Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
-
Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Papendal
Het onderwerp zegt het al.. Wat vinden jullie van de tussenstanden?
I only say my name, if the others do it 2.
- Hanco Elenbaas
Groep 1, Ik hoop Messemaker en Winkel maar Scholma zal wel een van die plaatsen in beslag nemen.
Groep 2, Een verrassende Kuyvenhoven tot nu toe, met achter hem de gevestigde orde. Zal Ben Provoost nog door kunnen schuiven
Groep3, Ik hoop op Fijn van Draad en v.d. Akker maar ik vrees dat van der Stap en Meijer mee blijven doen. Goedemoed speelt teveel remise.
Groep 4, Zal wel voor marino Barkel zijn. Kloosterziel en Boom lijken we de kandidaten voor plaats 2 of toch nog veteraan Kain. Dolfing heeft in elk geval een probleem.
Groep 2, Een verrassende Kuyvenhoven tot nu toe, met achter hem de gevestigde orde. Zal Ben Provoost nog door kunnen schuiven
Groep3, Ik hoop op Fijn van Draad en v.d. Akker maar ik vrees dat van der Stap en Meijer mee blijven doen. Goedemoed speelt teveel remise.
Groep 4, Zal wel voor marino Barkel zijn. Kloosterziel en Boom lijken we de kandidaten voor plaats 2 of toch nog veteraan Kain. Dolfing heeft in elk geval een probleem.
Re: Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Pape
Paar observaties:
- veel te veel remises (natuurlijk een paar positieve uitzonderingen (oa Boom en Ludwig))
- in alle groepen nog ~5 kanshebbers
- hopelijk plaatst Goedemoed zich
- veel te veel remises (natuurlijk een paar positieve uitzonderingen (oa Boom en Ludwig))
- in alle groepen nog ~5 kanshebbers
- hopelijk plaatst Goedemoed zich
-
- Hanco Elenbaas
Vandaag hoorde ik dat hij 76 is. Bijna dertig jaar geleden speelde ik met VAD 2 tegen DIO Den Haag, waarvan Kain toen de kampioen was. Hij zag er in die tijd uit als rond de 50, dus 76 zal wel kloppen.dam'right wrote:Is Bert Kain inderdaad al 76 ? Of is dit een ruwe schatting ? Ik zou over
dit heerschap nog wel enige leuke anekdotes kunnen vertellen , geweldig
dat hij in enen weer in de uitslagen verschijnt !
Laat maar wat anecdotes horen als je wilt!
Beste dieter
Dieter waarop baseert U als toch zijnde een middelmatige speler dat Tjalling Goedemoed te veel remises produceert?
Zou U niet wat nederiger moeten zijn tegen iemand met een astronomisch aantal van 350 rating punten meer? Of kunt U uit eigentrots deze nederigheid niet opbrengen?
Is de conclusie van U dat Tjalling teveel remises produceert Uw werkelijke kijk op zijn kansen? Of zou het kunnen zijn dat dit uit de lucht gegrepen is en te maken heeft met vetes omtrent U en de heer Tjalling Goedemoed?
Zou U niet wat nederiger moeten zijn tegen iemand met een astronomisch aantal van 350 rating punten meer? Of kunt U uit eigentrots deze nederigheid niet opbrengen?
Is de conclusie van U dat Tjalling teveel remises produceert Uw werkelijke kijk op zijn kansen? Of zou het kunnen zijn dat dit uit de lucht gegrepen is en te maken heeft met vetes omtrent U en de heer Tjalling Goedemoed?
Re: Beste dieter
Ik ben inderdaad een heel nederig dammer Katrinus, maar Tjalling leest miijn vaststelling vast wel als een aanmoediging en snapt er de humor van. Ik peste hem ook in Brunssum een paar keer met zijn remise's dat is niet omdat ik de kwaliteit van Tjalling niet zou zien maar hij heeft nu eenmaal meer dan gemiddeld moeite om voordeel in winst om te zetten dat weet Tjalling zelf ook wel. Ik gun hem van ganse harte dat hij wel de finale haalt, maar ik denk dat hij inderdaad te veel moeite heeft met winnen.ktarinus wrote:Dieter waarop baseert U als toch zijnde een middelmatige speler dat Tjalling Goedemoed te veel remises produceert?
Ik heb geen Vete met Tjalling, ik mag hem heel graag al ben ik het niet altijd met hem eens, maar dat hoeft toch ook niet?
-
-
Re: Wat vinden jullie van de tussenstanden bij de HF in Pape
Wie is Niek Kuijvenhoven ?Cheekygirl wrote:Het onderwerp zegt het al.. Wat vinden jullie van de tussenstanden?
Deze jongen gaat de groep gewoon winnen, dat vind ik wel een verrassing.
-
De juniorenkampioen van Nederland [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
Geen kans in Gelderland?? Kom nou. Ik vind Gelderland nou echt niet de zwaarste provincie om je te plaatsen. Het zou mij ten zeerste verbazen als er iemand van de Gelderse halve finalisten (Hendriksen, Fennema, Berends, Van Hierden?) door gaat naar de finale.Alex wrote:Heeft ie overigens wel sneaky gedaan: hij woont in Gelderland, maar omdat hij daar bij de plaatsing geen kans zou maken, heeft hij zich via West-Holland geplaatst (hij speelt bij Tomahaôk)...Dolly's brother wrote:De juniorenkampioen van Nederland
Ik bedoelde dat hij zich bij de junioren via de WHDB heeft geplaatst. Deze HF heeft hij wel via Gelderland gedaan, alleen Peter "de Pitbull" heeft de HF namens de WHDB bereikt. Ik hoop wel dat Fennema doorgaat naar de finale (moet ie 't wel beter gaan doen...), ook hij is WHDB-er.Guest wrote:Geen kans in Gelderland?? Kom nou. Ik vind Gelderland nou echt niet de zwaarste provincie om je te plaatsen. Het zou mij ten zeerste verbazen als er iemand van de Gelderse halve finalisten (Hendriksen, Fennema, Berends, Van Hierden?) door gaat naar de finale.Alex wrote:Heeft ie overigens wel sneaky gedaan: hij woont in Gelderland, maar omdat hij daar bij de plaatsing geen kans zou maken, heeft hij zich via West-Holland geplaatst (hij speelt bij Tomahaôk)...Dolly's brother wrote:De juniorenkampioen van Nederland