Suriname

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Jan 05, 2008 19:05

Image
Anko Baksoellah & Anatoli Gantwarg
foto: Frits Luteijn

Andrew Tjon A Ong

Post by Andrew Tjon A Ong » Sun Jan 06, 2008 02:45

Geschokt heb ik moeten vernemen dat mijn zeer goede damvriend Anko Baksoellah een hersenbloeding heeft gehad en aan de gevolgen daarvan gisteren is komen te overlijden. Ik kon het maar nauwelijks bevatten. Op 15 december jl. nog samen de interlandwedstrijd gepeeld tegen de Nederlandse jeugd en afgelopen zondag zijn we samen nog actief geweest bij het sneldamtoernooi van IJmuiden. Nu, een paar dagen later is hij er niet meer. Ongelofelijk! Een groot verlies voor de damwereld en in het bijzonder voor de hechte Surinaamse damgemeenschap in Nederland.
Dat de Surinaamse damgemeenschap heel hecht is, blijkt elk jaar weer uit de traditionele interlandwedstrijd van de Surinaamse dammers tegen de Nederlandse jeugd. Het wordt door de Surinaamse dammers gezien als een jaarlijkse reünie en wordt steevast afgesloten met een gezamenlijk etentje in gezellige informele sfeer. Het is een KNDB-activiteit, maar helaas is er door de KNDB, behalve de aankondiging, nergens info over de wedstrijd te vinden. Zelfs de uitslag van deze wedstrijd wordt nergens vermeld, en daarmee doet men de spelers en organisatoren ernstig mee te kort. Het is juist via deze jaarlijkse wedstrijden dat ik Anko beter heb leren kennen en heb er in mijn dammersloopbaan een echte vriend aan overgehouden. Als echte toernooitijgers kwamen we elkaar tijdens de opentoernooien heel vaak tegen en elke keer als hij iets leuks had uitgehaald of lullig had verloren noteerde hij de stand en kwam hij me om mijn mening of advies vragen. Aan de andere kant, als ik het tijdens een toernooi na teleurstellende resultaten even niet meer zag zitten en in een dipje belandde, hemelde Anko mij helemaal op, waardoor ik wat meer in mezelf begon te geloven en het gevoel kreeg alsof ik iedereen aan kon. Ik zal hem erg missen!

Hieronder de getailleerde uislag van de interlandwedstrijd d.d.15/12/07

Nederland -Suriname
(CAT/CJT) -(Sur.dammers in NL) Uitslag
1 F.Andriessen -A.Tjon A Ong 0-2 (16)
2 M.v.d.Klis -P.M.Malahe 1-1 (22)
3 J.Zweerink -R.Horne 2-0 (02)
4 M.Koopmanschap -R.Sakidin 1-1 (11)
5 Z.Palmans -R.Bidesi 1-1 (07)
6 J.Palmans -R.Tong Sang 2-0 (03)
7 T.Gerritsen -S.Kalpoe 1-1 (15)
8 R.J.v.d.Akker -J.Tholel 1-1 (14)
9 S.Stolwijk -A.Baksoellah 1-1 (10)
10 M.de Kruijf -S.Jagram 1-1 (05)
11 J.van Dijk -S.Pryor 1-1 (17)
12 M.Stempher -C.Sluisdom 2-0 (08)
13 S.Verheij -B.Baksoellah 1-1 (23)
14 N.Hoving -A.Bhajan 1-1 (24)
15 R.Verboon -P.Sewradj 2-0 (04)
16 B.van Engelen -L.Farzan 2-0 (12
17 D.Joosten -R.Lachman 2-0 (01)
18 D.Riesthuis -G.Peroti 2-0 (06)
19 K.Meurs -A.Keyzer 0-2 (09)
20 G.de Bruin -A.R.Sheoratan 0-2 (19)
21 W.Sipma -R.Banarsi 1-1 (21)
22 T.Pohan -R.Dihal 2-0 (20)
23 A.Wouda -R.Liem Kon Tja 0-2 (18)
24 G.Hoeve -S.Boedhram 2-0 (13)
Eindstand 29-19

Enkele slotopmerkingen van verslag Sur. captain Djin Jharap:

* Zelfs Rob Clerc die aanwezig was, prees de organisatie en dit kon ik ook terugzien bij de deelnemers die vol overgave streden; mijn complimenten ook voor het feit dat vrijwel iedereen op tijd aanwezig was.

