blondegod wrote:Die jeugd van tegenwoordig ook..........vroeg naar bed gaan is er niet meer bij [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Erg he?!?!, maar ja, wat doe je eraan... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img]
blondegod wrote:Die jeugd van tegenwoordig ook..........vroeg naar bed gaan is er niet meer bij [img]images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img]
Dat is waar, maar ook Paul hoort natuurlijk in de finale thuis.Bert Zwart wrote:Columnist Michiel Kroesbergen lijkt hard op weg zich voor het NK te plaatsen ten koste van zijn voormalig lijdend voorwerp, Marino Barkel.
Wellicht stapt Marino de laatste tijd iets te weinig!? zo'n brok talent hoort in het NK thuis...
Een korte reactie van Michiel:Hanco Elenbaas wrote:Michiel heeft heel veel geluk gehad vertellen de kenners. In het weekend van de 3de en 4de ronde haalde hij drie punten, terwijl hij zowel tegen Gérard Jansen als tegen Maikel Palmans straal verloren zou hebben gestaan.
Michiel Kroesbergen wrote:Dag Hanco,
even een reactie op je bericht over mijn partijen uit de 3e en 4e ronde.
Ik ben altijd bereid om te leren. Zou je daarom voor mij aan jouw 'kenners' kunnen vragen waar ik straalverloren sta tegen Palmans?
Naar mijn idee (en ook volgens Flits) was het juist een partij waar ik steeds beter kwam te staan en uiteindelijk terecht won. (zo ongeveer het tegenovergestelde van straalverloren dus..).
Tegen Jansen stond ik inderdaad vreselijk slecht en op het eind zelfs een schijf achter. Toch ben ik erg benieuwd of jouw 'kenners' de winst voor Jansen kunnen aantonen. GMI Jansen zelf en Flits konden het namelijk niet.
Ik ben erg benieuwd naar de reactie van jou of de 'kenners'!
Vriendelijke groet en no hard feelings (jij verlaat je immers ook maar op 'kenners')
Michiel Kroesbergen
Omdat de behoefte aan een nieuwe uitdaging dan nog sterker zal zijn, misschien zelf sterk genoeg om een overstap te maken.Hanco Elenbaas wrote:Waarom Bert?Bert Zwart wrote:Misschien is het voor Marino en Hiltex wel beter dat hij terugvalt naar het Overijssels kampioenschap...
Omdat Marino dan misschien goedkoper is? Of omdat Marino dan Kees niet meer kan onttronen?