Kosmos wrote:Nagelslag wrote:Muziek geeft zo'n spelfragment iets extra's, net als een actie van Johan Cruijff waar muziek achter is gezet. Ineens wordt het een soort ballet.
Die nieuwe kleuren spreken mij wel aan, Tjalling en/of Peter.
Rood/bruin was inderdaad een beetje zakdambordachtig.
Peter Schuitema verdient alle credits voor de nieuwe, stemmige vormgeving. Ik vind het ook vooruitgang!
Wel jammer natuurlijk dat
Meat is murder niet meer mag op Youtube vindt natuurlijk ook Nagel als vegetarier.
Ik vroeg vanmiddag iemand waarom de winkels nou weer dicht zijn en het bleek hemelvaartsdag... Toen snapte ik waarom de Kosmos me had laten kiezen voor de song van The Gathering. Anneke moet wel een etheriscoop meenemen trouwens in haar tijdmachine als je Jezus wil zien opstijgen naar de hemel...
Het ziet er inderdaad nu nog mooier uit.
Ik ben eigenlijk benieuwd of Peter ook aan een import van .pdn bestanden denkt. Nu heb je misschien de hele zettenreeks opnieuw moeten invoeren?
Op het topic Draughts, Computer, Internet wordt over een nieuwe standaard .pdn gesproken.
Een ideetje voor Wieger Wesselink is misschien een tag mee te nemen voor YouTube filmpjes?
Uitwisselbaarheid en comptabiliteit van allerlei programma's/features zou alles nog veel krachtiger maken!
Keep up the good work Tjalling.
Welke muziek ga je bij Piet Roozenburg kiezen?
Iets van Jim Reeves? "I hear the sound of Distant Drums, far away....."
En bij Pierre Ghestem: Edith Piaff?
Baba Sy verdient natuurlijk mooie Afrikaanse muziek....
Het zou een leuke serie zijn....