Ik denk dat je VAD vergeten bent in de hoofdklasse. In B is nog een plaatsje. Het is vrij onlogisch om de twee teams uit Amsterdam niet bij elkaar in te delen. Bovendien is A een stuk sterker qua rating dan B.groenteboer wrote:Wat dacht je hiervan?
Hoofdklasse A: Het Noorden 1, MTB Hoogeveen 1, Huizum 1, De Oldehove 1, IJmuiden 1, WVM 2, Amsterdam ’80 1, Nijverdal 1, Apeldoorn 1, CTD Arnhem 1, Zaanstreek 1, SNA 1
Hoofdklasse B: TDV 1, Angarde Informatica 1, DEZ Culemborg 1, DVSB 1, Lent 1, RDC Rijnsburg 1, Constant Charlois 1, Den Haag 1, Samen Sterk 1, Damlust Gouda 1, VBI Huissen 2
1e klasse A: DIOS 1, Roden/Leek 1, EDC Enschede 1, Tamek Damkring 1, DUO 2, Oerterp 1, Hijken DTC 2, DCH Heerenveen 1, Almelo 1, DEZ/NGKZ 1, Harderwijk 2, Huizum 2
1e klasse B: Ons Genoegen Utrecht, ADG 1, Amstelland 1, DVSB 2, Barnsteen Bunschoten 1, Leids Damgenootschap 1, Gandhi 1, RDC Rijnsburg 2, ODB/Haeghe Z 1, Middelburg 1, Harderwijk 1, Dordrecht 1
1e klasse C: DEZ H/G 1, PSV Dammen 1, Angarde Informatica 2, TDV 2, EAD Asten 1, GDC Gorinchem 1, WDSV 1, RAES DC Maastricht 1, Van Stigt Thans 2, Van Stigt Thans 3, VBI Huissen 3, DES Lunteren 2
Ik kies ervoor om Harderwijk 1 en Harderwijk 2 afzonderlijk te verdelen. Allebei in 1A kan sowieso niet, want dan zal een club als DEZ/NGKZ als enige in aanmerking komen voor 1B, maar dat oogt m.i. een beetje vreemd qua afstanden. Allebei in 1B zou eventueel nog wel kunnen en dan moet ADG 1 naar 1A. Als Harderwijk geen voorkeur heeft zou ik toch gaan voor een afzonderlijke indeling. Er is altijd een soort van combine mogelijk als je twee teams van dezelfde club tegen elkaar laat spelen. Tevens lijkt het mij niet zo leuk om tegen m'n eigen club te spelen aangezien dat in de onderlinge competitie ook al gebeurt.
De indeling van de 1e klasse is 1881km duurder dan de geografisch ideaalste indeling. De ratings zijn vrij onevenwichtig: 1A 1081, 1B 1110 en 1C 1103. Van de 9 sterkste ploegen zit er maar één in 1A.
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel dit positief en niet om iemand af te kraken.
Grote dank aan Jaap voor het spreadsheet. De indeling komt zeer binnenkort.