Yes Jacques, the error is caused by your computerprogram that could not translate well my sentence "Tamelijk betrouwbare bronnen kennen een groot aantal deelnemers die uitgenodigd zijn voor het komende Bijlmertoernooi. "which means that these players have been invited, as to some pretty good informed circles.Jacques PERMAL wrote:ARNAUD CORDIER à BIJLMER ?
Le GMI français affirme sa surprise sur le forum FFJD :
Ce n'est que la semaine dernière lors de l'interclub des Pays-Bas que l'on m'a posé la question pour la première fois et encore, par personne interposée; j'ai répondu non (avec déjà Parthenay, le championnat de France, le championnet d'Europe et le mondial par équipes de Dakar, ça fera déjà pas mal).
Des informations erronées en ce qui concerne ma présence à ce tournoi.
Traduction en anglais
An intermediary person (not an organizer) asked me if I wanted to play the tournament. My answer was NO. I played PARTHENAY, CDF, CDE past months and I plan to be in DAKAR (WC). I think it is so much !!
Bad news about my presence in BIJLMER !!!
9de Internationaal Bijlmertoernooi 22-29 oktober 2006
- Hanco Elenbaas
- DeletedProfile
- Hanco Elenbaas
Een van Pim's voorgangers, Roberts Misans, werd twee jaar geleden ook 'slechts' voor de Meestergroep uitgenodigd. Ik denk niet dat ooit een regerend jeugdwereldkampioen meteen in de Grootmeestergroep heeft mogen meedoen. Geloof maar niet dat Achfaaq en de Drostjes gek genoeg zijn om Roel Boomstra in de Grootmeestergroep te laten meespelen, dus vraag Pim alsjeblieft of hij wil terugkomen op zijn beslissing. De winnaar van de Meestergroep kwalificeert zich voor de Grootmeestergroep van volgend jaar.rijmer wrote:belachelijk overigens dat Pim Meurs slechts voor de Meestergroep wordt uitgenodigd en zoals de geruchten gaan een Roel B wel daarvoor gevraagd wordt.
Pim heeft de uitnodiging dan ook naast zich neergelegd
In de Meestergroep doet dit jaar ook een oud-wereldkampioen mee, plus een achtvoudig NK-finalist! Of zijn die niet zoveel waard als een regerend Jeugdwereldkampioen?
Toen ik me vijf jaar geleden plaatste voor de Grootmeestergroep kreeg ik van een grootmeester zelfs honderden guldens aangeboden als ik mijn plaats aan hem beschikbaar wou stellen, dus je kunt niet zomaar meedoen aan het Damwalhalla!
- DeletedProfile
Een redenatie die niet helemaal opgaat.
Pim is een Nederlands Wereldkampioen!
Gebruikelijk overal ter wereld en in elke tak van sport is dat je dan (vooral) in je eigen land privileges verwerft en dus wel uitgenodigd zal worden.
Nee hij zal hem niet aannemen vermoed ik zo.
Het is aan Tsjegolev dat hij dit aanneemt.
De NKfinalist doet er al helemaal niet toe.
Gebruikelijk overal ter wereld en in elke tak van sport is dat je dan (vooral) in je eigen land privileges verwerft en dus wel uitgenodigd zal worden.
Nee hij zal hem niet aannemen vermoed ik zo.
Het is aan Tsjegolev dat hij dit aanneemt.
haha, eigenlijk ook te makkelijk op hier op te reageren reinier..
maar gelukkig dat de voorzitter het allemaal "goed" weet!!
volgende keer niet eerst ff checken als alles wel klopt wat je hier verkondigd???
of misschien pim zelf iets laten schrijven hier als die daar zin in heeft?
haha lachwekkend, denk niet dat pim zo naief zou denken dat je meteen voor de gmi-groep wordt uitgenodigd als je wk wint bij de junioren..
en met beetje gezond verstand weet je dat roel ook geen plek krijgt daar.. maja
maar gelukkig dat de voorzitter het allemaal "goed" weet!!
volgende keer niet eerst ff checken als alles wel klopt wat je hier verkondigd???
of misschien pim zelf iets laten schrijven hier als die daar zin in heeft?
haha lachwekkend, denk niet dat pim zo naief zou denken dat je meteen voor de gmi-groep wordt uitgenodigd als je wk wint bij de junioren..
en met beetje gezond verstand weet je dat roel ook geen plek krijgt daar.. maja
- Hanco Elenbaas
Dat is waar.rijmer wrote:Een redenatie die niet helemaal opgaat.
