transfer geruchten

Post Reply
Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Sun Oct 01, 2006 01:51

blondegod wrote:
Hanco Elenbaas wrote:Op 15 mei schreef ik:
Hanco Elenbaas wrote:Wadim Wirni en Elena Altsjoel van CEMA naar Maas van ’t Hoog.
blondegod maakte er dit van:
blondegod wrote:
Zie pagina http://www.fmjd.org/bb/viewtopic.php?t= ... &start=675

Wadim Wirni is heel boos op me. [img]images/smilies/icon_biggrin.gif[/img] Tegen Slawa zei hij vandaag dat ik een slecht mens ben, omdat ik zijn vrouw, de vijfvoudig wereldkampioene, voor koffiejuffrouw heb uitgemaakt.
Hoe is het nu met de teamspirit in Hengelo?
Zou Wirni weten wie Blondegod is? [img]images/smilies/icon_redface.gif[/img] En dan nog ; hij kan vast wel tegen een geintje [img]images/smilies/icon_smile.gif[/img]
Nee, hij was echt erg boos volgens Slawa. Misschien maar beter om niet te vertellen wie Blondegod is, anders wordt deze misschien nog vervangen door de koffie-juffrouw. [img]images/smilies/icon_exclaim.gif[/img] Jean-Marc stond vanmiddag zeer beroerd, hoorde ik.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Sun Oct 01, 2006 21:36

Wirny vroeg tijdens Nijmegen aan mij wie dat grapje gemaakt had. Ik kon het op dat moment niet achterhalen, maar hij weet volgens mij wel degelijk wie blondegod is.

blondegod

Post by blondegod » Sun Oct 01, 2006 22:16

Hanco Elenbaas wrote:
Nee, hij was echt erg boos volgens Slawa.
Die 2 zaten alleen maar te schaterlachen!! (vooral Wirni kon je door het hele gebouw horen) Het zal dus wel wat meevallen.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Oct 02, 2006 15:38

blondegod wrote:Die 2 zaten alleen maar te schaterlachen!! (vooral Wirni kon je door het hele gebouw horen) Het zal dus wel wat meevallen.
Ik help het je hopen blondegod, want ik vind het ook een onschuldig en bovendien vermakelijk grapje.
Maar Wirni was des duivels volgens Slawa, dus er zwaait nog wat voor je. Vergeet niet dat Wirni een beetje onder de plak zit. Hij heeft destijds verschrikkelijk zijn best moeten doen om Lena te veroveren, omdat ook Eran meende in Lena zijn grote liefde te hebben gevonden.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Mon Jan 22, 2007 23:10

Image

Marino Barkel speelt komend seizoen voor Hiltex, als het aan de clubleiding van Hiltex ligt.
Het nerdspercentage in Hiltex 1 moet omlaag en Marino is de aangewezen man om weer wat schwung terug te brengen. Maar ook Bart Smit Volendam lijkt zijn zinnen op Marino gezet te hebben.
Wordt vervolgd.

Damkoningin
Real name: Irene Stegeman

Post by Damkoningin » Tue Jan 23, 2007 09:02

Hanco Elenbaas wrote:Image

Marino Barkel speelt komend seizoen voor Hiltex, als het aan de clubleiding van Hiltex ligt.
Het nerdspercentage in Hiltex 1 moet omlaag en Marino is de aangewezen man om weer wat schwung terug te brengen. Maar ook Bart Smit Volendam lijkt zijn zinnen op Marino gezet te hebben.
Wordt vervolgd.

En Marino gaat niet weg bij Witte van Moort. Dus hoeft niet vervolgd te worden dit bericht!!! Image
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

~Geen medelijden voor hem die zonder kennis is~

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 23, 2007 10:19

Damkoningin wrote:En Marino gaat niet weg bij Witte van Moort.
We zullen over een paar maanden weten hoe dit afloopt. Voor zover ik weet heeft Pieter al op het NK 2005 in Groningen een optie op Marino en Dagnija verworven.

Damkoningin

Post by Damkoningin » Tue Jan 23, 2007 11:06

Hanco Elenbaas wrote:
Damkoningin wrote:En Marino gaat niet weg bij Witte van Moort.
We zullen over een paar maanden weten hoe dit afloopt. Voor zover ik weet heeft Pieter al op het NK 2005 in Groningen een optie op Marino en Dagnija verworven.
Ik kan je nu al zeggen dat ik voor 100% zeker weet dat Marino niet weggaat. Dagnija gaat ook niet weg en Mara ook niet. Dus je kunt het wel "weer" posten, maar beetje onzin Hanco...
*Want achter het masker van "toch wel gelukkig" ligt wanhoop en twijfel zo drijvend en nukkig*

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jan 23, 2007 14:49

Ik geloof dat het nu mijn beurt is in dit terugkerende jaarlijkse ritueel om te zeggen dat Hiltex Marino niet kan betalen?

