WK 2007 in Hardenberg

Post Reply
Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu May 31, 2007 12:54

Er is een soortgelijke variant op het bord gekomen, met dat verschil dat Mark 50 nog heeft. Vermoedelijk dankzij een professionele openingsvoorbereiding a la Kasparov heeft Mark nu een prettige stand op het bord en de klok, maar Schwarzman en Tsjizjov zijn ook lekker bezig.
Scholma lijkt helaas niet veel spel te krijgen tegen Misans.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Thu May 31, 2007 12:58

Ook de achterkleinzoon van de uitvinder van de noodrem, (de roemruchte werktuigbouwkundige ingenieur Igor Amrillaew), heeft zin in een eindsprint, zo lijkt het.

Bonja
Real name: Bennie Hiddink

Post by Bonja » Thu May 31, 2007 14:14

...Ligt dat aan mij of doet er helemaal niets meer

Giwdul

Post by Giwdul » Thu May 31, 2007 14:19

Bonja wrote:...Ligt dat aan mij of doet er helemaal niets meer
Hee Bennie,
Volgens mij ligt niet aan jou, bij mij gebeurt er ook vrij weinig...

Bonja

Post by Bonja » Thu May 31, 2007 14:22

Giwdul wrote:
Bonja wrote:...Ligt dat aan mij of doet er helemaal niets meer
Hee Bennie,
Volgens mij ligt niet aan jou, bij mij gebeurt er ook vrij weinig...
Mooi, of eigenlijk niet mooi Wouter

Jan Pieter
Real name: Jan Pieter Drost

Post by Jan Pieter » Thu May 31, 2007 14:32

Alsof het beeld op zwart gaat tijdens de finale van het WK voetbal.
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu May 31, 2007 14:47

Jan Pieter wrote:Alsof het beeld op zwart gaat tijdens de finale van het WK voetbal.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Het voltallige bestuur van Hiltex kijkt bij Aleksej Tsjizjov, terwijl half Friesland zich in Hardenberg staat te verdringen bij de partij van Auke Scholma. Electriciteitskabels worden stukgelopen.

Image

Souleymane Bâh lijkt voor het onmogelijke te zorgen door na Schwarzman ook Tsjizjov van de overwinning af te houden.
Mark Podolski gaat profiteren, want dit soort standen is betondammer Domtsjev niet gewend:

Image
Podolski - Domtsjev na 25...13-18
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Thu May 31, 2007 14:54

Stel dat Podolski wereldkampioen wordt, en hij vervolgens geen tijd heeft voor een match, krijgt Georgiev dan opnieuw de titel zonder te spelen?

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu May 31, 2007 15:05

Jan Pieter wrote:Stel dat Podolski wereldkampioen wordt, en hij vervolgens geen tijd heeft voor een match, krijgt Georgiev dan opnieuw de titel zonder te spelen?
Natuurlijk! Dat heeft Georgiev vast al geregeld met Ptitsyn en Bubbi. Georgiev wil ook tien wereldtitels, doet er niet toe hoe.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”

Jan Pieter

Post by Jan Pieter » Thu May 31, 2007 15:16

Hanco Elenbaas wrote:
Jan Pieter wrote:Stel dat Podolski wereldkampioen wordt, en hij vervolgens geen tijd heeft voor een match, krijgt Georgiev dan opnieuw de titel zonder te spelen?
Natuurlijk! Dat heeft Georgiev vast al geregeld met Ptitsyn en Bubbi. Georgiev wil ook tien wereldtitels, doet er niet toe hoe.
Het gaat mij er niet om om Georgiev zwart te maken. Ik ben gewoon benieuwd of er regels zijn voor deze, inmiddels niet meer geheel denkbeeldige situatie.

Bonja

Post by Bonja » Thu May 31, 2007 15:21

Hanco Elenbaas wrote:
Bonja wrote:Wie bedenkt de teksten voor teletekst, staat er een nederlander op één punt van de koplopers wordt er niets over gemeld, zelfs niet in het verslag. lijkt mij dat dat meer interesse van de buitenwacht opleverd als de zoveelste rus -al is het dan de (ex) wereldkampioen- die gedeeld koploper wordt. Je mag toch wel een beetje nationalistich zijn?
Geen idee wie dat bedenkt Ben. Eigenaardig inderdaad. Misschien is men bang voor een stormloop op Hardenberg tijdens de laatste ronden?

Image

Image
...

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu May 31, 2007 15:25

Jan Pieter wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Het gaat mij er niet om om Georgiev zwart te maken. Ik ben gewoon benieuwd of er regels zijn voor deze, inmiddels niet meer geheel denkbeeldige situatie.
Het is niet nodig Georgiev zwart te maken, want Georgiev heeft zichzelf al zwart genoeg gemaakt door de wereldtitel 2006 te accepteren en zwarter dan zwart is Georgiev geworden door zich ook nog de WK-match 2008 toe te eigenen.
Er zijn nauwelijks regels binnen de FMJD en dat houden de dames en heren bestuurders ook liever zo, want op die manier kunnen ze met natte vingerwerk zelf bepalen wat er in bijzondere gevallen moet gebeuren.

Joop

Post by Joop » Thu May 31, 2007 15:26

Wat een bende zeg vandaag... Nu mis ik de tijdnoodsfase:(

Teletekst is inderdaad ook niet erg actueel. Een voetbalwedstrijd tussen 2 amateurvoetbalclubs wordt nog beter bijgehouden op teletekst dan het WK dammen... een trieste ontwikkeling

GuidoB

Post by GuidoB » Thu May 31, 2007 15:30

We zijn weer actueel!

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Thu May 31, 2007 15:31

Ik vraag me af wat er met de electrische borden aan de hand is, want ik zie alleen maar een aantal zetten en bij sommigen helemaal niets.
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Post Reply