* De 29-19 nederlaag ligt in de lijn van verwachting met dit team.

* Jammer dat enkele gerenomeerde dammers wegens (vakantie) verplichtingen niet konden mee strijden.

* Erg jammer dat enkele sterke dammers ondanks toezeggingen (veelal zonder afmelding) schitterden door afwezigheid.

* Ook jammer dat enkele grote dammers bang zijn voor een pak slaag door de jeugd en zodoende niet meedoen.

* Leuk dat dammers als Farzan en Sheoratan (die al zolang niet gespeeld hadden) vol overgave hebben gestreden.

* Andrew bedankt dat hij de eer op het kopbord enigszins gered heeft door fraai te winnen.

* Ik hoop dat Leo er volgend jaar in slaagt om een goed gemotiveerd en sterk team samen te stellen.

Een fotoverslag van deze wedstrijd is te zien op:
http://picasaweb.google.com/damfotos/20 ... 0X8WSETwSc

Andrew

Rudi Azimullah

Post by Rudi Azimullah » Sun Jan 13, 2008 15:34

Wijkdammen geniet weer centrale plaats bij dambond

door Stan Herewood

De Ware Tijd
09/01/2008

Paramaribo - Organisatie van wijkdamtoernooien staan naast het reguliere programma centraal bij de leiding van de Surinaamse Dambond.

Voorzitter Rudi Azimullah heeft vorig jaar goede ervaring met dit project opgedaan. Als voorbeeld wordt genoemd Latour waar 64 kinderen zich hadden aangemeld om ingewijd te worden in de geheimen van het damspel. Behalve die wijk waren de kinderen van Livorno, Welgelegen en Saron ook laaiend enthousiast. Het bondsbestuur is van plan dit jaar nauw samen te werken met buurtverenigingen om de jeugd te bereiken en te vormen. Als ondersteuning naar de jeugd toe bestaan plannen op de televisie het damspel te propageren nog actueel. Vorig jaar is het programma niet van de grond getild door gebrek aan financiële middelen.

Azimullah wil in de eerste helft van dit jaar tv-dammen introduceren. Het beleid zal zich hoofdzakelijk richten op de jeugd, omdat de dambond niet tevreden is over de kwaliteit van onze jeugddammers. De dambondsvoorzitter sprak vol lof over de regelmatige activiteiten van de Jodenbree mall. Onder de dammers is wel opleving gemerkt. Het clubdammen krijgt meer gestalte, toch moeten de verenigingen actiever worden. Van de zijde van de overheid is vorig jaar minder financiële steun ontvangen door het krappe budget van het directoraat Sportzaken.
Belangrijke sponsors van de dambond zijn Staatsolie en de Hakrinbank. Wat de sponsoring betreft zal de groep sponsors worden uitgebreid om de doelen te realiseren. “Het is niet makkelijk van de sponsors financiële steun te krijgen, omdat de populaire takken van sport reeds een groot deel opslokken uit het budget van bedrijven”, vindt Azimullah.

Toch zal de SDB dit jaar weer op pad gaan. Aan het ministerie is intussen een begroting, jaarprogramma, en een financieel overzicht aangeboden. “Hopelijk dat Sportzaken dit jaar meer ruimte heeft om te helpen”, aldus Azimulla. Deelname aan de Panamerikaanse kampioenschappen heeft prioriteit, omdat dit toernooi geldt voor plaatsing voor het Wereldkampioenschap.
De kampioen en semikampioen van het persoonlijk landskampioenschap plaatsen zich voor het Panam-toernooi. De eerste belangrijke activiteit dit jaar is het persoonlijk landskampioenschap dammen waarmee deze maand een begin wordt gemaakt. Er ligt een uitnodiging voor deelname aan de USA Open in Miami. De bond heeft nog geen criteria vastgesteld.

Afhankelijk van de beschikbare financiële middelen worden twee dammers afgevaardigd. In feite staat het Surinaamse dammers vrij zich op persoonlijke titel in te schrijven voor dit toernooi. Wel komen alle kosten voor hun rekening. De dambond heeft deze week het jaarprogramma vrijgegeven. Naast de internationale toernooien zullen in verscheidene buurten zoals Livorno, Welgelegen en Saron jeugdwedstrijden worden georganiseerd.-.

