Bedankt Henk! Vele handen maken licht werk. (Ik had net Irene gemaild voor het wedstrijdprogramma, maar is dus niet meer nodig [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] )henk stoop wrote:Het wedstrijdrooster staat in Toernooibase.
NK Junioren 2009
-
Re: wedstrijdrooster in Toernooibase
-
- Real name: Michel Stempher
30 boekjes?? En de KNDB moet bezuinigen?? Waar is de logica?Damkoningin wrote:groenteboer wrote:Wanneer komt het programmaboekje uit?? Ik verwacht hem toch wel uiterlijk twee weken voor aanvang van het NK. Dat is dus uiterlijk donderdag 25 juni.
Om ook maar een heel klein beetje professionaliteit te tonen is dat toch wel op zijn plaats.
Ik weet niet of de junioren ook al de boekjes binnen hebben, maar ik kreeg gister 30 boekjes thuis.
Indien de junioren dus niets hebben gekregen, krijgen deze volgende week van mij.
-
- Real name: Irene Stegeman
Geen idee,groenteboer wrote:30 boekjes?? En de KNDB moet bezuinigen?? Waar is de logica?Damkoningin wrote:groenteboer wrote:Wanneer komt het programmaboekje uit?? Ik verwacht hem toch wel uiterlijk twee weken voor aanvang van het NK. Dat is dus uiterlijk donderdag 25 juni.
Om ook maar een heel klein beetje professionaliteit te tonen is dat toch wel op zijn plaats.
Ik weet niet of de junioren ook al de boekjes binnen hebben, maar ik kreeg gister 30 boekjes thuis.
Indien de junioren dus niets hebben gekregen, krijgen deze volgende week van mij.
Waarschijnlijk denken ze dat de junioren om de zoveel dagen naar een anders gastgezin gaan ofsow.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Uitslagen 1e ronde inmiddels op www.damclubwittevanmoort.nl en in <a href=http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... 1397&jr=10 target=blank>Toernooibase</a>
-
- Real name: Irene Stegeman
Ronde 2
vr 10-07-2009
Thijs Gerritsen - Pieter Steijlen 1 - 1
Zainal Palmans - Frerik Andriessen 1 - 1
Roel Boomstra - Nick Hoving 2 - 0
Harmjan Lammers - Matthias de Kruijf 1 - 1
Richard Bos - Michel Stempher 0 - 2
Jan van Dijk - Casper Remeijer 1- - 1+
vr 10-07-2009
Thijs Gerritsen - Pieter Steijlen 1 - 1
Zainal Palmans - Frerik Andriessen 1 - 1
Roel Boomstra - Nick Hoving 2 - 0
Harmjan Lammers - Matthias de Kruijf 1 - 1
Richard Bos - Michel Stempher 0 - 2
Jan van Dijk - Casper Remeijer 1- - 1+
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*