Israel: Ashdod Open, 22nd April till 28th April 2007

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sat Apr 28, 2007 13:09

RonHeusdens wrote:Die Rabinovitsch is een buitengewoon beminnelijke en sterke speler. Eerst dacht ik, dat die rating natuurlijk niet kon kloppen, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
Hoe is het toernooi afgelopen Ron? De Ashdod Open website is al dagen onbereikbaar.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”
- Lord Josiah Stamp, former Director of the Bank of England

RonHeusdens

Post by RonHeusdens » Sat Apr 28, 2007 20:09

Ik heb mijn geweldige vorm uit het afgelopen NK behouden. Zelfs van Pomeranets wist ik niet te winnen. Fraaie Podkova in 1 zet om zeep geholpen. Maar omdat de rest ook niet zo best scoorde was ik toch eerste, voor Rabinovitsch(ook 10 uit 7 maar minder weerstand) en Mogiljanski met een punt minder. Ik kan er niet trots op zijn. Een tournooi met 24 deelnemers, waaronder 4 Indiers, 7 dames, een geestelijk gehandicapte, een welpje en de rest waren oude mannen, myself included.

RonHeusdens

Post by RonHeusdens » Sat Apr 28, 2007 20:24

Dit klonk misschien wat negatief. Het tournooi is een echte aanrader en volgend jaar willen ze het veel grootser opzetten. Ze willen zelfs Sijbrands en Wiersma uitnodigen. Het land is natuurlijk fantastisch. Als de site weer in de lucht is moeten er fotoos zijn van het bezoek aan Jeruzalem en de dode zee. Zelf was ik voor het eerst in Israel en zwemmen in de dode zee is een belevenis op zich. Nou ja, zwemmen. Mogiljanski was bang dat als hij te ver zou gaan en geen vaste grond meer onder zn voeten had, hij als een tuimelaar met zijn voeten omhoog niet meer rechtop zou kunnen komen en een jammerlijke verdrinkingsdood zou sterven. De klaagmuur is mij nu duidelijk. Na een rondleiding langs allerlei bezienswaardigheden, die ongeveer een uur of 5 in beslag nam, ben ik daar ook maar even gaan staan. Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Sun Apr 29, 2007 00:55

RonHeusdens wrote: Ze willen zelfs Sijbrands en Wiersma uitnodigen.
Topspelers uitnodigen is niet zo'n prestatie. Ze daadwerkelijk achter het bord laten verschijnen wel.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Thu May 03, 2007 23:59

RonHeusdens wrote:Dit klonk misschien wat negatief. Het tournooi is een echte aanrader en volgend jaar willen ze het veel grootser opzetten. Ze willen zelfs Sijbrands en Wiersma uitnodigen. Het land is natuurlijk fantastisch. Als de site weer in de lucht is moeten er fotoos zijn van het bezoek aan Jeruzalem en de dode zee. Zelf was ik voor het eerst in Israel en zwemmen in de dode zee is een belevenis op zich. Nou ja, zwemmen. Mogiljanski was bang dat als hij te ver zou gaan en geen vaste grond meer onder zn voeten had, hij als een tuimelaar met zijn voeten omhoog niet meer rechtop zou kunnen komen en een jammerlijke verdrinkingsdood zou sterven. De klaagmuur is mij nu duidelijk. Na een rondleiding langs allerlei bezienswaardigheden, die ongeveer een uur of 5 in beslag nam, ben ik daar ook maar even gaan staan. Volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn.
Wanneer komt http://ashdod-open.by.ru/Ashdod_Open.utf.htm weer tot leven? Het lijkt me aardig om te zien, Ron Heusdens en Alexander Mogiljanski in de Dode Zee.
“The modern banking system manufactures money out of nothing... If you want to be slaves of the bankers, and pay the costs of your own slavery, then let the banks create money.”

Hanco Elenbaas

Re: games and new photos

Post by Hanco Elenbaas » Mon May 07, 2007 21:16

<center>
Image
Lou Reed - I wanna be black !

Image
Prijsuitreiking

Image
</center>

composite

Post by composite » Wed May 09, 2007 08:40

[quote="Hanco Elenbaas

Image
Prijsuitreiking

[/quote]

Echt een feestelijk moment. Ze hebben er dan ook allemaal duidelijk veel plezier in.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Wed May 09, 2007 14:03

composite wrote:Echt een feestelijk moment. Ze hebben er dan ook allemaal duidelijk veel plezier in.
Ze waren treurig dat het weer voorbij was.
Het lijkt me een prettig toernooi en het zou voor het damspel een goede zaak zijn als Ashdod Open vast op de kalender komt, helemaal als de organisatie erin slaagt Sijbrands en Wiersma in Israël te krijgen.

Post Reply