Wordt Erno Prosman's recordpoging erkend ?

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Wed Jul 09, 2008 20:13

Fred van Amersfoort wrote:Welk belang heeft Klaas bij een wit voetje, ik snap het niet. Welke beschuldigingen uit Klaas eigenlijk, ik zie ze niet.
Toch blijft er een schimmige echo hangen die suggereerd dat omstandigheden gemanipuleerd zijn om dat zo vurig gewenste record "coute que coute" binnen te halen.
En zie ook de rest van Guido's post, waarin meer suggestieve vragen worden beantwoord die Erno's recordpoging verdacht maken.

Klaas denkt natuurlijk weer dat hij hoogstaande dichtkunst publiceert hier, terwijl er wederom klinkklare nonsens staat in de trant van :'humor is een stadium (...) blabla)'. Nu is er een 'echo die iets suggereerd"... blabla (suggereert dus)
Heaven is no location, but a state of mind

Klaas van der Laan
Real name: Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Wed Jul 09, 2008 20:52

Kosmos wrote:Klaas denkt natuurlijk weer dat hij hoogstaande dichtkunst publiceert hier, terwijl er wederom klinkklare nonsens staat in de trant van :'humor is een stadium (...) blabla)'. Nu is er een 'echo die iets suggereerd"... blabla (suggereert dus)
Damcultuur (KvdL2007)

Oud en nieuw

Wenen verzakte wijn

Gespleten tongen

Spuwen droge vlammen

Als pekel tegen dorst

Geblust met benzine

'T is niet anders
Flow with the Go

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Wed Jul 09, 2008 21:19

Klaas van der Laan wrote:
Kosmos wrote:Klaas denkt natuurlijk weer dat hij hoogstaande dichtkunst publiceert hier, terwijl er wederom klinkklare nonsens staat in de trant van :'humor is een stadium (...) blabla)'. Nu is er een 'echo die iets suggereerd"... blabla (suggereert dus)
Damcultuur (KvdL2007)

Oud en nieuw

Wenen verzakte wijn

Gespleten tongen

Spuwen droge vlammen

Als pekel tegen dorst

Geblust met benzine

'T is niet anders
Niveau Louis van Gaal, maar dat rijmt tenminste nog.

composite

Post by composite » Wed Jul 09, 2008 21:29

Jan Pieter wrote:
Klaas van der Laan wrote:
Damcultuur (KvdL2007)

Oud en nieuw

Wenen verzakte wijn

Gespleten tongen

Spuwen droge vlammen

Als pekel tegen dorst

Geblust met benzine

'T is niet anders
Niveau Louis van Gaal, maar dat rijmt tenminste nog.
Dan graag van jullie een eigen gedicht dat het Van Gaal-niveau overstijgt. De manier waarop julllie hier reageren deugt niet: het is wel heel erg gratuit om lekker uit te pakken als je zelf nooit verder bent gekomen dan een sinterklaasrijmpje.
... And I'll bury my soul in a scrapbook...
Leonard Cohen

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Wed Jul 09, 2008 22:03

composite wrote:De manier waarop julllie hier reageren deugt niet: het is wel heel erg gratuit om lekker uit te pakken als je zelf nooit verder bent gekomen dan een sinterklaasrijmpje.
Jij komt waarschijnlijk altijd positief uit de bioscoop, want je zou zelf geen betere film kunnen maken. Over elke voetbalwedstrijd ben je enthousiast, want je zou het zelf niet beter kunnen.

Flauwekul natuurlijk. Als iemand zijn werk in de openbaarheid gooit, dan stelt hij zich daarmee bloot aan kritiek, onafhankelijk van de vraag of de criticus het zelf beter zou kunnen.

Overigens formuleer ik mijn oordeel meestal wel wat milder, maar ik voel niet de behoefte om iemand te sparen die suggereert dat Erno tijdens de time-out 'kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken'. Werkelijk beneden alle peil is dat.

composite

Post by composite » Wed Jul 09, 2008 22:17

Jan Pieter wrote: Overigens formuleer ik mijn oordeel meestal wel wat milder, maar ik voel niet de behoefte om iemand te sparen die suggereert dat Erno tijdens de time-out 'kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken'. Werkelijk beneden alle peil is dat.
Dat is wat anders. Op dit punt deel ik je mening.
Leonard Cohen

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Wed Jul 09, 2008 22:36

Volgens mij hebben Hanco, Klaas en Bert D Erno geen groter plezier kunnen doen. Hij zal bulderen van het lachen als hij bij terugkomst deze thread ziet.

