Leuk. Een nieuw spel bij de KNDB i.p.v. Sudoku? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Bert Zwart wrote: Machtspelletjes.
Leg de spelregels eens uit Bert.
Kunnen we dat ook in Friesland spelen?
Leuk. Een nieuw spel bij de KNDB i.p.v. Sudoku? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Bert Zwart wrote: Machtspelletjes.
Dat kan. Eerst "hoe wordt ik een rat" van Joep Schrijvers lezen en dan terugkomen.Piet Bouma wrote:Leuk. Een nieuw spel bij de KNDB i.p.v. Sudoku? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Bert Zwart wrote: Machtspelletjes.
Kom zeg, er is net een nieuwe wedstrijdcommissaris.Piet Bouma wrote:Leuk. Een nieuw spel bij de KNDB i.p.v. Sudoku? [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img]Bert Zwart wrote: Machtspelletjes.
Vandaag heb ik van Rob Clerc, de nieuwe CJT trainer, de uitnodiging voor de eerste CJT training van dit jaar ontvangen.Ajax-fan wrote:Als CJT-deelnemer kreeg ik laatst post met daarin een overzicht van alle trainingsdeelnemers en daar stond toen onder CJT-trainer: niet bekend of iets dergelijks. Misschien heeft het er mee te maken dat ik niet bij de wedsrijd CJT - Suriname was, maar ik wist totaal niks van het vertrekken van Tjalling af. Voor mij was het dus een totale verrassing. Verder hebben we ook niets meer gehoord over de reden. Ook nog niet over de nieuwe trainer. Dat moet ik nu maar via het forum vernemen. Misschien dat andere CJT-deelnemers het wel wisten?Piet Bouma wrote:Ik begrijp het niet helemaal.F4 - 2 KNDB handboek
Februari 2007
Deelnemers Centrale Juniorentraining (CJT)
<knip>
Trainer
Rob Clerc Pinkwerf 28 2725 DB ZOETERMEER 079 341 57 51
Met stille trom wordt iets in het handboek veranderd, zonder dat er verdere informatie is?
Het benoemen van een nieuwe trainer lijkt mij in iedere geval iets om op de KNDB-site te vermelden.
De vorige keer was er bij een vacature een open sollicitatieprocedure (misschien had ik zelfs wel willen solliciteren [img]images/smilies/icon_evil.gif[/img] ).
Nu is een en ander binnenkamers geregeld?
Enfin, e.e.a. zal in de komende bondsraadvergadering (17-03-2007) wel verduidelijkt worden, neem ik aan.
Of hebben Forum-deelnemers al antwoorden op deze vragen?
Aha, vandaar dat Henk Stoop weer aktief is geworden?!Jochem Zweerink wrote:...Vandaag heb ik van Rob Clerc, de nieuwe CJT trainer, de uitnodiging voor de eerste CJT training van dit jaar ontvangen...
De rubriek in de Volkskrant van afgelopen zaterdag ging ook over Livestro.Bert Zwart wrote:Wij feliciteren voormalig studentenkampioen Jos Livestro met zijn aanstaande vaste rubriek in buitenhof:
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/ ... /33409256/
De Bondsraad/KNDB krijgt het druk volgende week.Piet Bouma wrote:Inmiddels heeft Goedemoed op
http://damwereld.web-log.nl/damwereld/
een uitgebreid verhaal omtrent de situatie gepubliceerd.
Het stuk van Goedemoed is natuurlijk gelardeerd met oude zaken, adrenaline en emotie. Als we die jus eraf halen blijft er een aantal vragen over:Piet Bouma wrote:Inmiddels heeft Goedemoed op
http://damwereld.web-log.nl/damwereld/
een uitgebreid verhaal omtrent de situatie gepubliceerd.
<center>Haitze Meurs wrote: Het is niet mijn gewoonte om te reageren op artikelen die ik onder ogen krijg. Dit ter vermijding van onverkwikkelijke discussies in welles/nietes sferen. Tjalling merkt een aantal zaken raak op, maar is niet op alle punten goed geinformeerd of heeft sommige zaken zelfs buitengewoon slecht geinterpreteerd. Terzake de Henk-lijn in de Culemborgse club heb ik in de pers opgemerkt dat het mij goed lijkt voor de club wanneer er binnen de club weer één heldere lijn geldt. Verdeeldheid en strijd in een vereniging is nooit goed.Beter een Henk Stoop-lijn,waar een flink aantal leden cq ouders zich gelukkig bij voelen,en een lijn die in de ogen van sommigen zelfs respect afdwingt,dan een continu gevecht om zielige zaken. Hoewel ik persoonlijk zeker niet gecharmeerd ben van de werkwijze van Henk, moet ik hem nageven dat hij wel een aantal jeugdspelers tot podiumplaatsen gemotiveerd en/of gedreven heeft, danwel niet ervan heeft kunnen weerhouden.Ik stel vast dat er ook weer mensen zijn die dat feit zwaar laten meewegen in hun (positieve)oordeel over Henk Stoop.Dat er daarnaast de nodige slachtoffers vallen, is kennelijk een (minder bekend) probleem van een lagere orde.
Geplaatst door: haitze | 10 maart 2007 om 4:15