transfer geruchten

Post Reply
PeterHt

Post by PeterHt » Sun Mar 11, 2007 17:21

Edwin Twiest wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Bert Zwart wrote:Hoogteijling, Klarenbeek, M. Kroesbergen terug naar DES Lunteren.

Ik denk niet dat Hiltex Peter en Henk kwijt wil.
Met Barkel, Meurs en Provoost wordt het dringen om een basisplaats bij Hiltex 1...... tenzij Hoogteijling en Klarenbeek daadwerkelijk zullen vertrekken..... (maar dan had het toch wel op de Hiltex-site gestaan... )
En dan is op de Hiltex-site ook nog te lezen dat Hein Meijer terugkomt in het eerste.
Toch jammer dat DES gisteren niet heeft gewonnen van Maas van 't Hoog...

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Sun Mar 11, 2007 18:03

PeterHt wrote:
Edwin Twiest wrote:
Hanco Elenbaas wrote:
Ik denk niet dat Hiltex Peter en Henk kwijt wil.
Met Barkel, Meurs en Provoost wordt het dringen om een basisplaats bij Hiltex 1...... tenzij Hoogteijling en Klarenbeek daadwerkelijk zullen vertrekken..... (maar dan had het toch wel op de Hiltex-site gestaan... )
En dan is op de Hiltex-site ook nog te lezen dat Hein Meijer terugkomt in het eerste.
Toch jammer dat DES gisteren niet heeft gewonnen van Maas van 't Hoog...
Oh, anders ????..... maar als jij/jullie alsnog er naar toe gaan, spelen jullie toch over een jaartje ereklasse? (niet negatief tov andere teams bedoeld, maar om aan te geven hoeveel klasse/potentie/groei er in DES zit)

Goed...ben benieuwd wie de bankzitters dan worden....al dan niet vrijwillig:-)

Trouwens.....

naam seizoen 2006-2007 seizoen 2007-2008
Hein Meijer Hiltex 2 Hiltex 1

[b]Indien niet anders vermeld wordt het eerste team van de desbetreffende club bedoeld.[/b]

Duidelijk verhaal...lekker kort

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Mar 11, 2007 19:40

Edwin Twiest wrote: maar als jij/jullie alsnog er naar toe gaan, spelen jullie toch over een jaartje ereklasse?
Als ze bij Hiltex blijven, in het tweede, dan spelen ze volgend jaar ook Ereklasse.
Maar ik hoorde dat eind juni 2006, vlak voor het sluiten van de transfermarkt, er nog een club het bedacht twee spelers van Hiltex 1 een aanbieding te doen. Die overgang werd toen verijdeld door de zeer geïrriteerde sponsor, maar het schijnt dat het nu mag...

Vengaboy

transfers Damclub Witte van Moort

Post by Vengaboy » Sun Mar 11, 2007 19:46

http://www.damclubwittevanmoort.nl/

voor het transfernieuws bij onze club
......door politie en dominee geweerd.....

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Sun Mar 11, 2007 20:05

Hanco Elenbaas wrote:
Edwin Twiest wrote: maar als jij/jullie alsnog er naar toe gaan, spelen jullie toch over een jaartje ereklasse?
Als ze bij Hiltex blijven, in het tweede, dan spelen ze volgend jaar ook Ereklasse.
Maar ik hoorde dat eind juni 2006, vlak voor het sluiten van de transfermarkt, er nog een club het bedacht twee spelers van Hiltex 1 een aanbieding te doen. Die overgang werd toen verijdeld door de zeer geïrriteerde sponsor, maar het schijnt dat het nu mag...
Lekker vaag; waarom geen namen? 't was toch niet WvM he???.... dan is't goed dat er geen namen genoemd wordt

Hanco Elenbaas

Re: transfers Damclub Witte van Moort

Post by Hanco Elenbaas » Sun Mar 11, 2007 20:11

Vengaboy wrote:http://www.damclubwittevanmoort.nl/

Indrukwekkend, gefeliciteerd!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Mar 11, 2007 20:13

Edwin Twiest wrote:Lekker vaag; waarom geen namen? 't was toch niet WvM he???.... dan is't goed dat er geen namen genoemd wordt
We moeten niet alles verklappen Edwin. Bovendien komt het binnenkort toch wel uit.

Edwin Twiest

Re: transfers Damclub Witte van Moort

Post by Edwin Twiest » Sun Mar 11, 2007 20:17

Hanco Elenbaas wrote:
Vengaboy wrote:http://www.damclubwittevanmoort.nl/

Indrukwekkend, gefeliciteerd!
Dank je wel, Hanco....WvM is er erg blij mee (en terecht lijkt me)

Domchev blijft trouwens bij WvM.... dus op de hiltex-site kan hij geschrapt worden als kandidaat...

