Fred van Amersfoort wrote:Kosmos, het eeuwige slachtoffer van onrecht. Hou toch eens op kereltje, overal waar jij aktief bent lijkt vroeg of laat iets mis te gaan. Ik herinner me iets over de NSB, iets met een jeugdcoach, iets met een KNDB schorsing en nu dus weer dit. Voor het gemak sla ik een paar incidentjes over. Meneer voelt zich genaaid....ik denk dat je het over jezelf afroept
Zodra Varken Fred (citaat van de goede Hanco) de kans krijgt om met drek te gooien komt hij uit zijn modderpoel. De stand bij Fred:
geposte drek 10567 geposte zinnige zaken 2.
Je hebt mensen die alles slikken en je hebt mensen die kritisch zijn.
Ik ben kritisch en dan kom je vaker in dergelijke situaties terecht, dat is inderdaad geen toeval.
Ik verwacht geen medelijden van jullie, laat staan steun. Ik verwacht gewoon de gebruikelijke beten in mijn kuiten, zoals immer.
Ik snap ook dat een streek als die van Douwe voor jullie normaal gedrag behelst.
Ik snap ook dat jullie het volkomen normaal vinden dat iemand eist dat het aantal ronden in een toernooi afhankelijk moet zijn van de wensen van Douwe Edelenbos. Volkomen normaal!
Ik snap ook dat jullie het normaal vinden dat als hierover een kritische vraag gesteld wordt, D.E. dan gewoon een e-mail stuurt met daarin de mededeling dat hij je oprecht een klootzak vindt.
En als ik deze zaken en andere zaken waar jullie niks van afweten niet gewoon kritiiekloos slik dan ben ik iemand met gebruiksaanwijzing.
Deze zaak is al een maand oud. Ik ben er zelf niet over begonnen op dit forum. Ik heb alleen de journalist van het F.D. verteld wat er is voorgevallen. Die zetten er dan een leuke kop boven, big deal.
Ik wist toch allang dat als ik me zou beklagen op dit forum dat jullie aasgieren er bovenop zouden springen in een poging karaktermoord te plegen.
Ik zou wel eens willen ophouden met deze flaquwekul nu.