INBREUK OP DE PRIVACY
Hey geen slecht woord over Vibeman he! Iedereen weet tenminste wie hij is....Dat kun je van jou niet zeggen( nou ja, we weten het wel, alleen is het nog niet bevestigd)Quizmaster wrote:Vibeman brabbelt maar wat, Bart is de quizmaster niet, iemand anders nog een gokje wagen?Marjola wrote:Sabrina Spellman! The teen age witch! Met Salem the cat ..Quizmaster wrote: Welke Sabrina?
VibeMan schreef:
BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?
Lekkere boys zei ik! Anyone else?
En dan komt de eens zo machtige quizmaster ten val .. en jij Vibeman zult regeren Boven Alles!
- Neggerbaby
[img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] Ik weet wel leukere spelletjes ... [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img]Marjola wrote:Zullen we dan toch maar voor het onderwerp Ra Ra wie is the quizmaster? gaan [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
I am bigger and stronger then all the girly men!
CHECKQuizmaster wrote:Marjola wrote:Sabrina Spellman! The teen age witch! Met Salem the cat ..Quizmaster wrote: Welke Sabrina?
VibeMan schreef:
BART DE VOS, wat maakt het jou nu uit dan dat iedereen weet wie de quizmaster is?
En dan komt de eens zo machtige quizmaster ten val .. en jij Vibeman zult regeren Boven Alles!
-
Ik wil je ook wel aan Bart de Vos koppelen hoor, leuke jongenVibeMan wrote:Quizmaster wrote:CHECKMarjola wrote: Sabrina Spellman! The teen age witch! Met Salem the cat ..
VibeMan schreef:
-
- Real name: Irene Stegeman
Hmmm sins wanneer is Bart de Vos homo???Quizmaster wrote:VibeMan wrote:Ik wil je ook wel aan Bart de Vos koppelen hoor, leuke jongenQuizmaster wrote: CHECK
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Wacht maar tot mn hart-chakra geopend is.Marjola wrote:Ik wil je ook wel aan Bart de Vos koppelen hoor, leuke jongen
Tell me more tell me more! Zo te horen heb je ervaring met hem
Aah Quizmaster 'je hebt dus een hart, het is een heel klein tikkertje maar het zit er'
(BTW is het erg lastig om de quote-knop te gebruiken?)
Vond het zo leuker, maar speciaal voor jou toch een quote Dan komt de klap niet zo hard aan als ik je vertel dat je je de moeite mag besparen.. Als ik een date wil bel ik de plakkiekoeklijn welQuizmaster wrote:Wacht maar tot mn hart-chakra geopend is.Marjola wrote:Ik wil je ook wel aan Bart de Vos koppelen hoor, leuke jongen
Aah Quizmaster 'je hebt dus een hart, het is een heel klein tikkertje maar het zit er'
-
De klap was misschien hard aangekomen als je leuk was geweestMarjola wrote:Vond het zo leuker, maar speciaal voor jou toch een quote Dan komt de klap niet zo hard aan als ik je vertel dat je je de moeite mag besparen.. Als ik een date wil bel ik de plakkiekoeklijn welQuizmaster wrote:Wacht maar tot mn hart-chakra geopend is.Marjola wrote:Ik wil je ook wel aan Bart de Vos koppelen hoor, leuke jongen
Ik ben niet alleen leuk geweest, maar ik ben het nog steedsQuizmaster wrote:Marjola wrote:Vond het zo leuker, maar speciaal voor jou toch een quote Dan komt de klap niet zo hard aan als ik je vertel dat je je de moeite mag besparen..Quizmaster wrote: Wacht maar tot mn hart-chakra geopend is.
De klap was misschien hard aangekomen als je leuk was geweest
-
Zelfvertrouwen siert de mens, helaas is het slechts de verpakkingMarjola wrote:Quizmaster wrote:Ik ben niet alleen leuk geweest, maar ik ben het nog steedsMarjola wrote: Vond het zo leuker, maar speciaal voor jou toch een quote Dan komt de klap niet zo hard aan als ik je vertel dat je je de moeite mag besparen..
De klap was misschien hard aangekomen als je leuk was geweest
-
Okey, de quizmaster doet zijn masker af. Hoi Marjola, ik ben je vader!Marjola wrote:Quizmaster wrote:Ik ben blij met mijn verpakking En over mijn binnenkant kun je niet oordelen want die ken je niet en zul je ook nooit kennenMarjola wrote: Zelfvertrouwen siert de mens, helaas is het slechts de verpakking
Ok, dit gaat nergens over. Ik stop met posten op dit onderwerp.
Zal eens tijd worden na dit nutteloze onderwerp
[img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
[img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
A+ and the molecule strikes