Speel nu het nieuwe, GEWELDIGE spel: WIE IS JOUW DAMBABE?!?!

Post Reply
Yabidooo

Post by Yabidooo » Fri Jan 09, 2004 07:45

Eindelijk gelukt, alleen wel met de hulp van een andere computer!

Annemarie Alberts verslaat Renske Kuppens
Marjolein Bakker verslaat Rushana
Roelinda Lunenborg verslaat Darya Tkatchenko
Judith Diamond verslaat Anne
Marjolein Bakker verslaat Annemarie Alberts
Judith Diamond verslaat Roelinda Lunenborg
Marjolein Bakker verslaat Judith Diamond

Dit is jouw dambabe Marjolein Bakker !!!

Op naar een nieuwe Quiz [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Alex

Post by Alex » Fri Jan 09, 2004 10:14

ikke is batgirl wrote:okee alex en de rest waarom in hemels naam moeten er foto's op internet gezet worden???? kan de wereld niet zonder foto's ofzo?????
mzzls ikke
Toch aardig dat je mij als 1e noemt, Francis, maar ik weet van niks, ik heb ze niet op internet gezet, dat zal Quizmaster gedaan hebben, lijkt me.

Cheekygirl

Post by Cheekygirl » Fri Jan 09, 2004 14:45

Irene Stegeman verslaat Annemarie Alberts
Linda Berends verslaat Jolien de Graag
Mascha Pol verslaat Lianne Kloosterziel
Leonie de Graag verslaat Linda Praseptyo
Irene Stegeman verslaat Linda Berends
Mascha Pol verslaat Leonie de Graag
Irene Stegeman verslaat Mascha Pol

Dit is jouw dambabe Irene Stegeman !!!

ktarinus

?

Post by ktarinus » Fri Jan 09, 2004 14:49

Lieve Francis ik ken je niet maar vanwaar deze agressie?

Je zou het kunnen zien als iets moois of iets wat humorvol is maar jij beschouwt het als belediging of aanval dat ze jouw foto op internet zetten. Zou je het niet als compliment kunnen beschouwen dat de webmaster jouw foto heeft uitgekozen als niet damster? Rest me nog je veel succes te wensen met je scheldkannonades of met de verkiezing, ik weet het niet jij zegt het maar.

Alex

Re: ?

Post by Alex » Fri Jan 09, 2004 14:52

ktarinus wrote:Lieve Francis ik ken je niet maar vanwaar deze agressie?

Je zou het kunnen zien als iets moois of iets wat humorvol is maar jij beschouwt het als belediging of aanval dat ze jouw foto op internet zetten. Zou je het niet als compliment kunnen beschouwen dat de webmaster jouw foto heeft uitgekozen als niet damster? Rest me nog je veel succes te wensen met je scheldkannonades of met de verkiezing, ik weet het niet jij zegt het maar.
Je hebt zelf je foto op je website gezet, Francis.

En katrinus, ze is wel damster, en ook nog 's arbiter (heeft zelfs een keer Gantwarg op z'n fl*kk*r gegeven...)

Verena

Post by Verena » Fri Jan 09, 2004 15:01

Renske Kuppens verslaat Leonie de Graag
Roelinda Lunenborg verslaat Agne Bucinskaite
Irene Stegeman verslaat Dafrinja Slomp
Darya Tkatchenko verslaat Loana Meevissen
Roelinda Lunenborg verslaat Renske Kuppens
Irene Stegeman verslaat Darya Tkatchenko
Roelinda Lunenborg verslaat Irene Stegeman

Dit is jouw dambabe Roelinda Lunenborg !!!
[img]images/smilies/new_angel.gif[/img]

ktarinus

sorry voor mn onwetendheid

Post by ktarinus » Fri Jan 09, 2004 15:09

Sorry Alex voor mn onwetendheid. Ik denk elke keer dat ik iedereen ken in de damwereld mm dit is een erg arrogante gedachte zo zie je maar de damwereld is groter dan k zou denken. Het spijt me ten zeerste Francis dat je in mn gedachten niet bestond en ik je bedacht als iemand buiten de damwereld.Laat ik mn mond maar weer houden en verderslapen.