composite

Post by composite » Wed Jul 09, 2008 22:40

Bert Zwart wrote:Volgens mij hebben Hanco, Klaas en Bert D Erno geen groter plezier kunnen doen. Hij zal bulderen van het lachen als hij bij terugkomst deze thread ziet.
Mag ik hopen....
Leonard Cohen

Klaas van der Laan

Heksenjacht

Post by Klaas van der Laan » Wed Jul 09, 2008 22:47

composite wrote:
Jan Pieter wrote: Overigens formuleer ik mijn oordeel meestal wel wat milder, maar ik voel niet de behoefte om iemand te sparen die suggereert dat Erno tijdens de time-out 'kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken'. Werkelijk beneden alle peil is dat.
Dat is wat anders. Op dit punt deel ik je mening.
Ik vroeg niet meer dan: "Is het mogelijk geweest dat Erno tijdens de verplichte time-out kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken?" De "changement de la troupe" voor en na de pauze was toch wel bijzonder volgens de beschrijving van Andrew. Wat zat er dan in de thee?
Flow with the Go

Vraagje

Post by Vraagje » Wed Jul 09, 2008 22:54

Wat is dat voor stuk van Bert Dollekamp. Is het ergens te lezen?
De meest gehate dammer allertijden.

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Wed Jul 09, 2008 23:00

Vraagje wrote:Wat is dat voor stuk van Bert Dollekamp. Is het ergens te lezen?
Staat wel onder het kopje 'krantenartikelen' ...

Jan Pieter

Re: Heksenjacht

Post by Jan Pieter » Wed Jul 09, 2008 23:14

Klaas van der Laan wrote:Ik vroeg niet meer dan: "Is het mogelijk geweest dat Erno tijdens de verplichte time-out kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken?"
Het stellen van een vraag kan al heel suggestief zijn. Ik zou zeggen, vraag eens een aantal vrouwen of zij hoer zijn en kijk hoe ze reageren. En probeer je er dan uit te kletsen door te zeggen dat je alleen maar een vraag stelde en dat ze die toch gewoon kunnen beantwoorden.

Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Wed Jul 09, 2008 23:23

Jan Pieter wrote:
Klaas van der Laan wrote:Ik vroeg niet meer dan: "Is het mogelijk geweest dat Erno tijdens de verplichte time-out kennis heeft gekregen van de werkelijke stand van zaken?"
Het stellen van een vraag kan al heel suggestief zijn. Ik zou zeggen, vraag eens een aantal vrouwen of zij hoer zijn en kijk hoe ze reageren. En probeer je er dan uit te kletsen door te zeggen dat je alleen maar een vraag stelde en dat ze die toch gewoon kunnen beantwoorden.
De inquisitie gaat mijn antwoorden ook al bedenken.
Flow with the Go

Klaas van der Laan

Post by Klaas van der Laan » Wed Jul 09, 2008 23:30

Bert Zwart wrote:Volgens mij hebben Hanco, Klaas en Bert D Erno geen groter plezier kunnen doen. Hij zal bulderen van het lachen als hij bij terugkomst deze thread ziet.
Ik weet niet of hij wel zo blij zal zijn met zijn forumfanclub.
Flow with the Go

Mvds87

Post by Mvds87 » Wed Jul 09, 2008 23:31

Jan Pieter wrote:
Het is zoiezo al belachelijk dat dit gesuggereerd wordt, maar STEL DAT!!
Stel dat iemand de standjes op een blaadje had gezet, 'Erno kijk eens, zo sta je er voor'. Zou dit dan niet juist in het nadeel werken van Erno, aangezien hij alle partijen in zijn hoofd heeft zitten, en dit in 3 minuten zou moeten controleren of het klopt met wat hij op papier ziet staan, ik ben van mening dat het hem alleen maar in verwarring zou brengen en absoluut niet zou helpen, maar goed.. Laat de mensen die Erno dit record niet gunnen maar lekker blijven suggereren, en mocht TS straks het record terugpakken, hem de hemel in prijzen, want hij is geweldig, en een 'simpele niet prof dammer' kan er eigenlijk vrij weinig van, en heeft met heel veel geluk, omkoping en valsspelerij een recordje gepakt...!!

Nee laten we hier lekker mee doorgaan, ik heb op ditzelfde forum nog een bericht gelezen van mensen die dit gezamelijk een zeer positief evenement vonden voor de damsport in de publiciteit...maar achter de schermen gaan we op deze manier lopen zeiken...alles de damsport mensen als jullie niet hadden.....zucht...

Post Reply