NK Junioren
-
- Real name: Irene Stegeman
NK Junioren
Hallo allemaal,
Ik ben weer een aantal e-mailadressen nodig van de junioren die bij ons NK komen spelen. Dit ivm een enquete die wij voor de tijd willen mailen naar hun voor diverse informatie naar de gastgezinnen toe.
Het zijn de emailadressen van de volgende personen:
Robin Vogelaar
Joeri Hezemans
Arno Bos
Zainal Palmans
Pieter Steijlen
Jeroen Stolwijk
Martijn Rentmeester
Mike Koopmanschap
Alvast bedankt voor de medewerking
Ik ben weer een aantal e-mailadressen nodig van de junioren die bij ons NK komen spelen. Dit ivm een enquete die wij voor de tijd willen mailen naar hun voor diverse informatie naar de gastgezinnen toe.
Robin Vogelaar
Joeri Hezemans
Arno Bos
Zainal Palmans
Pieter Steijlen
Jeroen Stolwijk
Martijn Rentmeester
Mike Koopmanschap
Last edited by Damkoningin on Wed Jun 06, 2007 11:45, edited 1 time in total.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~
-
Re: NK Junioren
Iedereen bedankt. Ik ben blij dat er zo snel is gereageerd.Damkoningin wrote:Hallo allemaal,
Robin Vogelaar
Joeri Hezemans
Arno Bos
Zainal Palmans
Pieter Steijlen
Jeroen Stolwijk
Martijn Rentmeester
Mike Koopmanschap
De junioren kunnen binnenkort een mailtje verwachten van onze jeugdvoorzitter (Johan van Dijk).
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*
Geen poll wie er kampioen wordt??
Misschien pakt Vogelaar wel zijn 2e kampioenschap dit jaar (hij werd al clubkampioen van DC Den Haag) [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Misschien pakt Vogelaar wel zijn 2e kampioenschap dit jaar (hij werd al clubkampioen van DC Den Haag) [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
-
Bij deze een PollAlex wrote:Geen poll wie er kampioen wordt??
-
Ik ga er vanuit dat er gewoon weer 3 EK plaatsen te verdienen zijn.MenO wrote:Pim, zonder enige concurrentie.
Martijn, Stefan en Robin, en misschien Pieter, zullen waarschijnlijk gaan strijden om de andere twee podiumplaatsen.
Zijn er nog EK- of WK-plaatsen te verdienen?
Maar WK plaatsen weet ik niet hoeveel er door mogen.
-
Wat is dat nou voor een vergelijking.Alex wrote:Geen poll wie er kampioen wordt??
Hij speelde daar met jeugd-speeltempo: 1 uur per speler per partij.
Nu gaat het om het eggie.
Niettemin: Go, Robin!!
-
Voor alle categoriën geldt dit jaar, dat de nummers 1 en 2 naar het EK mogen. De derde EK-plaats is een keuzeplaats.Damkoningin wrote:Ik ga er vanuit dat er gewoon weer 3 EK plaatsen te verdienen zijn.MenO wrote:Pim, zonder enige concurrentie.
Martijn, Stefan en Robin, en misschien Pieter, zullen waarschijnlijk gaan strijden om de andere twee podiumplaatsen.
Zijn er nog EK- of WK-plaatsen te verdienen?
Maar WK plaatsen weet ik niet hoeveel er door mogen.
-
Overigens is de zaak over keuzeplaatsen in dit geval wel enigszins gecompliceerd. Zoals Hans zegt hebben de eerste twee van het NK recht op het EK en WK. Nu wordt het iets lastiger. Voor het EK zal in ieder geval de derde plaats worden bepaald door de KNDB. Dat is nog makkelijk. Maar door de automatische plaatsing van het WK geeft de derde plaats, als Meurs tenminste bij de eerste plaats eindigt, wel weer direct. Als Meurs niet bij de eerste drie eindigt weer niet. Als volgt het schema:
Plaats 1- Recht op EK en WK
Plaats 2- Recht op EK en WK
Plaats 3- Recht op WK mits Meurs eindigt op plaats 1 en 2.
Meurs- Recht op WK en op EK als hij op plaats 1 of 2 eindigt.
Ter verduidelijking: dit is een mogelijk schema dat op dit moment logisch lijkt. Uitsluitsel zal hopelijk zo snel mogelijk gegeven worden.
Plaats 1- Recht op EK en WK
Plaats 2- Recht op EK en WK
Plaats 3- Recht op WK mits Meurs eindigt op plaats 1 en 2.
Meurs- Recht op WK en op EK als hij op plaats 1 of 2 eindigt.
Ter verduidelijking: dit is een mogelijk schema dat op dit moment logisch lijkt. Uitsluitsel zal hopelijk zo snel mogelijk gegeven worden.
-
-
Dat wel. Maar voor zover ik weet is tot op heden niemand kandidaat om het in te richten. De aspiranten zijn volgende week in Toulouse. Voor volgend jaar zijn zelfs al drie kandidaten voor het WK aspiranten, maar junioren en meisjes ...Joop wrote:Als het doorgaat, zal het wel weer in December gehouden worden neem ik aan. Het is nu een beetje laat om het nog in de zomer te plannen, niet?