Rudi Azimullah

Post by Rudi Azimullah » Mon Jan 14, 2008 13:45

Burleson nog steeds beste Surinaamse dammer

door John Zaalman

De Ware Tijd
04/01/2008

Paramaribo - Hoewel Guno Burleson al langer dan twee jaar niet heeft meegedaan aan activiteiten van de Surinaamse Dambond, is hij nog steeds de beste Surinamer op de ranglijst van de internationale dambond (FMJD). “Ik ben opgelucht”, zegt Burleson. “Dat ik zolang niet aan activiteiten heb meegedaan, schijnt duidelijk geen invloed te hebben op de formulering van de rating.” Zelf denkt de meervoudig damkampioen van Suriname dat zijn wedstrijden tegen internationale dammers hebben bijgedragen aan zijn plaats op de wereldranglijst. Hij denkt daarbij aan de ex-Nederlandse kampioen Kees Thijssen, tegen wie hij remise speelde.

In zijn actieve damperiode is hij ook uitgekomen tegen Russische meesters. Zijn inactieve periode komt meer door een geschil tussen hem en het oud-bondsbestuur onder leiding van Raj Narain.

De internationale dammeester heeft in juli 2007 demonstratiewedstrijden (simultaanseance) gespeeld tegen meerdere jonge dammers. Een rentree is niet uitgesloten. “Alleen kan ik nog niet zeggen wanneer.” Burleson zegt goed contact te hebben met voorzitter Rudi Azimullah van het huidige bestuur. “De voorzitter en ik hebben een goede verstandhouding, maar mijn terugkeer hangt af van mijn voorbereiding. Ik overweeg dat nog even”, aldus Burleson.

Damdokter John Sadiek is van de 105de naar de 117de plaats op de wereldranglijst geschoven, terwijl Stanley Moetoer een vrije val maakte van 223 naar 361. Sharief Rodjan daarentegen klom dertig plaatsen omhoog (van 336 naar 306). Nieuw op de A-lijst is Derryl Borh, de veertiende Surinamer. Suriname is op de landenlijst stationair veertiende gebleven en staat op de activiteitenlijst als vierde achter Nederland, Rusland en Frankrijk.-.

Rudi Azimullah

Nationale damkampioenschap 2008

Post by Rudi Azimullah » Sun Jan 20, 2008 03:01

Nationale damkampioenschap 2008
Beste iedereen,

Het Bestuur van de Surinaamse Dambond (SDB) deelt uhierbij mede dat het Damjaar 2008 op heden, zaterdag19 januari 2008, officieel is ingeluid met de lotingvoor het Persoonlijk Landskampioenschap Dammen 2008.De loting heeft omstreeks 19:30 uur plaats gevonden opde eerste verdieping (Food Court) van de JodenbreeMall.52 spelers hebben zich ingeschreven. Deopeningszet van de Voorronde vindt plaats op zondag 20januari 2008 om 11:00 uur op de eerste verdieping vanhet Centro Andres Bello aan de Weidestraat (hoek FredDerbystraat). U wordt uigenodigd daarbij aanwezig tezijn. Opmerkelijk is de inschrijving van deex-kampioenen Guno Burleson (MI) en Gerson Bendt.Beide toppers hebben meer dan 2 jaren niet meegedaanaan activiteiten van de SDB. Enkele andere sterkespelers in dit toernooi zijn: titelverdediger enmeervoudig Surinaams kampioen John Sadiek (MI),Stanley Moetoer en Sharief Rodjan.
Rudi Azimullah
Paramaribo, Suriname