Nu alleen Boulatov, Georgiev,Kalmakov, Kouogueu, Lagoda, Mikhalchenka, Samb en Bassirou Bâ nog inlijven.... [b]dan [/b]wil ik pas een weddenschap aangaan of Hiltex 2 volgend seizoen kampioen wordt [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]

Edwin Twiest

Post by Edwin Twiest » Sun Mar 11, 2007 20:22

Hanco Elenbaas wrote:
Edwin Twiest wrote:Lekker vaag; waarom geen namen? 't was toch niet WvM he???.... dan is't goed dat er geen namen genoemd wordt
We moeten niet alles verklappen Edwin. Bovendien komt het binnenkort toch wel uit.
Nu ik er over nadenk..... volgens mij was het mijn idee destijds...hm.... wil je uit beleefdheid niet vermelden dat WvM op mijn verzoek/advies de jongens heeft benaderd.... Ach..je bent / was jong en ontzettend wanhopig en dan probeer je te pakken wat je pakken kan he....

Maar goed.... Hiltex heeft (ook nu) (over)capaciteit genoeg toch !?!?

Maar ik neem aan dat er meer teams bezig zijn zich te versterken? Van Stigt, Bart Smit, Heijmans, Meurs..., enz enz....

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Mar 11, 2007 21:13

Edwin Twiest wrote:Maar goed.... Hiltex heeft (ook nu) (over)capaciteit genoeg toch !?!?
Er is een stroming binnen Hiltex die twee teams in de Ereklasse wil, een derde in de Hoofdklasse plus een Hiltex 4 op het niveau van clubs als Amstelland, VAD en Gandhi.
Maar de meningen zijn hierover verdeeld binnen de club, dus we moeten waarschijnlijk nog wat geduld hebben voor het zover is.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Mar 11, 2007 23:54

Edwin Twiest wrote:Maar ik neem aan dat er meer teams bezig zijn zich te versterken? Van Stigt, Bart Smit, Heijmans, Meurs..., enz enz....
De woordvoerder van Bart Smit hoopt dat de oudste vereniging van Noord-Holland nog één keer kan stunten in de transferperiode. Bart Smit wil nog één heel sterke speler aantrekken.

Hoe meer transfers, hoe beter voor het damspel.

Eric van Dusseldorp

Post by Eric van Dusseldorp » Mon Mar 12, 2007 00:07

Hanco Elenbaas wrote: (...) Hoe meer transfers, hoe beter voor het damspel.
Eerlijk gezegd vraag ik me af, of dat echt zo is.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Mar 12, 2007 00:15

Eric van Dusseldorp wrote:
Hanco Elenbaas wrote: (...) Hoe meer transfers, hoe beter voor het damspel.
Eerlijk gezegd vraag ik me af, of dat echt zo is.
De meeste transfers van de afgelopen weken zijn te wijten aan het terugtrekken van de sponsor van Denk en Zet Culemborg. In dit geval is het dus duidelijk niet goed, al die transfers, want we zouden geen sponsors moeten verliezen.

Het verhaal gaat dat Henk volgend seizoen zelf sponsor wordt en dat de club dan Stoop Denk en Zet zal gaan heten. Dat zou een gunstige ontwikkeling kunnen zijn, want dan begint er een nieuwe stoelendans.

Hoe meer aan elkaars spelers wordt getrokken, hoe beter de betaling wordt, en dat lijkt me alleen maar goed voor het damspel, of zie ik iets over het hoofd ?

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Mon Mar 12, 2007 00:30

De sponsors die hun geld in teams stoppen, kunnen dat beter doen in grootmeestertoernooien, zodat het geld bij de echte profs terecht komt.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Mar 12, 2007 00:41

Bert Zwart wrote:De sponsors die hun geld in teams stoppen, kunnen dat beter doen in grootmeestertoernooien, zodat het geld bij de echte profs terecht komt.
De basis van een bloeiende sport is het verenigingsleven, daarom is het goed dat in de eerste plaats daar een beetje geld in gepompt wordt. Zo komt het toch ook bij de beste spelers terecht.
Relatief zijn het natuurlijk kleine bedragen die in het dammen omgaan. Pieter is waarschijnlijk de grootste sponsor in de damwereld en Hiltex is voor nog geen 30.000 euro per jaar klaar in Amsterdam.
Van zo'n bedrag organiseer je geen grootmeestertoernooi in de schaakwereld en in de damwereld alleen toernooien waar om gelachen wordt door de media. Dus moeten er wegen gevonden worden naar rijkere sponsors om die grootmeestertoernooien van geld te voorzien. En juist dat lukt niet meer de laatste tien, twintig jaar.

Post Reply