Damkoningin

Post by Damkoningin » Tue Jan 23, 2007 14:52

Bert Zwart wrote:Ik geloof dat het nu mijn beurt is in dit terugkerende jaarlijkse ritueel om te zeggen dat Hiltex Marino niet kan betalen?
Je was volgens mij iets te vroeg, maar maakt nie uit. (Volgende keer wel op je beurt wachten... [img]images/smilies/icon_wink.gif[/img] [img]images/smilies/icon_lol.gif[/img] )

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 23, 2007 15:03

Bert Zwart wrote:Ik geloof dat het nu mijn beurt is in dit terugkerende jaarlijkse ritueel om te zeggen dat Hiltex Marino niet kan betalen?
Marino krijgt bij Witte van Moort nog geen 2500 euro per seizoen. Kees krijgt bij Hiltex twee keer zoveel.
De enige reden waarom Marino dit seizoen bij Westerhaar bleef was dat hij het toen zielig vond de club te verlaten omdat er al zoveel weg waren. Redenen voor Marino om te vertrekken zijn dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en vooral dat Dagnija met haar universitaire kunstgeschiedenisopleiding makkelijk werk kan vinden in Amsterdam, maar helaas niet in Vriezenveen en omgeving.

In 2005 ging de overstap van Marino niet door omdat hij volgens zijn contract bij Witte van Moort ook nog eens een (relatief) vette afkoopsom moest neerleggen als hij Witte van Moort voortijdig zou verlaten.
Last edited by Hanco Elenbaas on Tue Jan 23, 2007 15:08, edited 1 time in total.

Damkoningin

Post by Damkoningin » Tue Jan 23, 2007 15:08

Hanco Elenbaas wrote:
Marino krijgt bij Witte van Moort nog geen 2500 euro per seizoen. Kees krijgt bij Hiltex twee keer zoveel.
De enige reden waarom Marino afgelopen seizoen bij Westerhaar bleef was dat hij het toen zielig vond de club te verlaten omdat er al zoveel weg waren. Redenen voor Marino om te vertrekken zijn dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en vooral dat Dagnija met haar universitaire kunstgeschiedenisopleiding makkelijk werk kan vinden in Amsterdam, maar helaas niet in Vriezenveen en omgeving.

In 2005 ging de overstap van Marino niet door omdat hij volgens zijn contract bij Witte van Moort ook nog eens een (relatief) vette afkoopsom moest neerleggen als hij Witte van Moort wou verlaten.
Sinds wanneer doet Dagnija een kunstgeschiedenisopleiding? Volgens mij is ze aan het leren op de SPW of die kanten uit. Dus hoe je daarbij komt is ook een raadsel.
En ik denk dat ik Marino toch iets beter ken dan jij, dus die reden wat jij zegt slaat ook nergens op....
En Marino heeft het nooit over een overstap gehad, want hij wil niet weg bij WvM.
Ik hoop dat het nu duidelijk is, want dit is gewoon onzin wat jij hier neer post, maar ja, als je niets te doen hebt, ga je maar weer onzin schrijven he?!?!

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 23, 2007 15:12

Damkoningin wrote:Ik hoop dat het nu duidelijk is, want dit is gewoon onzin wat jij hier neer post, maar ja, als je niets te doen hebt, ga je maar weer onzin schrijven he?!?!
Als alles waar jij met je boze bolletje niets van weet in de categorie onzin zou worden ondergebracht zou er vanzelfsprekend bijna niets dan onzin in de wereld zijn.

Bert Zwart

Post by Bert Zwart » Tue Jan 23, 2007 15:15

Hanco Elenbaas wrote:
De enige reden waarom Marino dit seizoen bij Westerhaar bleef was dat hij het toen zielig vond de club te verlaten omdat er al zoveel weg waren. Redenen voor Marino om te vertrekken zijn dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en vooral dat Dagnija met haar universitaire kunstgeschiedenisopleiding makkelijk werk kan vinden in Amsterdam, maar helaas niet in Vriezenveen en omgeving.

In 2005 ging de overstap van Marino niet door omdat hij volgens zijn contract bij Witte van Moort ook nog eens een (relatief) vette afkoopsom moest neerleggen als hij Witte van Moort voortijdig zou verlaten.
Wellicht kan Hiltex Marino binnenhalen door een leuke baan in een kunstgalerie voor Dagnija te regelen? Dan kan Marino als dammende huisman bij Hiltex aan de slag.

Hanco Elenbaas

Post by Hanco Elenbaas » Tue Jan 23, 2007 15:20

Bert Zwart wrote:Wellicht kan Hiltex Marino binnenhalen door een leuke baan in een kunstgalerie voor Dagnija te regelen? Dan kan Marino als dammende huisman bij Hiltex aan de slag.
Zoiets was ook de bedoeling, maar het kan zijn dat de plannen van Marino en Dagnija veranderd zijn. We horen het binnenkort wel van ze.

Post Reply