Geen idee, ik zeg ook maar watHanco Elenbaas wrote:Is Maas van 't Hoog weg als sponsor?blondegod wrote:Van Twente's eerste naar Hijken : Kroesbergen en keurentjes
Van euhh naar Twente's eerste : de Bruijn
transfer geruchten
-
-
Ik niet. Wel weet ik dat Rik Keurentjes, die momenteel drie talenten begeleid bij hun trainingsstage in Minsk, het eerste half jaar van het komend seizoen (september-januari) vanwege zijn studie in Engeland verblijft.Peter van Heun wrote:Aha, eindelijk weer een transfergerucht. Is er iemand om dit te bevestigen?blondegod wrote:Van Twente's eerste naar Hijken : Kroesbergen en keurentjes
Hijken laat Rik voor de clubwedstrijden speciaal overkomen vanuit Engeland.Jochem Zweerink wrote:Ik niet. Wel weet ik dat Rik Keurentjes, die momenteel drie talenten begeleid bij hun trainingsstage in Minsk, het eerste half jaar van het komend seizoen (september-januari) vanwege zijn studie in Engeland verblijft.Peter van Heun wrote:Aha, eindelijk weer een transfergerucht. Is er iemand om dit te bevestigen?blondegod wrote:Van Twente's eerste naar Hijken : Kroesbergen en keurentjes
-
Op het forum van de Friese Dambond laat de teamleider van Franeker, Douwe Edelenbos, weten dat Tjalling Goedemoed en Bruno Fopa volgend jaar voor Franeker spelen.
Zowel Franeker als Volendam lijken komend jaar een fraai team op de been te brengen. Ik heb nu al medelijden met het ereklasseteam dat in de nacompetitie moet aantreden tegen de nummer 2 van de noordelijke hoofdklasse.
Zowel Franeker als Volendam lijken komend jaar een fraai team op de been te brengen. Ik heb nu al medelijden met het ereklasseteam dat in de nacompetitie moet aantreden tegen de nummer 2 van de noordelijke hoofdklasse.
Ach, we zullen ze wel sparen [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]Bert Zwart wrote:Op het forum van de Friese Dambond laat de teamleider van Franeker, Douwe Edelenbos, weten dat Tjalling Goedemoed en Bruno Fopa volgend jaar voor Franeker spelen.
......door politie en dominee geweerd.....
- Hanco Elenbaas
Bert Zwart wrote:Op het forum van de Friese Dambond laat de teamleider van Franeker, Douwe Edelenbos, weten dat Tjalling Goedemoed en Bruno Fopa volgend jaar voor Franeker spelen.
Lunteren is vermoedelijk het te kloppen team in de noordelijke Hoofdklasse. Volendam en Franeker spelen om de tweede plaats.
-
Je maakt me wel nieuwsgierig Hanco. Met wie hebben ze zich dan versterkt. Lunteren uit, altijd lastig. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
- Hanco Elenbaas
Het zijn meerendeels jonge jongens bij Lunteren. Afgelopen seizoen konden ze als enige Excelsior bijhouden en dit seizoen zijn ze allemaal weer een stuk sterker geworden, zoals gebruikelijk voor jongens van die leeftijd. Ik weet niet of ze zich ook nog versterkt hebben op de transfermarkt, maar het is de vraag of dat nodig is.Douwe Edelenbos wrote:Je maakt me wel nieuwsgierig Hanco. Met wie hebben ze zich dan versterkt. Lunteren uit, altijd lastig. [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
De geluksfactor is dit jaar ook weer groot. Wie de pech heeft tegen Hiltex 2 met Eran Binenbaum, Casper van der Tak, Bert Raven en Jos Livestro te moeten spelen, wordt waarschijnlijk geen kampioen.
-
OK, Hanco, ik ben weer gerustgesteld. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Raven-Kooistra, altijd een mooie pot!
Trouwens wie tegen Goedemoed, Fopa, Kolk, Hollander, Tiemensma, Leijenaar, Huitema, Kooistra, Zondervan en Edelenbos moet spelen is ook nog geen kampioen. Het belooft iig een leuk competitiejaar te worden, waarbij er geen uitgesproken favoriet is. Wellicht tovert Apeldoorn nog iets uit de hoge hoed. Als daar een paar 900-spelers worden vervangen door 1200-spelers.......
Trouwens wie tegen Goedemoed, Fopa, Kolk, Hollander, Tiemensma, Leijenaar, Huitema, Kooistra, Zondervan en Edelenbos moet spelen is ook nog geen kampioen. Het belooft iig een leuk competitiejaar te worden, waarbij er geen uitgesproken favoriet is. Wellicht tovert Apeldoorn nog iets uit de hoge hoed. Als daar een paar 900-spelers worden vervangen door 1200-spelers.......
-
Nu heb ik dat forum van de Friese Dambond is eens rondgestruind. Al surfend lees ik daar dat:Bert Zwart wrote:Op het forum van de Friese Dambond laat de teamleider van Franeker, Douwe Edelenbos, weten dat Tjalling Goedemoed en Bruno Fopa volgend jaar voor Franeker spelen.
- Goedemoed door een Gast als transfer naar Franker vermeld wordt. Dat wordt niet bevestigd. Diezelfde gast schrijft dat Dolfing naar Franeker gaat.
Dat wordt door Dikkie de Dik, de voorzitter (?) van Franeker?, ontkend.
- De gok van Zwart dat Fopa naar Franeker gaat, wordt door diezelfde Dikkie de Dik als schot in de roos gekenmerkt.
- Leijenaar naar de Oldehove gaat.
Tja, wat moeten we nou met die Friese informatie waar door een Noord-Hollandse econometrist in de deep south naast het door de op gegokt wordt?
Last edited by Peter van Heun on Wed Jun 20, 2007 21:08, edited 1 time in total.
-
- Hanco Elenbaas
Douwe Edelenbos wrote:Het is niet Dikie de Dik, ook niet Dikkie de Dik, maar gewoon Dikkie Dik. Je weel , de Vliegende Panter van Sesamstraat...... Hmmm, dat programma met Ieniemienie. Kom op nou!! Sien en Pino dan?
Douwe, mag ik je voorstellen aan Peter van Heun?
Peter is iemand met typisch gevoel voor humor. Als Peter 'Rukkende Tukker' genoemd wordt antwoordt hij: 'Ik ben geen Tukker, ik ben een Sallander!' Peter's humor schijnt dan ook typisch Sallands te zijn.
Dan zijn er al 5 kanshebbers zo te lezen, die zullen we dan maar metDouwe Edelenbos wrote:OK, Hanco, ik ben weer gerustgesteld. [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]
Salome, Twiest, E Hilberink, Miksa, Lugthart, Hessing, B Stegeman, H Hilberink, R Schippers, en J Schippers verslaan. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
......door politie en dominee geweerd.....
- Hanco Elenbaas
Is Dick Siegers uit Weesp afgevallen?Vengaboy wrote:Dan zijn er al 5 kanshebbers zo te lezen, die zullen we dan maar met Salome, Twiest, E Hilberink, Miksa, Lugthart, Hessing, B Stegeman, H Hilberink, R Schippers, en J Schippers verslaan. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]