transfer geruchten

Post Reply
Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Aug 13, 2008 16:51

Hanco Elenbaas wrote:
Kosmos wrote:Maar uiteraard ben ik Edelenbos wel dankbaar dat hij me verlost heeft van een flinke portie slecht karma!
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Laat dat dan blijken aan de vriendelijke Douwe in plaats van in het Friesch Dagblad met je vingertje te wijzen en te stampvoeten om excuses. [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
Zie vorige post. Ik denk dat Douwe er heel blij van wordt, ware het niet dat hij niet gelooft in de wet van karma.
Ben je nu nog niet uitgehuild over het grote onrecht dat profeet Icke en aidsgenezende Sjamaan Zuluman werd aangedaan?
Huil nog maar even verder dan.

Toen jij genaaid werd door Nijverdal nam ik het voor je op.
Nu ik genaaid word, val je me aan.
Dat is het grote verschil tussen ons.
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Aug 13, 2008 17:27

Kosmos wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Kosmos wrote:Maar uiteraard ben ik Edelenbos wel dankbaar dat hij me verlost heeft van een flinke portie slecht karma!
[img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
Laat dat dan blijken aan de vriendelijke Douwe in plaats van in het Friesch Dagblad met je vingertje te wijzen en te stampvoeten om excuses. [img]images/smilies/icon_sad.gif[/img]
Zie vorige post. Ik denk dat Douwe er heel blij van wordt, ware het niet dat hij niet gelooft in de wet van karma.
Ben je nu nog niet uitgehuild over het grote onrecht dat profeet Icke en aidsgenezende Sjamaan Zuluman werd aangedaan?
Huil nog maar even verder dan.

Toen jij genaaid werd door Nijverdal nam ik het voor je op.
Nu ik genaaid word, val je me aan.
Dat is het grote verschil tussen ons.
Het grote verschil tussen ons is dat ik het niet voor jou opneem als je overduidelijk ongelijk hebt en je gedraagt als een kleuter.
Toen God de perfecte mens Goedemoed schiep heeft hij helaas vergeten er een gebruiksaanwijzing bij te doen. Die moeten we kennelijk zelf ontdekken.

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Wed Aug 13, 2008 17:31

Kosmos, het eeuwige slachtoffer van onrecht. Hou toch eens op kereltje, overal waar jij aktief bent lijkt vroeg of laat iets mis te gaan. Ik herinner me iets over de NSB, iets met een jeugdcoach, iets met een KNDB schorsing en nu dus weer dit. Voor het gemak sla ik een paar incidentjes over. Meneer voelt zich genaaid....ik denk dat je het over jezelf afroept

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Aug 13, 2008 18:05

Fred van Amersfoort wrote:Kosmos, het eeuwige slachtoffer van onrecht. Hou toch eens op kereltje, overal waar jij aktief bent lijkt vroeg of laat iets mis te gaan. Ik herinner me iets over de NSB, iets met een jeugdcoach, iets met een KNDB schorsing en nu dus weer dit. Voor het gemak sla ik een paar incidentjes over. Meneer voelt zich genaaid....ik denk dat je het over jezelf afroept
Zodra Varken Fred (citaat van de goede Hanco) de kans krijgt om met drek te gooien komt hij uit zijn modderpoel. De stand bij Fred:
geposte drek 10567 geposte zinnige zaken 2.

Je hebt mensen die alles slikken en je hebt mensen die kritisch zijn.
Ik ben kritisch en dan kom je vaker in dergelijke situaties terecht, dat is inderdaad geen toeval.

Ik verwacht geen medelijden van jullie, laat staan steun. Ik verwacht gewoon de gebruikelijke beten in mijn kuiten, zoals immer.

Ik snap ook dat een streek als die van Douwe voor jullie normaal gedrag behelst.
Ik snap ook dat jullie het volkomen normaal vinden dat iemand eist dat het aantal ronden in een toernooi afhankelijk moet zijn van de wensen van Douwe Edelenbos. Volkomen normaal!
Ik snap ook dat jullie het normaal vinden dat als hierover een kritische vraag gesteld wordt, D.E. dan gewoon een e-mail stuurt met daarin de mededeling dat hij je oprecht een klootzak vindt.
En als ik deze zaken en andere zaken waar jullie niks van afweten niet gewoon kritiiekloos slik dan ben ik iemand met gebruiksaanwijzing.

Deze zaak is al een maand oud. Ik ben er zelf niet over begonnen op dit forum. Ik heb alleen de journalist van het F.D. verteld wat er is voorgevallen. Die zetten er dan een leuke kop boven, big deal.
Ik wist toch allang dat als ik me zou beklagen op dit forum dat jullie aasgieren er bovenop zouden springen in een poging karaktermoord te plegen.

