Halve finale NK junioren/aspiranten

Post Reply
hans andriessen

Post by hans andriessen » Wed May 07, 2008 15:24

Alex wrote:
Damkoningin wrote:Zolang ik mij kan herrinneren is er op zich qua NK aspiranten (en junioren) niets verzet, bijna altijd in dezelfde periode.
Alleen zijn de NK's nu gelijktijdig met het DNC Open NK (algemeen, vrouwen en jeugd). Beetje onhandig gepland van de KNDB. Zou me niks verbazen als ze de bekers voor de vrouwen en jeugd niet hoeven uit te reiken, omdat het minumum net wordt gehaald (de vorige keer in Den Haag kon de jeugd-beker wel worden uitgereikt, maar waren ze 'm vergeten )
Irene heeft gelijk.
Die verschuiving van de finales dit jaar (een week later dan vorig jaar) wordt altijd eens in de ca. 6 jaar uitgevoerd. Dat is noodzakelijk, omdat elk jaar de finales 1 of 2 dagen eerder beginnen dan het jaar ervoor.
Vervelend is, dat daarover geen overleg is geweest tussen KNDB en de zomertoernooien.
Ideaal is, als de finales eindigen op de dag, waarop DNC Open begint.

Alex

Post by Alex » Wed May 07, 2008 15:32

hans andriessen wrote:
Alex wrote:
Damkoningin wrote:Zolang ik mij kan herrinneren is er op zich qua NK aspiranten (en junioren) niets verzet, bijna altijd in dezelfde periode.
Alleen zijn de NK's nu gelijktijdig met het DNC Open NK (algemeen, vrouwen en jeugd). Beetje onhandig gepland van de KNDB. Zou me niks verbazen als ze de bekers voor de vrouwen en jeugd niet hoeven uit te reiken, omdat het minumum net wordt gehaald (de vorige keer in Den Haag kon de jeugd-beker wel worden uitgereikt, maar waren ze 'm vergeten )
Irene heeft gelijk.
Die verschuiving van de finales dit jaar (een week later dan vorig jaar) wordt altijd eens in de ca. 6 jaar uitgevoerd. Dat is noodzakelijk, omdat elk jaar de finales 1 of 2 dagen eerder beginnen dan het jaar ervoor.
Vervelend is, dat daarover geen overleg is geweest tussen KNDB en de zomertoernooien.
Ideaal is, als de finales eindigen op de dag, waarop DNC Open begint.
Waarom dan alleen de jeugd-NK's verschuiven en niet de zomertoernooien (DNC en Nijmegen)? Ws. omdat de Vierdaagse ook niet wordt verschoven. Dan dus ook niet de jeugd-NK's verschuiven...
Overigens is nog idealer als de slotdag van de jeugd-NK's niet de begindag is van DNC Open, dus dat de jeugd-NK's op vrijdag zijn afgelopen.

groenteboer
Real name: Michel Stempher

Post by groenteboer » Wed May 07, 2008 15:37

Damkoningin wrote:
groenteboer wrote:
hans andriessen wrote: Beter lijkt mij om bij de FMJD er op aan te dringen het WK pas na het EK te houden.
Dat bedoel ik dus met geniaal. Waarom alles in Nederland verzetten, terwijl de FMJD ook gewoon het WK wat later kan (laten) organiseren. Dit moet het gewoon gaan worden.
Hoezo verzetten wij dingen in Nederland? [img]images/smilies/icon_question.gif[/img] ? Zolang ik mij kan herrinneren is er op zich qua NK aspiranten (en junioren) niets verzet, bijna altijd in dezelfde periode.
Zo bedoelde ik het niet. Ik zal het anders formuleren: waarom zouden wij de halve finale en finale moeten verplaatsen, terwijl de FMJD ook gewoon het WK wat later kan (laten) organiseren?

Dit WK kan in principe gerust onder schooltijd, want degenen die hier aan meedoen hebben toch al wel een regeling met de school vaak. Niet dat de FMJD expres moet gaan kijken wanneer er geen vakanties zijn [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]

Alex

Post by Alex » Sat Jan 03, 2009 21:49

Tijd om deze draad boven te halen:

Geplaatst voor de halve finale 2009:
West-Holland was in 1 dag klaar, kunnen de andere bonden vast ook of maximaal 2 dagen [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]

Aspiranten: Michiel Torn (vST)

http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... =1168&jr=9

Junioren: Martijn Scholten (DCN en WDC)

http://toernooibase.kndb.nl/opvraag/sta ... =1168&jr=9
Last edited by Alex on Sun Jan 04, 2009 09:42, edited 3 times in total.

FDA

Post by FDA » Sun Jan 04, 2009 16:07

waarom deed pieter steijlen niet mee?

Post Reply