En zelfs met stukjes van hun onderlinge correspondentie.
Met onder andere de link naar de blog van deze man (bedankt voor promotie) die zoals Siep heeft gemerkt mag best trots zijn op door hem geboekte resultaat.
Ik moest het misschien niet doen maar ik heb op de link geklikt (never again) en gelezen wat deheer Tsydik op zijn persoonlijke blog heeft geschreven over de laatste ontwikkelingen.
In enkele zinnen heeft hij al alle mensen die mijn positie op het Forum hebben gesteund "anuslikkers" en "schreeuwers" genoemd.
En heeft voorgesteld dat op de shashki.com site de joden speciale rol hebben met daarna even in onschuldige vorm het woord "jid" gebruikend die in het Russisch wordt als antisemitisch beschouwd.
Dat is ongeveer wat wij volgens Pieter moesten op onze forum democratisch lezen.
Bestuurders hebben meer mogelijkheden dan wie dan ook om alle beschikbare media te gebruiken voor rapportage over hun prestaties en activiteiten. Als ze dat niet doen dan is het door hun eigen onkunde of door de afwezigheid van prestaties.Piet Bouma wrote:Overigens moet je je ook eens verplaatsen in de huidige bestuurders. Die zaken worden uitvergroot en alle goede zaken, die door bestuur en bestuurders gedaan worden, die blijven onderbelicht.
En hoe vaker we kritiek leveren op soms detailzaken, hoe sneller we gaan denken dat we geen goed bestuur hebben. En hoe minder mensen trek zullen hebben in die bestuursfuncties.
Je moet Piet verschil zien tussen een moeilijk invulbare bestuurpositie in de locale club en een bestuurpositie bij de Werelddambond.
Toen J. Bus op een bijzondere wijze zijn vertrek heeft aangekondigd heb ik precies 2 telefoontjes gepleegd. Dat was al voldoende om een eventuele vervanger te vinden (een Nederlandse dammer met administratieve achtergrond). Dus weliswaar is de bestuurlijke functie bij de Werelddambond niet zo onaantrekkelijk. En wij kunnen niet bang te zijn daarvoor mensen niet te kunnen vinden.