Michiel zal je daarmee verder kunnen helpen [img]images/smilies/icon_razz.gif[/img]Ron Heusdens wrote:
Dit is jouw dambabe Loana Meevissen !!!
Nu nog haar tel.nr. en ik kan aan de slag
Speel nu het nieuwe, GEWELDIGE spel: WIE IS JOUW DAMBABE?!?!
-
-
- ikke is batgirl
Loana Meevissen verslaat Linda Berends
Dafrinja Slomp verslaat Judith Diamond
Roelinda Lunenborg verslaat Jolien de Graag
Marjolein Bakker verslaat Saskia Veltman
Loana Meevissen verslaat Dafrinja Slomp
Marjolein Bakker verslaat Roelinda Lunenborg
Loana Meevissen verslaat Marjolein Bakker
namens mijn neef..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Dafrinja Slomp verslaat Judith Diamond
Roelinda Lunenborg verslaat Jolien de Graag
Marjolein Bakker verslaat Saskia Veltman
Loana Meevissen verslaat Dafrinja Slomp
Marjolein Bakker verslaat Roelinda Lunenborg
Loana Meevissen verslaat Marjolein Bakker
namens mijn neef..... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
- ikke is batgirl
-
-
- Real name: Irene Stegeman
haastig spoed? We hopen gewoon dat die net zo leuk blijkt te zijn als die van de dambabes...Quizmaster wrote:De damhunks komen binnenkort, dat is hopelijk binnen 2 weken en anders toch zeker wel binnen een maand. Haastige spoed is zelden goed.MonestrySoul wrote:haha
he quizmazter, komt er binnenkort nog een nieuwe quiz met dammers? Of heb je nog niet alle foto's bij elkaar kunnen sprokkelen.
En hopelijk ook dat die snel komt.. Ik denk dat de dames met spanning zitte te w88 wie de leukste hunk van de damwereld is.. (ik denk dat die hunks dat zelf ook wel wille wete.. )
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
- En Garde!!
Ook een mooi idee naast de dambabes en boys is 'de mooist besnorde damcoach' of 'de lekkerste en meest irritante damvaderverkiezing' of wellicht een koppelsite, benieuwd hoeveel procent michiel k. en jos s. matchen!
In de natuur valt zoveel te ontdekken, zodra de paartijd voorbij is gaan de ganzen trekken....
Dus zonder snor tel je niet mee?En Garde!! wrote:Ook een mooi idee naast de dambabes en boys is 'de mooist besnorde damcoach'
Of dammoederverkiezing, maar ook nu worden weer spelers gedicrimineerd, nl. kinderen en kinderloze dammers (m/v)En Garde!! wrote:of 'de lekkerste en meest irritante damvaderverkiezing'
Hier kan ik me wel in vinden. Wel moet dan elke dammer met elke damster gematched kunnen worden. Dus Michiel en Jos: 0%...En Garde!! wrote:of wellicht een koppelsite, benieuwd hoeveel procent michiel k. en jos s. matchen!
-
Op verzoek van Ron geef ik bij deze het nummer van Loana Meevissen
0611202233
Veel succes , je maakt zeker een goede kans !!
[img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
0611202233
Veel succes , je maakt zeker een goede kans !!
[img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img] [img]images/smilies/icon_twisted.gif[/img]
-
Als dat zou kunnen, dan is het ledenbestand van de dambond dus bijna verdubbeld [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img] Een veel betere oplossing dan de DT.Alex wrote:
Hier kan ik me wel in vinden. Wel moet dan elke dammer met elke damster gematched kunnen worden. Dus Michiel en Jos: 0%... [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img]
Homoseksueel
Als rechtgeaard homoseksueel kan ik niet wachten tot er een aantal lekkere kereltjes [img]images/smilies/icon_cool.gif[/img] bewonderd en gekozen kan worden. [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Is er al een foto van Vraagje beschikbaar, ik ben reuze benieuwd...
Is er al een foto van Vraagje beschikbaar, ik ben reuze benieuwd...