Igor Mikhaltsjenko, twee keer tweede op het WK junioren, mocht ook meedoen in de Grootmeestergroep van het toernooi van Minsk dit jaar. Igor won die groep zelfs, maar eindigde later achter Pim tijdens het WK in Hijken.
Slawa doet mee aan de Meestergroep. Achtvoudig NK-finalist Paul Oudshoorn (MI en MN) ook. Als Pim meedoet aan de Meestergroep kan hij zijn score tegen Paul misschien een beetje opvijzelen?!rijmer wrote:Het is aan Tsjegolev dat hij dit aanneemt.
Misschien zijn dit niet mijn zaken maar dat doet er ff niet toe. Het lijkt me vrij normaal dat Pim een uitnodiging krijgt voor de meestergroep en niet voor de gmi-groep. Laat hem maar bewijzen dat 'ie in de grootmeestergroep thuishoort!!
Het is natuurlijk een prestatie van formaat wat Pim dit jaar heeft neergezet!! Maar om iemand dan meteen het walhalla in te prijzen (bij wijze van spreken) gaat me wat te ver.
Suc6 in de meestergroep Pim!!!
Krijg ik trouwens ook een uitnodiging?
Het is natuurlijk een prestatie van formaat wat Pim dit jaar heeft neergezet!! Maar om iemand dan meteen het walhalla in te prijzen (bij wijze van spreken) gaat me wat te ver.
Suc6 in de meestergroep Pim!!!
Krijg ik trouwens ook een uitnodiging?
8 (!!!) voudig finalist. Sorry hoor, maar daar neem ik mijn petje voor af! Ik bespeur namelijk een negatief ondertoontje [img]images/smilies/mad.gif[/img]rijmer wrote:.
-
Als organisator zou ik ook eerder Roel dan Pim uitnodigen voor de grootmeestergroep.
Pim is natuurlijk vele malen sterker, maar Roel is "hot".
De piepjonge Roel genereert ongetwijfeld meer interesse van de pers dan de 18 jarige Pim.
"If you're not a grandmaster at 14, you're a has-been" wordt er in het schaken wel eens gezegd.
Natuurlijk is het voor Pim vervelend, maar ik hoop dat hij deze informatie op dezelfde manier gebruikt als toen hij van een jeugdleider te horen kreeg dat hij geen talent is.
Pim is een koele kikker, he does not get mad, he gets even. Volgend jaar in het NK.
De piepjonge Roel genereert ongetwijfeld meer interesse van de pers dan de 18 jarige Pim.
"If you're not a grandmaster at 14, you're a has-been" wordt er in het schaken wel eens gezegd.
Natuurlijk is het voor Pim vervelend, maar ik hoop dat hij deze informatie op dezelfde manier gebruikt als toen hij van een jeugdleider te horen kreeg dat hij geen talent is.
Pim is een koele kikker, he does not get mad, he gets even. Volgend jaar in het NK.
- Hanco Elenbaas
<center>
Elvira Sweet
</center>
Elvira Sweet, de aardige burgemeester van Amsterdam Zuidoost, is al jaren een van de weldoeners van het Bijlmertoernooi.
Op http://www.zuidoost.amsterdam.nl/live/i ... det=111213 geeft Elvira haar wekelijkse column. Vandaar kom je ook bij haar weblog uit 2005 en 2004.
Elvira Sweet
</center>
Elvira Sweet, de aardige burgemeester van Amsterdam Zuidoost, is al jaren een van de weldoeners van het Bijlmertoernooi.
Op http://www.zuidoost.amsterdam.nl/live/i ... det=111213 geeft Elvira haar wekelijkse column. Vandaar kom je ook bij haar weblog uit 2005 en 2004.
- Hanco Elenbaas
<center>
Bijlmertoernooi 2001
vlnr Achfaaq Mohamedjoesoef, Peter Bookelman, Hein Meijer,
Kees Thijssen, Ndiaga Samb en de manager van het Mercure Hotel
</center>
Van Peter Bookelman is op Internet geen foto te vinden. Vreemd, want Peter is de grote man van Topsport Amsterdam en als zodanig heeft Peter niet alleen enorm veel betekend voor het Bijlmertoernooi, maar ook voor bijvoorbeeld het NK 2003 in Amsterdam.
