianen niet weten dat Holland Nederland dient te zijn vind ik niet echt interessant.Alex wrote:Nee Tjalling.... Een Hollander is een inwoner van Noord- of Zuid-Holland. Een Nederlander is een inwoner van Nederland en een Fries is een inwoner van Friesland.Kosmos wrote:Denk daar eens over na, Alex, over het woord Hollander. Iemand die op een (of andermans) hol landt?Alex wrote: In ToernooiBase staan van alle WK-deelnemers al foto's, dus waarom een andere gebruiken?
Al doet nu Ron mee, da's tenminste 1 Hollander (en Kees is import, want geboren Brabo).
Wel dat Pim Meurs op de deelnemers lijst staat!! Heeft Nederland een 4e plek erbij gekregen/is het een sponsorplaats? Weet iemand dit?
Zoek de grove blunder in deze zin!Nee Tjalling.... Een Hollander is een inwoner van Noord- of Zuid-Holland. Een Nederlander is een inwoner van Nederland en een Fries is een inwoner van Friesland.
Nergens een blunder te zien, hooguit een kwinkslag.Kosmos wrote:Zoek de grove blunder in deze zin!Nee Tjalling.... Een Hollander is een inwoner van Noord- of Zuid-Holland. Een Nederlander is een inwoner van Nederland en een Fries is een inwoner van Friesland.
Maar, Daan heeft gelijk, weet jij misschien waarom Pim op de lijst staat? Lobby van pa wellicht?
De enig juiste schrijfwijze van Fryslân is: FryslânAlex wrote:Nergens een blunder te zien, hooguit een kwinkslag.Kosmos wrote:Zoek de grove blunder in deze zin!Nee Tjalling.... Een Hollander is een inwoner van Noord- of Zuid-Holland. Een Nederlander is een inwoner van Nederland en een Fries is een inwoner van Friesland.
Maar, Daan heeft gelijk, weet jij misschien waarom Pim op de lijst staat? Lobby van pa wellicht?
En van dat gekonkel weet ik niks af.
-
Foto's
Om nog even op het gebruik van foto's uit Toernooibase terug te komen.
Alles in Toernooibase is wat mij betreft freeware. De programma's, die gebruikt worden, foto's, ingevoerde partijen etc. etc.
Lelio Marcos heeft een aantal keren mailcontact met mij gehad, betreffende het gebruik van Toernooibase.
Onder meer linken om spelersinformatie vanuit Toernooibase te laten zien.
Lelio pimpt de foto's vanuit Toernooibase wat op, zodat ze wazig over komen.
Het moet in Brasil natuurlijk ook wat meer samba, ook de website is een stuk drukker dan wat wij nuchtere westerlingen gewend zijn.
Zelf heb ik hem dit verborgen linkje in Toernooibase gestuurd:
http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/dee ... =1433&jr=0
(net nog even de deelnemerslijst aangepast)
Dit zal Lelio vast wat te statisch hebben gevonden.
Enfin, duidelijk is ook dat we straks Viva Ollanda (of iets dergelijks) moeten roepen als we de Nederlanders willen aanmoedigen bij het WK.
Fryslân boppe zit er wrs. niet in. Tenzij Lelio ús Harm een opengevallen plekje gaat gunnen? Buiten Europa gaat het organisatorisch toch altijd net even anders.
Alles in Toernooibase is wat mij betreft freeware. De programma's, die gebruikt worden, foto's, ingevoerde partijen etc. etc.
Lelio Marcos heeft een aantal keren mailcontact met mij gehad, betreffende het gebruik van Toernooibase.
Het moet in Brasil natuurlijk ook wat meer samba, ook de website is een stuk drukker dan wat wij nuchtere westerlingen gewend zijn.
Enfin, duidelijk is ook dat we straks Viva Ollanda (of iets dergelijks) moeten roepen als we de Nederlanders willen aanmoedigen bij het WK.
Fryslân boppe zit er wrs. niet in. Tenzij Lelio ús Harm een opengevallen plekje gaat gunnen? Buiten Europa gaat het organisatorisch toch altijd net even anders.
-
GuidoB wrote:Dat geeft de WK-organisatie toch niet het recht ze daar zomaar vanaf te jatten?Alex wrote:De foto's staan gewoon in ToernooiBase...
Dus, Guido, Marcos heeft Bouma netjes aangeschreven. Even excuses aanbieden.Piet Bouma wrote:Om nog even op het gebruik van foto's uit Toernooibase terug te komen.
De url van de foto van Ron Heusdens is http://wc2009brazil.com/players/ron_heusdens.jpg. Het plaatje staat direct op de WK-site. Dus niks gebruik van de freeware ToernooiBase, gewoon gejat en aangepast voor eigen gebruik. Mijn foto staat op http://lh5.ggpht.com/_izrO5S6taMQ/SXsg6 ... 020555.JPG. Het origineel is vele malen beter dan de verkleinde uitsnede voor ToernooiBase. Zie je het kleurverschil?Als je de foto van iemand anders wilt gebruiken, dan vraag je het netjes en dan jat je het niet.Bert Zwart wrote:Dus, Guido, Marcos heeft Bouma netjes aangeschreven. Even excuses aanbieden.
Je loopt met je vrouw langs een terras en vraagt aan de ober: "kunnen we hier wat eten?" De ober antwoordt vriendelijk: "jazeker, gaat u zitten." En dan neem je de twee stoelen mee naar huis. Vervolgens ben je verbaasd dat de restauranteigenaar boos wordt. Sterker nog, je wilt dat hij zijn excuses aanbiedt, omdat je toch hebt gevraagd om de stoelen te mogen gebruiken.
Last edited by GuidoB on Fri Aug 14, 2009 00:12, edited 1 time in total.