Hanco Elenbaas wrote:GuidoB wrote:Hanco Elenbaas wrote:Wie zegt dat ik dat record van jouw Prosman niet erken, Rozenwater? Het enige wat ik zeg is dat dat record eigenlijk misschien geen record had mogen zijn. Zeven Guidootjes laten aanschuiven in Tilburg, zeven Haarlemmers openzetten en hopen dat ze het zien, was genoeg geweest voor Sijbrands om zijn record op dusdanige hoogte te brengen, 32, dat het de eerste twintig jaar niet meer verbeterd kan worden, behalve door Sijbrands zelf.
Hanco, Hanco. Je wordt weer in een hoekje gedrukt en je begint weer te schelden en te beledigen. En je spreekt jezelf nog tegen ook. Wat is volgens jou het verschil tussen 'niet erkennen' en 'dat record eigenlijk misschien geen record had mogen zijn'? Probeer het maar niet uit te leggen, het is de lezers wel duidelijk hoe het zit.
Om dat soort zaken aan jou duidelijk te maken is een hersentransplantatie aangewezen, Guido. Dus heb nog even geduld.
Koekenbakker!
Moet dat niet Pannenkoek zijn?
Ik had het nooit zo bekeken als Hanco het uitlegt, vind dat ie wel een punt heeft. En over die publiciteit. Ik ken bijna geen dammer die buiten de damwereld zo tot de verbeelding spreekt als Ton; denk zelfs dat Cruijff's ogen even stoppen bij het scannen van de Telegraaf bij de naam Sijbrands. Programmamakers als Wilfried de Jong staan te springen om Ton weer in de schijnwerpers te zetten, evenals de landelijke schrijvende pers. Alle respect voor Erno, maar mijn collega's staan een beetje glazig te kijken bij de naam Prosman, bij de naam Sijbrands ontstaat een glimp van bewondering in de ogen voor de damsport.
Partijen van Sijbrands zijn vaak composities, schilderijen, filosofische uitspattingen waarvoor hij kiest. Hij is geen moderne kansenspeler! Geef die man daar wat meer tijd voor. Tenslotte wordt ie ook nog een dagje ouder...