Naar schatting een uurtje of 30 voor 50 zetten.Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Ton Sijbrands herovert wereldrecord op 24 en 25 september
- Jan Pieter
- Real name: Jan Pieter Drost
Volgens mij is de regel bij blindsimultaans "Als je aan de beurt bent moet je zetten". Alleen bij de laatst overblijvende borden mag je nog wel wat meer denken.Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Lasst die Maschinen verhungern, Ihr Narren...
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Lasst sie verrecken!
Schlagt sie tot -- die Maschinen!
Vandaar dat, als ik me niet vergis, bij de vorige poging ook spelletjes waren klaar gezet, want voor je bij Ton weer aan de beurt bent... En nu komen er ws. ook bedden bij...ildjarn wrote:Volgens mij is de regel bij blindsimultaans "Als je aan de beurt bent moet je zetten". Alleen bij de laatst overblijvende borden mag je nog wel wat meer denken.Hanco Elenbaas wrote:Hoeveel bedenktijd hebben de tegenstanders van Ton Sijbrands eigenlijk tot hun beschikking? Twee uur voor 50 zetten?
Gelukkig voor Ton, maar vooral voor zijn tegenstanders had Erno geen 60 of 100 tegenstanders, zoals de antwoorden deelnemers van het Supersterren sportspektakel van Omroep West waren.
Last edited by Alex on Mon Jul 27, 2009 21:13, edited 1 time in total.
- Hanco Elenbaas
-
- Real name: Michel Stempher
-
Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:groenteboer wrote:Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.Dieter wrote:Is er inmiddels al een deelnemerslijst?
Ik ben niet geselecteerd, maar een clubgenoot van mij wel!
-
Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?nico leemberg wrote:Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:groenteboer wrote:Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.Dieter wrote:Is er inmiddels al een deelnemerslijst?
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
WazigEric van Dusseldorp wrote:Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?nico leemberg wrote:Na deze (bijzondere interessante) informatie zal ik ook een duit in het zakje doen:groenteboer wrote: Ja, die is er al wel in voorlopige versie. Van een clubgenoot heb ik gehoord dat hij is geselecteerd. Ik ga ervanuit dat de overige deelnemers ook al geselecteerd zijn.
[img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
-
Dit wordt mij iets te lastig na een avondje (en deel van de nacht) wanhopig treinen vanuit Zuid-Limburg naar Kampen, vanwege de treinstoring rondom Utrecht CS en de geplande werkzaamheden tussen Oss en Nijmegen.Eric van Dusseldorp wrote:Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
Die clubgenoot is trouwens geselecteerd als deelnemer. Ik ga denk ik vragen of ze mij willen selecteren als niet-deelnemer. Lijkt me wel stoer. Kom ik daar zo aan en krijg ik een speldje met: 'Niet-deelnemer wereldrecordpoging blindsimultaan Sijbrands'.
Op het kaartje komt te staan: Niet-deelnemer (killer-adept)groenteboer wrote:Dit wordt mij iets te lastig na een avondje (en deel van de nacht) wanhopig treinen vanuit Zuid-Limburg naar Kampen, vanwege de treinstoring rondom Utrecht CS en de geplande werkzaamheden tussen Oss en Nijmegen.Eric van Dusseldorp wrote:Maar is jouw clubgenoot geselecteerd als deelnemer of als niet-deelnemer? En zijn er nog niet-geselecteeerde deelnemers onder jouw clubgenoten? En geselecteerde niet-deelnemers onder niet-clubgenoten?
Die clubgenoot is trouwens geselecteerd als deelnemer. Ik ga denk ik vragen of ze mij willen selecteren als niet-deelnemer. Lijkt me wel stoer. Kom ik daar zo aan en krijg ik een speldje met: 'Niet-deelnemer wereldrecordpoging blindsimultaan Sijbrands'.
-