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Jan 20, 2008 20:46

Dagblad Suriname, 19 januari 2008

Geslaagd jeugddamtoernooi JoFeWa

Image

De damvereniging JoFeWa (Jongeren Federatie Wanica) hield afgelopen week in samenwerking met de Surinaamse Dambond (SDB) een geslaagde jeugddamtoernooi te Nacionello. Er werd in drie categorieën gespeeld en de spanning ontbrak er natuurlijk niet. In de U-10 klasse waren er 12 dammers, in de U-13 klasse waren er 8 dammers en in de U-16 klasse deden er 18 dammers mee. Tot deze groep van 38 jeugdige dammers behoorden ook nationaal jeugddamkampioen Wishesh Nanhoe en semi-kampioen Romeo Haabo. Dit jeugddamtoernooi was het eerste damevenement van de SDB voor het jaar 2008. De hoofdsponsor van dit toernooi was Self Reliance. In de U-10 klasse werd Jason Hensen (Livorno) de kampioen, terwijl Jason Petrisie (De Lima) semi-kampioen werd en Janine Singotiko (Vrijeschool) de demikampioen werd. In de U-13 klasse werd Niaaz Salarbaks (Livorno) de kampioen, gevolgd door Ravienkhan Thakoersingh (Livorno). Derde in deze klasse werd Fongtenjing Lyndon (Vrijeschool). In de U-16 klasse behaalde Arief Salarbaks (Livorno) het kampioenschap, Deepak Balradj (De Straal) het semi-kampioenschap en Andy Stedenburg (DS Salomo) het demikampioenschap. De kampioen en semi-kampioen van 2007, respectievelijk Wishesh Nanhoe en Romeo Haabo eindigden op respectievelijk de 4de en 5de plaats. De JoFeWa traint elke vrijdag vanaf 17.30 uur te OS Livorno I jeugdigen in het dammen, om zodoende de kampioen van 2008 ook uit Livorno te laten komen. De jeugddammers Salarbaks en Thakoersingh zijn veelbelovende dammers voor het komend jaar. Op zondag 20 januari houdt de SDB het Persoonlijk Landskampioenschap dammen 2008. De inschrijving is op zaterdag 19 januari in de Jodenbreemall.

Rudi Azimullah

Voorronde PL2008

Post by Rudi Azimullah » Sun Jan 20, 2008 23:26

Rudi Azimullah
Paramaribo, Suriname

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 22, 2008 01:50

Raoul Alias wrote:Dear Friends,

The Pan-American international draughts community and in particular the players from Curaçao,
welcome and applaud the intelligent decision of Gerson Bendt and Guno Burleson
to make their come-back in the competition of the Surinam international draughts arena.
We should never forget that it always takes more time to construct anything while it can take just seconds to destroy it.
So let us continue to be positive and constructive.
Our congratulations to the Surinam international draughts community.

Raoul Alias
President PADCF.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Jan 23, 2008 21:31

De Ware Tijd, 21 januari 2008

Bendt en Burleson terug in damarena

21/01/2008

Paramaribo - Gerson Bendt en Guno Burleson hebben gisteren na ruim twee jaar hun terugkeer gemaakt in de damarena.

Bij de aanvang van het Persoonlijk Landskampioenschap dammen 2008 wist Bendt te winnen van Chanderbhan Bansi. Burleson werd op remise gehouden door Rodney Lion. Grote afwezige is titelverdediger en meervoudig kampioen John Sadiek. Aan het PL dammen doen 54 spelers mee. De loting heeft zaterdagavond plaatsgehad in de Food Court van de Jodenbree Mall. Op de eerste speeldag in het Venezolaans Cultureel Centrum won John Mentodikromo reglementair van Harry Laldjietsingh, die niet kwam opdagen.

Image
Foto / SDB
Guno Burleson (l) kwam in zijn eerste officiële partij in ruim twee jaar niet verder dan een remise tegen Rodney Lion (r).-.

Uitslagen: Ramon Norden - Regie Koetoe 2-0; Romeo Maatsen - Bhagwat Gajadien 2-0; Jerry Sadiek - Dhines Jhina 2-0; Derryl Bohr - Rudi Azimullah 1-1; Hugo Kemp - Robur Levens 1-1; Dheeradj Somai - Jack Paiso 1-1; Harley Overman - Rinaldo Kemnaad 1-1; John Schmeltz - Hugo Haft 2-0; Sharief Rodjan - Stanley Kempenaar 2-0; Ricardo Palesie - Emro Eifelaar 2-0; Oedet Bhaan - Sanjay Beharie 2-0; Ramesh Chierkoet - Sanjai Dhauntal 2-0; Cliff Karijodrono - Marcel Oostburg 1-1; Mahinder Jaggoe - Eric Ligeon 1-1; Fernando Amelo - Carlos Adaba 1-1; Waldi Anches - Kurt Louis 2-0; William Orie - Andre Nicol 2-0; Shrikrishne Sheonath - Ruben Guiamo 1-1; Milton Wijders - Franklin Alken 2-0; Stanley Mohan - Krishnepersad Ori 2-0; Maikel Blaaspijp - Rudie Benschop 2-0; Moentazali Nazir - Sanjai Khoen Khoen 2-0; Imro Adriaans - Sewpal Nannan 1-1; Just Lont - Jimmy Kasi 2-0.

