Hoe word je eigenlijk voorzitter van de bond? Wordt men daarvoor gevraagd? Of voorgedragen? Of kun je je daar ook voor opgeven? Tjalling of Hanco lijken me wel geschikte kandidaten. Mag ik als Nederlands kampioen jou voordragen, Tjalling? En bij wie moet ik dan zijn? Guido?Piet Bouma wrote:Apart, dat Gerard Kolsloot in deze discussie naar voren komt.
Voor het voorzitterschap van de KNDB zal de desbetreffende commissie ongetwijfeld een lijstje van geschikte kandidaten aangelegd hebben.
Zelf had ik ook een lijstje in mijn hoofd.
Op een hoge notering stond Gerard Kolsloot....
M.i. een prima persoon om de dambond te leiden.

Haijtink nieuwe voorzitter...
-
Het slimste (en tevens vuilste) is ergens mee gaan dreigen als je niet je zin krijgt, dat heeft altijd nog gewerkt, beste Kneus. Dat zal dus nog steeds wel werken.RonHeusdens wrote:Hoe word je eigenlijk voorzitter van de bond? Wordt men daarvoor gevraagd? Of voorgedragen? Of kun je je daar ook voor opgeven? Tjalling of Hanco lijken me wel geschikte kandidaten. Mag ik als Nederlands kampioen jou voordragen, Tjalling? En bij wie moet ik dan zijn? Guido?Piet Bouma wrote:Apart, dat Gerard Kolsloot in deze discussie naar voren komt.
Voor het voorzitterschap van de KNDB zal de desbetreffende commissie ongetwijfeld een lijstje van geschikte kandidaten aangelegd hebben.
Zelf had ik ook een lijstje in mijn hoofd.
Op een hoge notering stond Gerard Kolsloot....
M.i. een prima persoon om de dambond te leiden.
Ik verheug me al op een duovoorzitterschap met Hanco. Kun je mijn vriend Fred ook nog een baantje toespelen?
Heaven is no location, but a state of mind
Gewoon even kijken op de KNDB-site, bijvoorbeeld op http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=126. Uit Bestuursactiviteiten:RonHeusdens wrote:Hoe word je eigenlijk voorzitter van de bond? Wordt men daarvoor gevraagd? Of voorgedragen? Of kun je je daar ook voor opgeven? Tjalling of Hanco lijken me wel geschikte kandidaten. Mag ik als Nederlands kampioen jou voordragen, Tjalling? En bij wie moet ik dan zijn? Guido?
Je kunt je melden bij een van deze mensen. De e-mail adressen van de KNDB-bestuursleden zijn ook te vinden op de KNDB-site. Overigens is het niet erg interessant wie Ron Heusdens geschikt vindt. De mensen zelf moeten ook willen. Hanco en Tjalling: zijn jullie beschikbaar? Er mogen zich nog tegenkandidaten melden. Johan Haijtink heeft al aangegeven dat hij hoopt dat er nog tenminste twee anderen bij komen, zodat er echt iets te kiezen is.De zoekcommissie (Harry de Groot, Theo van den Hoek, Marcel Kosters, Fred Versteeg)
deed in de bondsraadsvergadering van 10 januari verslag (...)
- Hanco Elenbaas
Nu is het nog te vroeg, Guido, maar mogelijk in 2013 of later, na Het Grote Ontwaken.GuidoB wrote:Gewoon even kijken op de KNDB-site, bijvoorbeeld op http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=126. Uit Bestuursactiviteiten:RonHeusdens wrote:Hoe word je eigenlijk voorzitter van de bond? Wordt men daarvoor gevraagd? Of voorgedragen? Of kun je je daar ook voor opgeven? Tjalling of Hanco lijken me wel geschikte kandidaten. Mag ik als Nederlands kampioen jou voordragen, Tjalling? En bij wie moet ik dan zijn? Guido?
Je kunt je melden bij een van deze mensen. De e-mail adressen van de KNDB-bestuursleden zijn ook te vinden op de KNDB-site. Overigens is het niet erg interessant wie Ron Heusdens geschikt vindt. De mensen zelf moeten ook willen. Hanco en Tjalling: zijn jullie beschikbaar? Er mogen zich nog tegenkandidaten melden. Johan Haijtink heeft al aangegeven dat hij hoopt dat er nog tenminste twee anderen bij komen, zodat er echt iets te kiezen is.De zoekcommissie (Harry de Groot, Theo van den Hoek, Marcel Kosters, Fred Versteeg)
Tjalling vind ik ook een geschikte tegenkandidaat, maar ik ben bang dat de meeste KNDB-leden nog niet klaar zijn voor zijn voorzitterschap. Misschien inderdaad een duo-voorzitterschap in of na 2013?
Heeft Harm Wiersma er nu geen zin in? Wie mogen er allemaal stemmen? Alleen Bondsraadleden? In dat geval wordt Johan zeker voorzitter, waar ik overigens geen bezwaar tegen heb, hoewel ik ook vermoed dat Gerard Kolsloot een nóg betere keus zou zijn.
-
Kosmos president, Hanco minister van propaganda terwijl ondergetekende een uitstekende bevelhebber zou zijn. Actiepunt 1 is het vernietigen van conservatisme en het uitgraven van de funderingen.
De 500 KNDB leden die deze zuivering overleven staan garant voor een nieuwe visie en groei. Eerst snijden, dan opbouwen en afscheid nemen van vergane glorie.
