NK Junioren

Post Reply
Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

NK Junioren

Post by Damkoningin » Wed Jul 09, 2008 16:07

De eerste uitslagen van het NK Junioren zijn binnen:

Casper Remeijer - Dave Bleeker 1 - 1
Joppe Lemmen - Thijs Gerritsen 0 - 2
Niek Kloppenburg - Niek Smeitink 0 - 2

De rest ziet er allemaal remise uit, maar we wachten nog af.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Damkoningin

Post by Damkoningin » Wed Jul 09, 2008 16:50

Anderen allemaal remise:

Roel Boomstra - Richard Bos 1 - 1
Jan van Dijk - Zainal Palmans 1 - 1
Bas van den Broek - Frerik Andriessen 1 - 1

De eerste dag zit erop.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Tijn
Real name: Martijn van Gortel

Post by Tijn » Wed Jul 09, 2008 18:06

C'mon Niekos!

Pak ze allemaal!

Damkoningin

Post by Damkoningin » Thu Jul 10, 2008 15:23

Uitslagen ronde 2

Niek Smeitink - Bas van den Broek 2 - 0
Richard Bos - Casper Remeijer 2 - 0
Thijs Gerritsen - Dave Bleeker 2 - 0
Joppe Lemmen - Jan van Dijk 1 - 1

groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer » Fri Jul 11, 2008 18:41

Hoelaat zijn ze deze 3e ronde begonnen eigenlijk? Waardeloos dat er op de WVM-site geen tijden staan, maar alleen data. Bij het programmaboekje kom ik ook niet verder dan pagina 1..

Als de rondes wat later zijn begonnen en nu nog bezig zijn zeg ik niets, maar volgens mij zijn ze in Westerhaar gewoon te lui om alles bij te werken.

Damkoningin

Post by Damkoningin » Fri Jul 11, 2008 19:27

groenteboer wrote:Hoelaat zijn ze deze 3e ronde begonnen eigenlijk? Waardeloos dat er op de WVM-site geen tijden staan, maar alleen data. Bij het programmaboekje kom ik ook niet verder dan pagina 1..

Als de rondes wat later zijn begonnen en nu nog bezig zijn zeg ik niets, maar volgens mij zijn ze in Westerhaar gewoon te lui om alles bij te werken.

Te lui?? Mensen moeten ook gewoon werken hoor.
Degene die alles bijwerken (op toernooibase en de site) moesten gewoon werken vandaag. Daarom kan het dus voorkomen dat de uitslagen nog niet zijn gepubliceerd, dus niet zo aanvallend doen gelijk, Michel, je kunt ook gewoon normaal dingen neerzetten ipv zo.

En om een antwoord te geven op je vraag, vanmorgen zijn ze om 10.00 uur begonnen met ronde 3 en om 18.00 uur met ronde 4.

Damkoningin

Post by Damkoningin » Fri Jul 11, 2008 19:29

Jan van Dijk - Thijs Gerritsen 1 - 1
Roel Boomstra - Niek Smeitink 1 - 1
Dave Bleeker - Richard Bos 1 - 1
Bas van den Broek - Zainal Palmans 0 - 2
Casper Remeijer - Frerik Andriessen 1 - 1
Niek Kloppenburg - Joppe Lemmen 0 - 2

Uitslagen ronde 3...

groenteboer

Post by groenteboer » Fri Jul 11, 2008 19:41

Toch zal er altijd wel iemand zijn die toegang heeft tot toernooibase en dus de uitslagen kan invoeren of is er geen internetverbinding in het clubgebouw?

En ik vind dat de aanvangstijden 'gewoon' op de site moeten komen zoals het hoort. Eigenlijk vind ik dat er ook nog een speciale site voor het NK junioren moet komen (ook voor bij de junioren en aspiranten dames trouwens, want dat wordt ook nooit wat zo). Het zijn wel NK's, de belangrijkste jeugdtoernooien in Nederland zo'n beetje denk ik, dus er mogen ook wel fatsoenlijke sites zijn, omdat de pers het anders helemaal niet serieus gaat nemen. (De site van het NK aspiranten kan nooit overtroffen worden natuurlijk, want die is gewoon prachtig!)

nico leemberg

Post by nico leemberg » Fri Jul 11, 2008 20:17

Ik kreeg net een sms:

jan van dijk - niek kloppenburg 2-0
thijs gerritsen - richard bos 1-1

In de vorige ronde heeft Richard een plusremise.