Peter heeft met De Meeuwen in de waterpolo-eredivisie gespeeld en is tegenwoordig internationaal toparbiter bij het waterpolo.
Bijlmertoernooi 2001
vlnr Achfaaq Mohamedjoesoef, Peter Bookelman, Hein Meijer,
Kees Thijssen, Ndiaga Samb en de manager van het Mercure Hotel
</center>
Van Peter Bookelman is op Internet geen foto te vinden. Vreemd, want Peter is de grote man van Topsport Amsterdam en als zodanig heeft Peter niet alleen enorm veel betekend voor het Bijlmertoernooi, maar ook voor bijvoorbeeld het NK 2003 in Amsterdam.
Peter heeft met De Meeuwen in de waterpolo-eredivisie gespeeld en is tegenwoordig internationaal toparbiter bij het waterpolo.
- Hanco Elenbaas
Dank je Siep!steenslag wrote: http://universiade.daegu.go.kr/fra/game ... no=3100586
<center>
Peter Bookelman
</center>
- Hanco Elenbaas
<center>
</center>
Raoul Alias, hierboven op foto's van Lelio Marcos tijdens het 8ste Bijlmertoernooi in 2004, is bedenker, oprichter en initiatiefnemer van het Bijlmertoernooi. Ook was Raoul toernooidirecteur van de eerste Bijlmertoernooien. Toen hij in 1999 remigreerde naar Curaçao heeft Raouls assistent Achfaaq Mohamedjoesoef uiteindelijk de leiding overgenomen.
Maar het blijft reusachtig jammer voor de Amsterdamse damwereld dat Raoul is vertrokken, want de kleine man uit Jongbloed is onvervangbaar. In de dagen dat Raoul het Bijlmertoernooi runde gaf Ton Sijbrands demonstraties, was er een gemeenschappelijk slotdiner voor alle deelnemers plus aanhang en bleef er ook nog genoeg geld over om bij Damvereniging Gandhi mogelijk te maken dat er in de clubcompetitie gespeeld werd met grootmeesters als Ton Sijbrands, Kees Thijssen, Ndiaga Samb en Hans Jansen.
Raoul is tegenwoordig president van de PADCF, de Panamerikaanse Damfederatie, en voorzitter van de Curaçaose Dambond.
</center>
Raoul Alias, hierboven op foto's van Lelio Marcos tijdens het 8ste Bijlmertoernooi in 2004, is bedenker, oprichter en initiatiefnemer van het Bijlmertoernooi. Ook was Raoul toernooidirecteur van de eerste Bijlmertoernooien. Toen hij in 1999 remigreerde naar Curaçao heeft Raouls assistent Achfaaq Mohamedjoesoef uiteindelijk de leiding overgenomen.
Maar het blijft reusachtig jammer voor de Amsterdamse damwereld dat Raoul is vertrokken, want de kleine man uit Jongbloed is onvervangbaar. In de dagen dat Raoul het Bijlmertoernooi runde gaf Ton Sijbrands demonstraties, was er een gemeenschappelijk slotdiner voor alle deelnemers plus aanhang en bleef er ook nog genoeg geld over om bij Damvereniging Gandhi mogelijk te maken dat er in de clubcompetitie gespeeld werd met grootmeesters als Ton Sijbrands, Kees Thijssen, Ndiaga Samb en Hans Jansen.
Raoul is tegenwoordig president van de PADCF, de Panamerikaanse Damfederatie, en voorzitter van de Curaçaose Dambond.
Bert,Bert Zwart wrote:Als organisator zou ik ook eerder Roel dan Pim uitnodigen voor de grootmeestergroep.
ik weet niet wat jij met Roel B. hebt, maar je wilde hem ook al een keuzeplek geven voor het wk in hardenberg, dit las ik enige tijd geleden op dit forum! Je bent vast een fan van Roel B.
Afgelopen februari liep Roel B. nog in een 2 om 3 tegen mij in het toernooi van Hardenberg. Hij prutste daarna nog wel knap remise omdat ik geen tijd genoeg had om het af te maken.
Pim die maakt gewoon gehakt van Roel B.
Roel B. moet m.i. nog maar ff naar de denk-sportschool, alvorens hij in de meestergroep mag starten.
Maar goed ieder z'n mening he.
Trouwens Soest, nog bedankt voor de punten! Is wat anders dan het 2e van ons !
ciao,
Vibe