Ik zou wel eens willen ophouden met deze flaquwekul nu.
Heaven is no location, but a state of mind

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Aug 13, 2008 18:35

Eddy Budé en Peter Schellekens naar Angarde Informatica.
http://www.denkenzet.nl/

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Wed Aug 13, 2008 22:38

Kosmos wrote:
    Ik zou wel eens willen ophouden met deze flauwekul nu.
    Damforum Fryslân 8 november 2007: Kosmos wrote:
    CASE IS CLOSED
    Dan snap ik echt niet dat je met een interview de case zelf weer oprakelt....

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Wed Aug 13, 2008 22:41

Dan snap ik niet Piet dat je't nu weer aanwakkert....

Laten we deze (in mijn ogen zinloze) afdwaling achterwege laten en ons een beetje aan het topic houden.... want dit heeft hier niets mee te maken; 't is meer vervuiling van het forum dan dat het nut heeft

Zelf heb ik geen transfernieuws, maar misschien dat er nog niet genoemde transfers in den lande zijn?

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Wed Aug 13, 2008 22:58

Edwin Twiest wrote:Dan snap ik niet Piet dat je't nu weer aanwakkert....

Laten we deze (in mijn ogen zinloze) afdwaling achterwege laten en ons een beetje aan het topic houden.... want dit heeft hier niets mee te maken; 't is meer vervuiling van het forum dan dat het nut heeft

Zelf heb ik geen transfernieuws, maar misschien dat er nog niet genoemde transfers in den lande zijn?
    Pardon....?
    Maar je hebt gelijk. Transfers, daar willen we van smullen!!!
    Eens een leuk quizvraagje:

Wie zou in de Ereklasse het meest verdienen per wedstrijd?
    Gantwarg, Schwarzmann, Wiersma, Thijssen?

Maartuhhh

Post by Maartuhhh » Wed Aug 13, 2008 23:06

Thijssen niet, want die speelt in de hoofdklasse [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Wed Aug 13, 2008 23:08

Maartuhhh wrote:Thijssen niet, want die speelt in de hoofdklasse [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
    Tja, laten we het dan wat breder maken. De Nationale Competitie.
    Betalen ze al bij MTB? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

GuidoB

Post by GuidoB » Wed Aug 13, 2008 23:28

Piet Bouma wrote:
    Maartuhhh wrote:Thijssen niet, want die speelt in de hoofdklasse [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img]
    Tja, laten we het dan wat breder maken. De Nationale Competitie.
    Betalen ze al bij MTB? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
    Sijbrands natuurlijk, die krijgt een vorstelijk salaris bij Heijmans.
    Wie zal dit seizoen het meest verdienen per punt?

Fred van Amersfoort

Post by Fred van Amersfoort » Thu Aug 14, 2008 10:40

Voor het alleen meespelen van een topgrootmeester ben je voor 3000 euro klaar. Anders neem je een ander. Per punt betalen is niet verstandig. De landstitel is misschien wel te koop voor een bedrag vanaf 15000 euro. Naast een paar grootmeesters heb je een aantal stabiele remisespelers nodig. Die zijn bijna gratis. Een club doet er verder verstandig aan geen labiele figuren in te huren. Labiel is bijvoorbeeld als je te laat komt voor een wedstrijd, de trein mist, tegen een schorsing oploopt, vaker van club wisselt dan van onderbroek. Beter dan het kopen van een landstitel is het investeren in jeugd, huisdammers, teleurgestelde oud-leden, publiciteit en een gezonde onderlinge kompetitie. Het allerbeste is een combinatie van allebei. Ik ken echter geen enkele club waar dat werkt met uitzondering van Huissen en Westerhaar.

GuidoB

Post by GuidoB » Thu Aug 14, 2008 13:46

Fred van Amersfoort wrote:Per punt betalen is niet verstandig.
    Dat is inderdaad niet verstandig, maar dat bedoelde ik niet. Je kan de gage van Sijbrands door 22 delen (of 20 als hij een keer niet meespeelt), terwijl je die van Wiersma maar door 15 hoeft te delen. Misschien verdient Wiersma daarom wel meer per punt dat hij scoort. Dit is wat anders dan dat zij ook betaald zouden krijgen per gescoord punt.

wellnesswrotter

perpuntbetalen

Post by wellnesswrotter » Thu Aug 14, 2008 13:49

Wordt dit niet bedoeld:
    Voor een speler is het niet handig om je per punt uit te laten betalen.
    [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

GuidoB

Re: perpuntbetalen

Post by GuidoB » Thu Aug 14, 2008 14:14

wellnesswrotter wrote:Wordt dit niet bedoeld:
    Voor een speler is het niet handig om je per punt uit te laten betalen.
    [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
    Voor Sijbrands maakt het niet uit; die scoort toch twee punten per wedstrijd. Voor een ander moet je de gage niet door 22 delen. Het kan best voordelig zijn als je meer scoort dan verwacht. Maar verstandig voor de club is het niet als een speler alleen voor zijn eigen punten gaat en niet in het teambelang denkt.

Post Reply