Sinds enkele dagen kan ik de fmjd site thuis niet meer openen. Ik krijg dan het bericht kan server niet vinden. Nu blijkt dat ook de site van Shaski die op dezelfde server draait niet berijkbaar is voor mij. Alle andere internet functies werken normaal. Rondvragen bij een lange rij van deskundigen heeft tot nu toe niets opgeleverd. Is er wellicht een slimmerik op dit forum die me nog aan nieuwe tips kan helpen hoe dit probleem op te lossen?
Alle tips zijn welkom en naar goede traditie van andere forum bezoekers loof ik een flesje wijn uit voor degene met de gouden tip
Dieter
probleem met FMJD Site
-
Re: probleem met FMJD Site
Ongetwijfeld heb je deze tips al gekregen Dieter:Dieter wrote:Sinds enkele dagen kan ik de fmjd site thuis niet meer openen. Ik krijg dan het bericht kan server niet vinden. Nu blijkt dat ook de site van Shaski die op dezelfde server draait niet berijkbaar is voor mij. Alle andere internet functies werken normaal. Rondvragen bij een lange rij van deskundigen heeft tot nu toe niets opgeleverd. Is er wellicht een slimmerik op dit forum die me nog aan nieuwe tips kan helpen hoe dit probleem op te lossen?
Alle tips zijn welkom en naar goede traditie van andere forum bezoekers loof ik een flesje wijn uit voor degene met de gouden tip
Dieter
De history (of geschiedenis) van Internet Explorer (of Firefox) wissen, caché leegmaken en dan via het adres www.fmjd.org het opnieuw eens proberen.
Sla je pagina's ook off-line op? (volgens mij ook beter om niet te doen).