Nationale Clubcompetitie 2007-2008
-
-
- Theo Dijkstra
Vanuit Portugal [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] Huissen 2 - Damlust 8-12 ! [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
- Theo Dijkstra
-
- Real name: Martijn van Gortel
Adiatu Ibrahim scoorde puntje elf met sneldammen, maar niettemin speelde Olga goed! In de reguliere partij won ze net niet.Theo Dijkstra wrote:Zo te zien maakte de "lang afwezige" [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] Olga het 11e punt. Heel bijzonder. En de verloren zoon [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] maakte de foto ..... Geweldig. [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]Tijn wrote:Geleen - Heerhugowaard:
Foto
Gefeliciteerd met de promotie. Zoepe tot veer ...... [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]
Franeker - Heijmans Excelsior 10-10Nagelslag wrote: bla bla
1. Bruno Fopa - Wim van der Kooij 1-1 (1-1)
2. Teake Kooistra - Jan van den Hooff 1-1 (2-0)
3. Douwe Edelenbos - Adri Vermeulen 1-1 (1-1)
4. Bastiaan Hollander - Hans Ladage 1-1 (2-0)
5. Tjalling Goedemoed - Gijs voor de Poorte 1-1 (1-1)
6. Hans Zondervan - Roep Bhawanibhiek 1-1 (1-1)
7. Foeke Tiemensma - Harry Kolk 1-1 (2-0)
8. Willem Leijenaar - Mari van Ballegooijen 2-0 (2-0)
9. Sjoerd Huitema - Frank Teer 0-2 (0-2)
10. Gerlof Kolk - Ingo Greveraars 1-1 (1-1)
Ere wie ere toekomt
Bedankt Foeke.
Franeker - Heijmans Excelsior.
Eerst ging ik af op de Friese Teletext.
Hier stond een 13-7 sneldamuitslag, maar de telling klopte niet.
Ik ging af op een ooggetuige, die verkondigde dat Fopa
het heel mooi afmaakte. Misschien bedoelde hij Foeke.
Verificatie bij Willem L. leverde eerst op dat hij dacht dat er iets
niet klopte en vervolgens dat Fopa best eens gewonnen kon hebben.
Maar nu zijn we eruit.
Franeker - Heijmans Excelsior.
Eerst ging ik af op de Friese Teletext.
Hier stond een 13-7 sneldamuitslag, maar de telling klopte niet.
Ik ging af op een ooggetuige, die verkondigde dat Fopa
het heel mooi afmaakte. Misschien bedoelde hij Foeke.
Verificatie bij Willem L. leverde eerst op dat hij dacht dat er iets
niet klopte en vervolgens dat Fopa best eens gewonnen kon hebben.
Maar nu zijn we eruit.
-
- Hanco Elenbaas
Kees overspeelde Krijn in het late middenspel. Op zijn overwinning viel niets af te dingen.biljartfreak24 wrote:Verrassende overwinning van Kees zeg!Hanco Elenbaas wrote:Amstelland - Hiltex 2 7-13
Overwinningen van Peter van Heun, Johan Capelle en Kees Jacobs op respectievelijk Thijmen Stobbe, Kenny Kroon en Krijn ter Braake.
Kees was dit seizoen coach van Hiltex 2 en dat is de laatste jaren een lastige opgave. Voor Kees was het dan ook een grote opluchting dat dit de laatste wedstrijd was, waardoor hij vrij-uit kon spelen. De arme Krijn is er deze keer op bord 10 niet aan te pas gekomen.
Maar Kenny had kunnen winnen van Johan, terwijl Thijmen ondanks ongewild schijfverlies uitstekende winstkansen had gekregen tegen Peter. Dus met wat meer geluk had Amstelland met 11-9 gewonnen. Ik hoop dan ook dat Amstelland niet wordt uitgesloten van de stoelendans om de opengekomen plaats van Hiltex 2 in de Hoofdklasse.
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? loting voor wie deze plek krijgt, of worden er 2 teams geloot, die op herhaling mogen?Hanco Elenbaas wrote:Kees overspeelde Krijn in het late middenspel. Op zijn overwinning viel niets af te dingen.biljartfreak24 wrote:Verrassende overwinning van Kees zeg!Hanco Elenbaas wrote:Amstelland - Hiltex 2 7-13
Overwinningen van Peter van Heun, Johan Capelle en Kees Jacobs op respectievelijk Thijmen Stobbe, Kenny Kroon en Krijn ter Braake.
Kees was dit seizoen coach van Hiltex 2 en dat is de laatste jaren een lastige opgave. Voor Kees was het dan ook een grote opluchting dat dit de laatste wedstrijd was, waardoor hij vrij-uit kon spelen. De arme Krijn is er deze keer op bord 10 niet aan te pas gekomen.
Maar Kenny had kunnen winnen van Johan, terwijl Thijmen ondanks ongewild schijfverlies uitstekende winstkansen had gekregen tegen Peter. Dus met wat meer geluk had Amstelland met 11-9 gewonnen. Ik hoop dan ook dat Amstelland niet wordt uitgesloten van de stoelendans om de opengekomen plaats van Hiltex 2 in de Hoofdklasse.