ikke is batgirl

Post by ikke is batgirl » Fri Jan 09, 2004 15:39

ik heb deze foto inderdaad op internet gezet op mijn eigen site... maar daarom verwachtte ik niet dat hij weggekaapt zou worden en ik hem ergens anders tegen zou komen. daarbij is het een stomme foto en ben ik zo iezo te lelijk om mee te kunnen doen aan deze verkiezing aangezien er miljarden andere zijn die het dan eerder zouden verdienen om mee te mogen doen..... in plaats van mij.... daarom reageerde ik dus zo..... [img]images/smilies/new_asthanos.gif[/img]

Alex

Post by Alex » Fri Jan 09, 2004 15:43

ikke is batgirl wrote:ik heb deze foto inderdaad op internet gezet op mijn eigen site... maar daarom verwachtte ik niet dat hij weggekaapt zou worden en ik hem ergens anders tegen zou komen. daarbij is het een stomme foto en ben ik zo iezo te lelijk om mee te kunnen doen aan deze verkiezing aangezien er miljarden andere zijn die het dan eerder zouden verdienen om mee te mogen doen..... in plaats van mij.... daarom reageerde ik dus zo.....
Ik denk dat de andere foto's op een dergelijke wijze in de quiz terecht zijn gekomen.
Kijk je dinsdagavond wel uit dat ze jouw hoofd niet gebruiken als bal? Aiai, nou ga ik bijna geloven wat je zegt Francis. Als jij mensen het hoofd op hol brengt, en ze verliezen daardoor, ben je niet lelijk.

ktarinus

Dus.

Post by ktarinus » Fri Jan 09, 2004 15:48

Mag ik dus vaststellen dat je niet reageerde omdat er een foto van jou op internet stond.
Maar uit de gedachte dat je simpelweg deze foto niet mooi vind?
Is dat niet egoistisch?
Anderen komen er soms ook niet goed af hoor.
Dit is geen aanval hoor begin me nou niet verrot te schelden dat is niet de bedoeling.

ktarinus

en ik lees weer verkeerd

Post by ktarinus » Fri Jan 09, 2004 15:59

K lees even het stukje door en lees dat je je zelf te lelijk vind om mee te mogen doen? Vanwaar dit gekreukte zelfvertrouwen? Waar baseer je dit op? MM het is dus niet de foto waar je over valt maar over jezelf nergens voor nodig lijkt mij.

Alex

Re: en ik lees weer verkeerd

Post by Alex » Fri Jan 09, 2004 16:21

ktarinus wrote:K lees even het stukje door en lees dat je je zelf te lelijk vind om mee te mogen doen? Vanwaar dit gekreukte zelfvertrouwen? Waar baseer je dit op? MM het is dus niet de foto waar je over valt maar over jezelf nergens voor nodig lijkt mij.
Ik probeer haar ook al aan het verstand te brengen dat ze niet lelijk is, maar ze weigert me te geloven. En ik ken haar al een tijdje, we komen elkaar zo'n beetje wekelijks op de club tegen.

ktarinus

aha

Post by ktarinus » Fri Jan 09, 2004 18:11

Aha een diep geworteld minderwaardigheidscomplex dus! Ik roep hierbij iedereen op om haar duidelijk te maken dat ze niet lelijk is, complimentjes schijnen mensen te helpen zichzelf te waarderen en hun eigen schoonheid te zien.

Arjan

Re: aha

Post by Arjan » Fri Jan 09, 2004 18:34

ktarinus wrote:Aha een diep geworteld minderwaardigheidscomplex dus! Ik roep hierbij iedereen op om haar duidelijk te maken dat ze niet lelijk is, complimentjes schijnen mensen te helpen zichzelf te waarderen en hun eigen schoonheid te zien.
Francis, je bent bijna net zo knap als ik [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Bommetje

Een leven zonder foto's

Post by Bommetje » Fri Jan 09, 2004 19:34

Beste Francis, zonder foto's kunnen wij niet leven!
Je bent trouwens best knap!
Wat een wijsheid bezit die Ktarinus! Dat is vast een heel mooi mens (heb je een foto ook 1 van je innerlijk?)

Post Reply