De 500 KNDB leden die deze zuivering overleven staan garant voor een nieuwe visie en groei. Eerst snijden, dan opbouwen en afscheid nemen van vergane glorie.
Natuurlijk moeten de mensen zelf willen, maar het is wel handig om te weten wie de voorkeur heeft. Mochten er veel mensen zijn die één bepaald persoon in gedachten hebben, dan ben je eerder geneigd om die te benaderen, lijkt me. En misschien is die persoon ook sneller over te halen, mocht blijken dat hij/zij goed ligt.GuidoB wrote: Overigens is het niet erg interessant wie Ron Heusdens geschikt vindt. De mensen zelf moeten ook willen.
Behalve den man die de Sarphatistraat de mooiste plek van Europa vond, heb ik nooit een wonderlijker kerel gekend dan den uitvreter.
Precies, na de Grote Quantumsprong in Bewustzijn zal het duo Elenbaas / Kosmos het roer van de bond overnemen. Wij vestigen ons in een kerk te Rheden alwaar wij met bij het Milwaukee-experiment vervaardigde apparatuur, de noodzakelijk geachte gedachten naar de mensen zullen beamen. Terwijl wij een ferme ruk geven aan de knop van het hersenspoelapparaat zal de mensheid onbewust gevoed worden met de gedachte: Kom naar de damclub, kom naar de damclub, kom naar de damclub (frequentie geheim) ...Hanco Elenbaas wrote:Nu is het nog te vroeg, Guido, maar mogelijk in 2013 of later, na Het Grote Ontwaken.GuidoB wrote:Gewoon even kijken op de KNDB-site, bijvoorbeeld op http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=126. Uit Bestuursactiviteiten:RonHeusdens wrote:Hoe word je eigenlijk voorzitter van de bond? Wordt men daarvoor gevraagd? Of voorgedragen? Of kun je je daar ook voor opgeven? Tjalling of Hanco lijken me wel geschikte kandidaten. Mag ik als Nederlands kampioen jou voordragen, Tjalling? En bij wie moet ik dan zijn? Guido?
Tjalling vind ik ook een geschikte tegenkandidaat, maar ik ben bang dat de meeste KNDB-leden nog niet klaar zijn voor zijn voorzitterschap. Misschien inderdaad een duo-voorzitterschap in of na 2013?
Heeft Harm Wiersma er nu geen zin in? Wie mogen er allemaal stemmen? Alleen Bondsraadleden? In dat geval wordt Johan zeker voorzitter, waar ik overigens geen bezwaar tegen heb, hoewel ik ook vermoed dat Gerard Kolsloot een nóg betere keus zou zijn.
Als sponsor zullen wij de Rotschilds aantrekken, die geven vast wel een miljard of wat als wij als tegenprestatie bieden om af en toe de gedachte: Zionisme is oke, drijf de Palestijnen maar in zee uit te zenden.
Fred gebruiken we als proefkonijn, verder heb je er toch weinig aan.
We laten hem als nuttige idioot tegen ons bestuur ageren met leuzen als: Kosmos aan het roer een grote, vieze hoer. Niemand zal opvallen dat hij ondertussen het land afscant op brainwashgevoelige gebieden die we kunnen beamen met onze apparatuur. Tel uit je winst!
Heaven is no location, but a state of mind
- Hanco Elenbaas
[img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Kosmos wrote:Precies, na de Grote Quantumsprong in Bewustzijn zal het duo Elenbaas / Kosmos het roer van de bond overnemen. Wij vestigen ons in een kerk te Rheden alwaar wij met bij het Milwaukee-experiment vervaardigde apparatuur, de noodzakelijk geachte gedachten naar de mensen zullen beamen. Terwijl wij een ferme ruk geven aan de knop van het hersenspoelapparaat zal de mensheid onbewust gevoed worden met de gedachte: Kom naar de damclub, kom naar de damclub, kom naar de damclub (frequentie geheim) ...Hanco Elenbaas wrote:Nu is het nog te vroeg, Guido, maar mogelijk in 2013 of later, na Het Grote Ontwaken.GuidoB wrote: Gewoon even kijken op de KNDB-site, bijvoorbeeld op http://www.kndb.nl/cms/index.php?option ... ad&gid=126. Uit Bestuursactiviteiten:
Je kunt je melden bij een van deze mensen. De e-mail adressen van de KNDB-bestuursleden zijn ook te vinden op de KNDB-site. Overigens is het niet erg interessant wie Ron Heusdens geschikt vindt. De mensen zelf moeten ook willen. Hanco en Tjalling: zijn jullie beschikbaar? Er mogen zich nog tegenkandidaten melden. Johan Haijtink heeft al aangegeven dat hij hoopt dat er nog tenminste twee anderen bij komen, zodat er echt iets te kiezen is.
Als sponsor zullen wij de Rotschilds aantrekken, die geven vast wel een miljard of wat als wij als tegenprestatie bieden om af en toe de gedachte: Zionisme is oke, drijf de Palestijnen maar in zee uit te zenden.
Fred gebruiken we als proefkonijn, verder heb je er toch weinig aan.
We laten hem als nuttige idioot tegen ons bestuur ageren met leuzen als: Kosmos aan het roer een grote, vieze hoer. Niemand zal opvallen dat hij ondertussen het land afscant op brainwashgevoelige gebieden die we kunnen beamen met onze apparatuur. Tel uit je winst!
[img]images/smilies/icon_arrow.gif[/img] Larry Bates
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England