Jan Pieter wrote:Klaas van der Laan wrote:Ik vroeg niet meer dan: "Is het mogelijk geweest dat Erno tijdens de verplichte time-out kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken?"
Het stellen van een vraag kan al heel suggestief zijn. Ik zou zeggen, vraag eens een aantal vrouwen of zij hoer zijn en kijk hoe ze reageren. En probeer je er dan uit te kletsen door te zeggen dat je alleen maar een vraag stelde en dat ze die toch gewoon kunnen beantwoorden.
Het is zoiezo al belachelijk dat dit gesuggereerd wordt, maar STEL DAT!!
Stel dat iemand de standjes op een blaadje had gezet, 'Erno kijk eens, zo sta je er voor'. Zou dit dan niet juist in het nadeel werken van Erno, aangezien hij alle partijen in zijn hoofd heeft zitten, en dit in 3 minuten zou moeten controleren of het klopt met wat hij op papier ziet staan, ik ben van mening dat het hem alleen maar in verwarring zou brengen en absoluut niet zou helpen, maar goed.. Laat de mensen die Erno dit record niet gunnen maar lekker blijven suggereren, en mocht TS straks het record terugpakken, hem de hemel in prijzen, want hij is geweldig, en een 'simpele niet prof dammer' kan er eigenlijk vrij weinig van, en heeft met heel veel geluk, omkoping en valsspelerij een recordje gepakt...!!
Nee laten we hier lekker mee doorgaan, ik heb op ditzelfde forum nog een bericht gelezen van mensen die dit gezamelijk een zeer positief evenement vonden voor de damsport in de publiciteit...maar achter de schermen gaan we op deze manier lopen zeiken...alles de damsport mensen als jullie niet hadden.....zucht...