transfer geruchten
transfer geruchten
verschillende zwervers komen met verhalen over transfers in de nationale competitie............weet iemand hier meer van??
oa. dolfing naar tomahaok, knipper naar duo, provoost naar angarde, goedemoed naar meurs, coenegracht stopt, georgiev naar cema, s. keita naar adg.
oa. dolfing naar tomahaok, knipper naar duo, provoost naar angarde, goedemoed naar meurs, coenegracht stopt, georgiev naar cema, s. keita naar adg.
-
Re: transfer geruchten
We hebben Knipper inderdaad verkocht aan DUO.blondegod wrote:verschillende zwervers komen met verhalen over transfers in de nationale competitie............weet iemand hier meer van??
De appel heb ik al op en het ei ligt nog in de koelkast.
Meurs
Dat van Goedemoed naar meurs klopt ook al.
Nadat ik de brief aan de bondsraad had geschreven, hing Stoop meteen aan de lijn of ik voor Culemborg wilde spelen. Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken!
If you can't beat them, join them.
Nadat ik de brief aan de bondsraad had geschreven, hing Stoop meteen aan de lijn of ik voor Culemborg wilde spelen. Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken!
If you can't beat them, join them.
Heaven is no location, but a state of mind
Re: transfer geruchten
Kloosterziel naar Hiltexblondegod wrote:verschillende zwervers komen met verhalen over transfers in de nationale competitie............weet iemand hier meer van??
toch opmerkelyk dat Tjalling in 't team "olv" stoop gaat spelen
en Andre, wat gebeurt er nu met Apeldoorn ?
Precies hoe gaat het nu verder met Apeldoorn?
Kloosterziel naar Hiltex....... hmmmmmmm [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik denk dat de spelers van Apeldoorn toch wat meer toelichting zouden kunnen geven...
Heeft de KNDB al geinformeerd over hoe het volgend seizoen komt?
Ik neem aan dat deze geruchten door zijn gedrongen bij het bestuur [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
Kloosterziel naar Hiltex....... hmmmmmmm [img]images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Ik denk dat de spelers van Apeldoorn toch wat meer toelichting zouden kunnen geven...
Heeft de KNDB al geinformeerd over hoe het volgend seizoen komt?
Ik neem aan dat deze geruchten door zijn gedrongen bij het bestuur [img]images/smilies/icon_confused.gif[/img]
-
Geintje [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Nog niks van gehoord [img]images/smilies/shrug.gif[/img]
Waar heb je de info van daan,weet iemand of dit waar is [img]images/smilies/new_multi.gif[/img]
F.Groeneveld
Waar heb je de info van daan,weet iemand of dit waar is [img]images/smilies/new_multi.gif[/img]
F.Groeneveld
O jee, daar gaat je plaats in Hiltex 3, Frank [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Groeneveld wrote:Geintje [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
F.Groeneveld
-
Nou,dan ik volgend seizoen in Hiltex 1 gaan spelen
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dus pas maar op [img]images/smilies/welcome.gif[/img]
F.Groeneveld
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Dus pas maar op [img]images/smilies/welcome.gif[/img]
F.Groeneveld
- Hanco Elenbaas
Nu het jubileumjaar van Huissen weer bijna voorbij is, is de tijd aangebroken voor een paar nieuwe landskampioenschappen van Hiltex.
Ook Hiltex 2 en Hiltex 3 zullen (indirect) plezier hebben van enkele nieuwe aanwinsten.
Jammer dat men bij Apeldoorn zo makkelijk het bijltje erbij neergooit.
Het grootste plezier wat de geldschieter de vijanden kon doen was toch wel stoppen met sponsoren. Het lijkt er dan ook veel op dat de ware reden om te stoppen onder het tapijt wordt geveegd.
-
-
-
Beste Hanco,
Nu het jubileumjaar van Huissen weer bijna voorbij is, is de tijd aangebroken voor een paar nieuwe landskampioenschappen van Hiltex.
Ook Hiltex 2 en Hiltex 3 zullen (indirect) plezier hebben van enkele nieuwe aanwinsten
schreef je,kan je wat meer tipjes van de sluier oplichten,want je maakt
me ontzettend nieuwsgierig,
desnoods met een persoonlijk mailtje.....
Want 2004-2005 moet weer een Hiltex jaar worden [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
F.Groeneveld
Ook Hiltex 2 en Hiltex 3 zullen (indirect) plezier hebben van enkele nieuwe aanwinsten
schreef je,kan je wat meer tipjes van de sluier oplichten,want je maakt
me ontzettend nieuwsgierig,
desnoods met een persoonlijk mailtje.....
Want 2004-2005 moet weer een Hiltex jaar worden [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img]
F.Groeneveld