Vengaboy

Post by Vengaboy » Fri Jul 11, 2008 20:20

groenteboer wrote:Toch zal er altijd wel iemand zijn die toegang heeft tot toernooibase en dus de uitslagen kan invoeren of is er geen internetverbinding in het clubgebouw?

En ik vind dat de aanvangstijden 'gewoon' op de site moeten komen zoals het hoort. Eigenlijk vind ik dat er ook nog een speciale site voor het NK junioren moet komen (ook voor bij de junioren en aspiranten dames trouwens, want dat wordt ook nooit wat zo). Het zijn wel NK's, de belangrijkste jeugdtoernooien in Nederland zo'n beetje denk ik, dus er mogen ook wel fatsoenlijke sites zijn, omdat de pers het anders helemaal niet serieus gaat nemen. (De site van het NK aspiranten kan nooit overtroffen worden natuurlijk, want die is gewoon prachtig!)
Luie donder, keek je maar eens verder dan je neus lang is. de tijden staan wel degelijk op de site

http://www.damclubwittevanmoort.nl/toer ... comp68.htm

wat de uitslagen betreft, de webmaster had wat anders te doen vanmiddag wat iets belangrijker was dan de uitslagen publiceren.

Ik neem aan dat jij volgend jaar ff 2000 euro overmaakt om zo'n site te maken. is dat ook weer geregeld.

voor de rest heb ik graag dat je je niet bemoeid met onze club.
......door politie en dominee geweerd.....

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri Jul 11, 2008 20:22

groenteboer wrote:Toch zal er altijd wel iemand zijn die toegang heeft tot toernooibase en dus de uitslagen kan invoeren of is er geen internetverbinding in het clubgebouw?

Toch ziet die site van het NK Meisjes Junioren/Aspiranten er best leuk uit:

http://www.dambonddmh.nl/NKmeisjes2008/

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Fri Jul 11, 2008 20:31

Vengaboy wrote:

Luie donder, keek je maar eens verder dan je neus lang is. de tijden staan wel degelijk op de site

http://www.damclubwittevanmoort.nl/toer ... comp68.htm

wat de , de weuitslagen betreftbmaster had wat anders te doen vanmiddag wat iets belangrijker was dan de uitslagen publiceren.

Ik neem aan dat jij volgend jaar ff 2000 euro overmaakt om zo'n site te maken. is dat ook weer geregeld.

voor de rest heb ik graag dat je je niet bemoeid met onze club.
Er staan wel tijden, maar alleen digitaal. Zijn jullie soms te lui er een klokje bij te zetten met echte wijzers? En ik zie nergens wie er kampioen gaat worden, waardeloos.
Heaven is no location, but a state of mind

Kosmos
Real name: Tj. Goedemoed

Post by Kosmos » Fri Jul 11, 2008 20:34

Piet Bouma wrote:

Toch ziet die site van het NK Meisjes Junioren/Aspiranten er best leuk uit:

http://www.dambonddmh.nl/NKmeisjes2008/
In het meisje met de oranje boerka herken ik Saskia.
Het meisje met de groene boerka is volgens mij Katinka.
Wie zijn de meisjes in rode en blauwe boerka?
Heaven is no location, but a state of mind

groenteboer

Post by groenteboer » Fri Jul 11, 2008 20:43

Bij nader inzien geef ik toe dat ik een schele donder ben..

Je kan al mijn woorden over de aanvangstijden op de site als niet gezegd beschouwen ook al ben je dat niet verplicht.

Over die site bij de junioren en aspiranten van de dames.. De site is vrij mooi, maar ik zie er telkens staan dat ie nog in opbouw is en er komt vrij weinig op. Aan een site zonder uitslagen heeft dus niemand wat.

Verder bepaal ik zelf wel wat ik over andere clubs zeg.. Ik maak gebruik van mijn recht op vrijheid van meningsuiting. Als jij vindt, damkoningin, dat ik niks over WVM mag zeggen is dat jouw mening, maar ik trek me er lekker niets van aan.

Piet Bouma

Post by Piet Bouma » Fri Jul 11, 2008 20:56

groenteboer wrote: Over die site bij de junioren en aspiranten van de dames.. De site is vrij mooi, maar ik zie er telkens staan dat ie nog in opbouw is en er komt vrij weinig op. Aan een site zonder uitslagen heeft dus niemand wat.
De beide toernooien van de meisjes starten pas op maandag 14 juli.
En voor zover ik weet spreken de meisje geen uitslagen vooraf af.
Als je de link programma had aangeklikt, was je dat duidelijk geworden.

Misschien toch wat meer op linkjes klikken? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Post Reply