Tweede ronde: Azimullah - Norden; Sadiek - Maatsen; Schmeltz - Rodjan; Mentodikromo - Palesie; Bendt - Bhaan; Orie - Chierkoet; Wijders - Anches; Blaaspijp - Mohan; Lont - Nazir; Koetoe - Bohr; Paiso - Kemp; Levens -Somai; Oostburg - Overman; Kemnaad - Karijodrono; Adaba - Jaggoe; Ligeon - Amelo; Burleson - Sheonath; Guiamo - Adriaans; Nannan - Lion; Gajadien - Jhina; Kempenaar - Haft; Eifelaar - Laldjietsingh; Beharie - Bansi; Dhauntal - Nicol; Louis - Alken; Benschop - Ori; Kasi - Khoen Khoen.-.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Jan 23, 2008 21:34

De Ware Tijd, 22 januari 2008

John Sadiek pas in finale PL-dammen

22/01/2008

Paramaribo - In tegenstelling tot wat gisteren in de krant stond in het artikel ‘Bendt en Burleson terug in damarena’, is titelverdediger en meervoudig kampioen John Sadiek niet de grote afwezige tijdens het Persoonlijk Landskampioenschap dammen 2008.

Als kampioen is hij echter – zoals de regel voorschrijft – vrijgesteld van de voorronde. Hetzelfde geldt voor semikampioen Stanley Moetoer. In de finale spelen ze mee met de tien dammers, die zich uit de voorronde plaatsen. De voorronde, waaraan 54 dammers meedoen, duurt tot en met 30 januari. Er wordt dagelijks – behalve in het weekend – vanaf zeven uur ‘s avonds gespeeld in het Venezolaans Cultureel Centrum (IVCC).-.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed Jan 23, 2008 21:38

De Ware Tijd, 23 januari 2008

Damuitslagen

23/01/2008

Tweede ronde voorronde Persoonlijk Landskampioenschap dammen 2008: Ramon Norden - Rudi Azimullah 2-0; Jerry Sadiek - Romeo Maatsen 2-0; Sharief Rodjan - John Schmeltz 2-0; Ricardo Palesie - John Mentodikromo 2-0; Gerson Bendt - Oedet Bhaan 2-0; William Orie - Ramesh Chierkoet 2-0; Milton Wijders - Waldi Anches 1-1; Stanley Mohan - Maikel Blaaspijp 2-0; Nazir Moentazali Nazir - Just Lont 2-0; Regie Koetoe - Derryl Biohr 2-0; Hugo Kemp - Jack Paiso 2-0; Dheeradj Somai - Robur Levens 2-0; Harley Overman - Marcel Oostburg 2-0; Rinaldo Kemnaad - Cliff Karijodrono 1-1; Mahinder Jaggoe - Carlos Adaba 2-0; Eric Ligeon - Fernando Amelo 1-1; Guno Burleson - Shrikrishne Sheonath 2-0; Ruben Guiamo - Imro Adriaans 2-0; Rodney Lion - Sewpal Nannan 2-0; Dhines Jhina - Bhagwat Gajadien 2-0; Hugo Haft - Stanley Kempenaar 2-0; Harry Laldjitsingh - Emro Eifelaar 2-0; Sanjay Beharie - Chanderbhan Bansi 2-0; Sanjai Dhauntal - Andre Nicol 2-0; Kurt Louis - Franklin Alken 1-1; Krishnepersad Ori - Rudie Benschop 2-0; Jimmy Kasi - Sanjai Khoen Khoen 2-0.

Rudi Azimullah

Re: Voorronde PL2008

Post by Rudi Azimullah » Thu Jan 24, 2008 11:51

Rudi Azimullah wrote:Link naar informatie over PL 2008 voorronde

http://docs.google.com/Doc?id=dgrrzg5_6csf9bkcs

Foto Link:

http://picasaweb.google.com/azimurs/PL2008Vooronde
Rudi Azimullah
Paramaribo, Suriname

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jan 25, 2008 07:40

Dagblad Suriname, 25 januari 2008

Welgedacht A Mall en Fatum sponsoren dammer Sharief Rodjan

Image

De Surinaamse topdammer Sharief Rodjan heeft zich onlangs weten te verzekeren van de steun van twee sponsors, namelijk de Welgedacht A Mall en Fatum. Deze zullen Rodjan gedurende damtoernooien en -wedstrijden helpen met de kosten die hij maakt. ‘Heden ten dage vind je moeilijk een sponsor, daarom ben ik deze mensen die mij nu sponsoren heel dankbaar. Ik zal me dan ook uiterst inzetten om de beste prestaties te leveren en zo de naam van mijn sponsor hoog houden’, zegt de 32-jarige Rodjan. Hij gaat tijdens de voorronde van het Persoonlijk Landskampioenschap Dammen dan ook gekleed in een shirt van de sponsors. Rodjan doet het heel goed in deze voorronde, want hij is de koploper na vier ronden. Hij zal zich heel zeker voor de finaleronde plaatsen. Vorig jaar werd hij demi-kampioen. Hij heeft ook zijn internationale doorbraak gemaakt afgelopen jaar met de deelname aan het Panam-damtoernooi in Brazilië. Ook heeft hij meegedaan met de Curacao Open, waar hij semi-kampioen werd. Sharief Rodjan komt uit de gelederen van damvereniging De Straal, waarvan hij ook de secretaris is.

Rudi Azimullah

Post by Rudi Azimullah » Fri Jan 25, 2008 13:05

<PRE>

Ranglijst AW Pt WP SB
1 1 Rodjan Sharief de straal 5 8 32 49
2 2 Burleson Guno de straal 5 8 30 48
3 3 Bendt Gerson de lima 5 8 30 44
4 4 Nazir Moentazali randjiet boys 5 8 27 38
5 5 Norden Ramon de lima 5 7 31 39
6 6 Mohan Stanley combinatie`80 5 7 30 41
7 7 Orie William randjiet boys 5 7 30 38
8 8 Wijders Milton jodenbree mall 5 7 25 33
9 9 Kemp Hugo naks 5 7 24 28
10 10 Somai Dheeradj combinatie`80 5 7 24 34
</pre>
Rudi Azimullah
Paramaribo, Suriname

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Fri Jan 25, 2008 15:25

De Ware Tijd, 25 januari 2008

Bendt en Burleson nestelen zich in kopgroep

25/01/2008

Paramaribo - De ‘verloren zonen’ Gerson Bendt en Guno Burleson hebben zich genesteld in de kopgroep van de voorronde van het persoonlijk landskampioenschap dammen 2008.

De twee dammers, die zondag na ruim twee jaar hun comeback maakten, hebben net als koploper Sharief Rodjan zeven punten. Op basis van de weerstandspunten was Rodjan na de vierde ronde van woensdag eerste. Rodjan kwam op die dag remise overeen met William Orie. Ook Bendt speelde remise tegen Moentazali Nazir, terwijl Burleson won van Waldi Anches.

Image
dWT archieffoto
Gerson Bendt (r) bevindt zich in de kopgroep.-.

Overige uitslagen: Ruben Guiamo - Stanley Mohan 1-1; Fernando Amelo - Jerry Sadiek 2-0; Dheeradj Somai - Bhaan Dihal 2-0; Ramon Norden - Sanjay Beharie 2-0; Regie Koetoe - Ricardo Palesie 1-1; Milton Wijders - Rodney Lion 2-0; John Schmeltz - Sewpal Nannan 2-0; John Mentodikromo - Derryl Bohr 1-1; Eric Ligeon - Marcel Oostburg 1-1; Harley Overman - Robur Levens 1-1; Hugo Kemp - Dhines Jhina 2-0; Romeo Maatsen - Johan Haft 2-0; Rinaldo Kemnaad - Harry Laldjietsigh 1-1; Mahinder Jaggoe - Maikel Blaaspijp 1-1; Krishnepersad Ori - Kurt Louis 2-0; Just Lont - Emro Eifelaar 2-0; Jimmy Kasi - Ramesh Chierkoet 2-0; Shrikrisne Sheonath - Sanjai Dhauntal 2-0; Franklin Alken - Cliff Karijodrono 1-1; Carlos Adaba - Stanley Kempenaar 1-1; Bhagwat Gajadien - Chanderbhan Bansi 2-0; Jack Paiso - Andre Nicol 1-1; Rudi Azimullah - Imro Adriaans 2-0; Sanjai Khoen Khoen - Rudie Benschop 2-0.
Stand: 1. Rodjan 7 punten (19-32); 2. Burleson 7 (18-32); 3. Bendt 7 (18-29); 4. Nazir 7 (17-27); 5. Mohan 6 (20-29); 6. Norden 6 (19-24); 7. Wijders 6 (17-24); 8. Orie 6 (17-21); 9. Amelo 6 (15-23); 10. Somai 6 (14-22).-.

Post Reply